Tietäisikö joku tälläisestä figuurista.
Valkoinen missä koira ja tyttö. Teksti,"etkö osaa puhua".
Löysin vanhojen tavaroiden joukosta.
Teksti on kohokirjaimin ja figuuri lasitettu.
Tekstistä päätellen kotimainen. Hiukan samantyylisen löysin Gustafsbergin valmistamana.
Figuuri tyttö ja koira tekstillä, etkö osaa puhua
9
1812
Vastaukset
- koirapappa
Figuuri on lasitettu. N.15cm leveä ja tyttö sekä koira katsovat toisiaan.
- katsotaansit
Pistä kuva tä'nne jonkun kuvapalvelimen kautta. esim. aijaa on yksi sellainen. Niin helppoa se on.
- koirapappa
Valitettavasti en kuvaa osaa tai pysty lataamaan. Jos kiinnostaa voin myydä figuurin ja laittaa kuvan sähköpostiin. Harvinainen, löytynyt kiinteistön oston yhteydessä missä paljon vanhaa tavaraa. Tuskin tehty muualla kuin Suomessa. Teksti kohokirjaimin sekä laatu hyvä. En arvaile valmistajaa mutta tuskin montaa vaihtoehtoa.
- koirapappa
Figuuri on Gustavsbergin ja samanlaisia löytyy tekstillä, "kan du inte tala". Kallein tuolla tekstillä yli 400e. Suomalaisella tekstillä ei löydy myynnissä yhtään. Jos kiinnostaa jotain ,voin laittaa kuvia ja sopivalla hinnalla myydä. Tulee ehkä myyntiin huutokauppaan mutta harvinainen, etten sanoisi ,erittäin harvinainen. Ebayssa on myytävänä ja kipsisiä mutta tämä posliinia.
- Patsas
Möitkö jo patsaan? Ihan mielenkiinnosta kysyisin paljon sait sillä? Mulla samanlainen ja just posliinia oleva :-)
- Vippex
Minuakin kiinnostaa kuinka tämän kanssa kävi? Möitkö? Minulla ja samanlainen todella hyväkuntoinen.
- gretheheh
Kipsinen isompi on se arvokas versio, lasitettu pienempi ilmeisesti uudempaa tuotantoa. En tiedä onko isoa suomalaisena, mutta ruotsalaisena sellaisen arvo voi olla lähes 500e hyväkuntoisena (ei tietoa onko toteutuneita kauppoja vai vain myyjien toiveita). Ison kipsisen ensimmäinen tuotanto on jostakin 20-50-lukujen väliltä. Näin olen kuullut, varmistusta vailla. Oman suomalaisen posliinisen sain kirpparilta 2 eurolla.
- Leijonaemo
Minulla on tämä kipsimalli hyväkuntoinen.
- gretheheh
Eli pienen lasitetun arvo ei ole paljoakaan, ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100