Suomen Paritus Rinkin kuljetuspalvelu

Mahtuu_mahtuu

Suomen Paritus Rinkin ystävätoiminta toimii hyvin noiden kunniakansalaisten kuljetuspalvelussakin.

Mielenkiinnolla seurasin montako paskatappia mahtuu pieneen farmariautoon? Seitsemän mahtui, kun täytettiin takatilakin...

59

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entajuu

      No mitä se sulle kuuluu jos jotkut on oikeesti ystävystynytki näiden "paskatappien" kanssa ja ihan omasta tahdostaan kuskaa?
      Käsittämätöntä kyyläämistä ja kadehtimista. Voisit antaa muitten elää omaa elämääs ja elää itte omaas.

      • tajuuksny

        Googletas maanpetturuus.


      • Eletäänkö_elämääsi

        Kerrohan mitä kadehtimista niissä on? Kerro samalla että päällekö olisi pitänyt ajaa, ja jättää huomiotta (kyyläämättä)? Ja vielä samalla voit kertoa mitä mieltä olet autossa kuljetettavien henkilöiden lukumäärästä? Onko siinä jotain rajoituksia, vai onko niistä jo luovuttu täälläkin uuden kulttuurin saapumisen myötä?


      • arvojaonmonia
        Eletäänkö_elämääsi kirjoitti:

        Kerrohan mitä kadehtimista niissä on? Kerro samalla että päällekö olisi pitänyt ajaa, ja jättää huomiotta (kyyläämättä)? Ja vielä samalla voit kertoa mitä mieltä olet autossa kuljetettavien henkilöiden lukumäärästä? Onko siinä jotain rajoituksia, vai onko niistä jo luovuttu täälläkin uuden kulttuurin saapumisen myötä?

        On vähän eri asia huomioida liikennettä ja jalankulkijoita kuin laskea autoon meneviä ihmisiä, kuka autoa kuljettaa ja tulla sitten nettipalstalle sitä kiekumaan ja selittämään herjaavan nimittelyn kera. Jos asia niin kovin vaivasi, olisit ilmoittanut poliisille asiaata. Auton rekisterinumeronkin kun varmasti painoit mieleesi?


    • arvojaonmonia

      Kuulkaahan te isämmaalliset.
      MINUN suomalaisiin arvoihini ei kuulu muiden syrjiminen, eikä vihamielisyys. Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Minun isänmaallisuuteni ei ole väkivaltaista, eikä siihen kuulu juoruilu, eikä paskapuheet.
      En ymmärrä mistä te olette arvonne hakeneet, mutta suomalaisuutta ei tuo teidän olemisenne ole. Suorastaan törkeää, että tahraatte isänmaallisuuden sanana sellaiseksi, että sillä on nykyän negatiivinen kaiku.

      • sä1

        Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Lainaa 50€ jos haluat auttaa ihmistä?


      • arvojaonmonia
        sä1 kirjoitti:

        Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Lainaa 50€ jos haluat auttaa ihmistä?

        Pistä yhteystietos, niin tottakai. 20% kuukausikorolla.


      • sä1

        Ai pyydät korkoa.! Taidan mennä syömään satalinnaan. ;)


      • sä1
        arvojaonmonia kirjoitti:

        Pistä yhteystietos, niin tottakai. 20% kuukausikorolla.

        Ei hätää kärsivä pysty mitään korkoa maksaa.!!


      • jkljhgfgrytuhyt
        sä1 kirjoitti:

        Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Lainaa 50€ jos haluat auttaa ihmistä?

        Koska oot viimeks auttanu yksinäistä vanhusta käymään kaupassa?


      • arvojaonmonia
        jkljhgfgrytuhyt kirjoitti:

        Koska oot viimeks auttanu yksinäistä vanhusta käymään kaupassa?

        Kaksi kertaa viikossa.
        Kerran viikossa siivoan ja noin kerran kuussa käydään jossain tapahtumassa. Eikä ole oma sukulainen, joita autan myös. Entäs sä1?


      • sä1

        Nyt on aikaa kun olin vinnarissa auttamassa vanhuksia.! Ostamassa niiden ostoksia tai muuttoja tehnyt tai nurmikkoa leikannut tai ruoka apuna antanut. 9 euroa päivä.!


      • sä1

        Maahanmuuttajat 9€ päivä töihin.! Kun suomessa on työvoimapulaa.! Samaa tekee kanta suomalaiset.! :)


      • arvojaonmonia
        sä1 kirjoitti:

        Nyt on aikaa kun olin vinnarissa auttamassa vanhuksia.! Ostamassa niiden ostoksia tai muuttoja tehnyt tai nurmikkoa leikannut tai ruoka apuna antanut. 9 euroa päivä.!

        Sehän on sitte hyvä. Suunnitteleehan ne et mamut pistettäs töihin ilmatteeks.


      • vapaehtoista

        SÄ1 Oli kait pakko mennä kun työkkäristä määräsivät ja sait tuon 9 euroa päivärahasi päälle. Oli kysymys siitä mitä tekee vapaehtoisesti toisten hyväksi ja tuo sinun tekemisesi ei ole vapaehtoistyötä oli kait pakko ottaa työtä vastaan sinun ettei laske sossun tuet. Näin se pelaa.


      • loiset

        Uskompa että monikin maahanmuuttaja menisi mielellään tuolla yhdeksällä eurolla tekemään jotain hommia . Eivät he halua lorvia kaiken päivää . Suomalaisia kun ei tahdo saada töihin paremmallakaan palkalla on niin hyvät edut että ei kannata lähteä jos vaikka 200 euroa saisi enemmän työstä kuin tukia. Tämä on totta kokemusta on kun ollaan yritetty saada työvoimaa.


      • maksajalöyty
        sä1 kirjoitti:

        Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Lainaa 50€ jos haluat auttaa ihmistä?

        sitten olet varmaan halukas maksamaan mamu kulut 2 miljoonaa €uroa yhdessä päivässä...


      • sä1

        Minun viesti oli tarkoitettu tälle henkilölle.!
        arvojaonmonia

        15.2.2016 8:35




        Kuulkaahan te isämmaalliset.

        MINUN suomalaisiin arvoihini ei kuulu muiden syrjiminen, eikä vihamielisyys. Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Minun isänmaallisuuteni ei ole väkivaltaista, eikä siihen kuulu juoruilu, eikä paskapuheet.

        En ymmärrä mistä te olette arvonne hakeneet, mutta suomalaisuutta ei tuo teidän olemisenne ole. Suorastaan törkeää, että tahraatte isänmaallisuuden sanana sellaiseksi, että sillä on nykyän negatiivinen kaiku.. Mut kaikki suomalaiset maksaa nyt maahanmuuttajia.! Jopa sinä minä ja muut.!!


      • sä1
        vapaehtoista kirjoitti:

        SÄ1 Oli kait pakko mennä kun työkkäristä määräsivät ja sait tuon 9 euroa päivärahasi päälle. Oli kysymys siitä mitä tekee vapaehtoisesti toisten hyväksi ja tuo sinun tekemisesi ei ole vapaehtoistyötä oli kait pakko ottaa työtä vastaan sinun ettei laske sossun tuet. Näin se pelaa.

        Jäin työttömäksi töistä niin kannattavaa mennä johonki! Vinnarissa on monta semmosta ihmistä ketä on siirretty töihin eri paikkoihin.! Ketä oikein tekee töitä.! Minä nyt en viitti paljastaa missä minä olen töissä.!


      • sä1
        arvojaonmonia kirjoitti:

        Pistä yhteystietos, niin tottakai. 20% kuukausikorolla.

        Ja yrität hyötyä... 20% verran..!! Kirjoituksesi saa uuden käsitteen! arvojaonmonia



        15.2.2016 8:35

        Kuulkaahan te isämmaalliset.

        MINUN suomalaisiin arvoihini ei kuulu muiden syrjiminen, eikä vihamielisyys. Minun suomalaisuuteni on rehellisyyttä, toisten auttamista ja inhimillistä kohtelua ikään, ihonväriin, varallisuuteen tai koulutustasoon katsomatta. Minun isänmaallisuuteni ei ole väkivaltaista, eikä siihen kuulu juoruilu, eikä paskapuheet.

        En ymmärrä mistä te olette arvonne hakeneet, mutta suomalaisuutta ei tuo teidän olemisenne ole. Suorastaan törkeää, että tahraatte isänmaallisuuden sanana sellaiseksi, että sillä on nykyän negatiivinen kaiku..


      • somalialainentyömes
        loiset kirjoitti:

        Uskompa että monikin maahanmuuttaja menisi mielellään tuolla yhdeksällä eurolla tekemään jotain hommia . Eivät he halua lorvia kaiken päivää . Suomalaisia kun ei tahdo saada töihin paremmallakaan palkalla on niin hyvät edut että ei kannata lähteä jos vaikka 200 euroa saisi enemmän työstä kuin tukia. Tämä on totta kokemusta on kun ollaan yritetty saada työvoimaa.

        Kato somppuja ja avaa siniset silmäs. Työt ei niitä herroja kiinnosta.


      • sä1
        loiset kirjoitti:

        Uskompa että monikin maahanmuuttaja menisi mielellään tuolla yhdeksällä eurolla tekemään jotain hommia . Eivät he halua lorvia kaiken päivää . Suomalaisia kun ei tahdo saada töihin paremmallakaan palkalla on niin hyvät edut että ei kannata lähteä jos vaikka 200 euroa saisi enemmän työstä kuin tukia. Tämä on totta kokemusta on kun ollaan yritetty saada työvoimaa.

        Kyllä nää maahanmuuttajat saa sen saman rahan kun suomalaiset saa.!! Semmonen ihminen ketä on maahanmuuttajia niin katotaan kuinka kauan kestää kun saavat töitä suomesta.!?? Jos ei saa niin sekin laitetaan suomen syyksi.! Ja nyt voisivat kommentoida ne ihmiset ketä on vailla nyt työtä.! Minkä minä sille voin et töistä ei makseta tarpeeksi et suomessa pärjäis.!! Ja työtä ei ole tarpeeksi.!


      • sä1
        loiset kirjoitti:

        Uskompa että monikin maahanmuuttaja menisi mielellään tuolla yhdeksällä eurolla tekemään jotain hommia . Eivät he halua lorvia kaiken päivää . Suomalaisia kun ei tahdo saada töihin paremmallakaan palkalla on niin hyvät edut että ei kannata lähteä jos vaikka 200 euroa saisi enemmän työstä kuin tukia. Tämä on totta kokemusta on kun ollaan yritetty saada työvoimaa.

        Aika hauskaa kun vedotaan tähän asiaan aina.!! 200 euroa saisi enemmän työstä kuin tukia..! Ja paljonko tuosta 200€ menis bensaan et pääset työpaikalle kuussa rahaa?? Kai niillä maahanmuuttajilla nyt jollakin on ajokortti! Aika tyhmää aina vedota et jos sais 200€ enemmän niin kaikki ei tekis työtä. :) jos lasketaan sinun palkkaa "jos nyt työssä olet" siihen 1150€ kuussa ja joudut maksaa vuokran sähköt ja matkakulut että pääset sinne töihin.! Ja 40 tuntia viikkoa tekisit työtä. Niin tykkäisitkö??? :)


      • sääääääää1

        sä1 on joko viiden vanha tai muuten vaan sekavasti kirjotteleva horisija. Ei saa mitään tolkkuu sen jutuista...


      • sä1
        sääääääää1 kirjoitti:

        sä1 on joko viiden vanha tai muuten vaan sekavasti kirjotteleva horisija. Ei saa mitään tolkkuu sen jutuista...

        Kuuden vanha olen.! Miten niin sekavasti kirjoitteleva??


    • Pakolaishuijari

      Juuri kaltaisesi ovat pahin uhka ja tuho tälle maalle.

      • ettetäytänormeja

        Jos 'arvojaonmonia'- kaltaisia ei olisi, teidät "isäMMaaliset" olis jätetty metsään kivelle kuolemaan jo vauvoina. Teidän ideologianne mukaisessa maassa ei olisi elätetty yhtäkään lukihäiriöistä, kierosilmäistä, kampurajalkaista, vajaaälyistä tmv epäkelpoa yksilöä.


    • SPRBOIKOTTIIN
    • kamelinkusiteetä

      minun arvomaailmaani ei kuulu,että suomeen otetaan loisimaan kymmeniätuhansia raiskaajia,kaulankatkojia sotakarkureita,sotarikollisia tai muuta ongelmajätettä.

      • toivonettä-mennentullen

        Tarjoovat tosiaankin mm. sitä kamelinkusiteetä näille ämmille jotka poikkeilee hakemassa ihanasti wärisewää ählämimuonaa mamulinnasta.
        Kysymys kuuluu,onko kaikilla siilinpaistajilla ja muilla vitun elänrääkkäjillä esim. verokortti,työlupa,hygieniapassi noinniinku esimerkiks ja onko terveystarkastaja tarkastanut mamulinnan tilat viemäröinteineen ynnämuineen soveliaaksi ihmisille tarjottavien ruokien valmistamiseen..entä palotarkastus.?Onko tehty..invaluiskat? yleisöveeseet ja kaikki muut hökkeet mitä kantaväestöön kuuluvilta yrittäjiltä vaaditaan ja kytätään silmät viirullaan viivottimien kanssa..?
        Pykäläviidakkoa riittää ovien aukeamissuunnista valaistuksesta ilmanvaihdosta ruveten...........vai olisko niin ettei ne koske laittomia lampaannussijoita ja kurkunleikkaajia ollenkaan vaan lait on luotu vain kiusaamaan ja kurittamaan valkoisen rodun edustajia?


      • tulenmaistamaan
        toivonettä-mennentullen kirjoitti:

        Tarjoovat tosiaankin mm. sitä kamelinkusiteetä näille ämmille jotka poikkeilee hakemassa ihanasti wärisewää ählämimuonaa mamulinnasta.
        Kysymys kuuluu,onko kaikilla siilinpaistajilla ja muilla vitun elänrääkkäjillä esim. verokortti,työlupa,hygieniapassi noinniinku esimerkiks ja onko terveystarkastaja tarkastanut mamulinnan tilat viemäröinteineen ynnämuineen soveliaaksi ihmisille tarjottavien ruokien valmistamiseen..entä palotarkastus.?Onko tehty..invaluiskat? yleisöveeseet ja kaikki muut hökkeet mitä kantaväestöön kuuluvilta yrittäjiltä vaaditaan ja kytätään silmät viirullaan viivottimien kanssa..?
        Pykäläviidakkoa riittää ovien aukeamissuunnista valaistuksesta ilmanvaihdosta ruveten...........vai olisko niin ettei ne koske laittomia lampaannussijoita ja kurkunleikkaajia ollenkaan vaan lait on luotu vain kiusaamaan ja kurittamaan valkoisen rodun edustajia?

        Ravintolapäivä on valtakunnallinen. Silloin kuka vaan voi päivän ajan pitää ravintolaa ilman byrokratiaa. Sinäkin voit tehdä niin!


      • toimitushäiriö
        toivonettä-mennentullen kirjoitti:

        Tarjoovat tosiaankin mm. sitä kamelinkusiteetä näille ämmille jotka poikkeilee hakemassa ihanasti wärisewää ählämimuonaa mamulinnasta.
        Kysymys kuuluu,onko kaikilla siilinpaistajilla ja muilla vitun elänrääkkäjillä esim. verokortti,työlupa,hygieniapassi noinniinku esimerkiks ja onko terveystarkastaja tarkastanut mamulinnan tilat viemäröinteineen ynnämuineen soveliaaksi ihmisille tarjottavien ruokien valmistamiseen..entä palotarkastus.?Onko tehty..invaluiskat? yleisöveeseet ja kaikki muut hökkeet mitä kantaväestöön kuuluvilta yrittäjiltä vaaditaan ja kytätään silmät viirullaan viivottimien kanssa..?
        Pykäläviidakkoa riittää ovien aukeamissuunnista valaistuksesta ilmanvaihdosta ruveten...........vai olisko niin ettei ne koske laittomia lampaannussijoita ja kurkunleikkaajia ollenkaan vaan lait on luotu vain kiusaamaan ja kurittamaan valkoisen rodun edustajia?

        : http://mvlehti.net/2015/12/23/saudiviranomaiset-ovat-sulkeneet-kamelinkusikaupan-huijausepailyn-vuoksi-kauppias-myi-omaa-virtsaansa/


      • puhut-tuubaa

        Valtakunnallinen ravintelipäivä on YKSI määritelty päivä eikä suinkaan yleinen käytäntö.


      • tulenmaistamaan
        puhut-tuubaa kirjoitti:

        Valtakunnallinen ravintelipäivä on YKSI määritelty päivä eikä suinkaan yleinen käytäntö.

        Niin? Niinhän juuri sanoin, että kuka tahansa voi ravintolapäivänä pistää pystyyn ravintolan yhdeksi päiväksi.
        Viimekertainen k-kaupan edessä ollut ruokajuttu oli ravintolapäivänä, samoin on nyt tämä tuleva.
        Ravintolapäiviä on siis useammin kuin kerran vuodessa.
        http://www.restaurantday.org/fi/


    • ojytdrsyay

      Oksettaa katella niitä kuljettajaämmii. Hyi saatana!

      • jghfgzbcnhk

        Se on sinun ongelmasi, ei heidän.


      • matuillepiparii

        parastaan antavat matuille.


    • Jalat_kohti_kattoa

      Suomen paritus rinkin porttoliivi tekee ihmisestä pyhän.

      • yydxsusrsr6

        Harjavallassa eräs yh-äityliini vie koneinsinöörejä kotiinsa leikkimään kouluikäisten tyttäriensä kanssa!!!


      • matu_ei_lapselle_sopiva

        ilmoitus sosiaaliviranomaisille.


    • huispaaja1

      Marja ainakin antaa niille.

    • ihmettelenpävaan

      Mitähän te luulette hyötyvänne siitä että pilkkaatte toisia?

      • kjesysbwtr

        Ei totuuksien kertominen mitään pilkkaamista ole tiemmä?


      • vastauskehiin

        Sulla on kirjoitusvirhe / me pilkkaamme loisia !! Ja niiden hyysääjiä .


    • silleen

      Nyt oli ainakin nelisenkymmentä matkalla kylälle ja kylältä Satalinnaan kävellen ja pyörillä ja niitä tummempia suurin osa , se on tämä ilmaston lämpeäminen vaarallista .
      Punasella farkulla ajeli itsenäisesti ilman valkoihoista kuskia kaksi somalia kylille , ja nyt ei sitte ollu kyseessä vuosia Suomessa asunut Turkkilainen kuten joskus syksyllä .
      Mutta niinhän on poliisi tiedottanut että vaikeasti tarkistettavissa tapauksissa jos tulija väittää omistavansa kotomaassaan kortin niin sen annetaan ajella- ei hjuva !

      • kdepoafpouewqhpfu

        Kunniakansalaiset saa tehdä mitä haluaa. Me vaan rahoitetaan niitten harrastuksia.


    • lueniinetluule
    • ikjhuuuuuuuuuuuyt

      Kuskiämmät yrittää värvätä uusia hölmöjä kuljetusrinkiin. Neljä ämmää ei kerkee kuskaa tarpeeks nopeesti herroja. Ämmien nimet on tiedossa.

    • kuhankysyn

      Varmaan monenkin tiedossa. Mitähän asian mainitsemisella haet?

      • suvakkivosu

        ISIS tekee sinisilmäisistä suvakkiakoista itsemurhapommittajia,tiedettäisiin keitä ovat niin osattaisiin varoa.


      • eloihmisenh

        teen raskasta ruumiillista työtä 8 tuntii joka arkipäivä. käteen jää ei mitään. Ptapit tarttee rahaa, et ne saa viinaa. Haista Suomi paska!


      • sä1

        Sitähän se on kun tekee minimi palkkaa saavan työtä.!! Muuta suomesta pois.! Kai jossain Välimeren alueella saisit parempaa palkkaa!


      • jhy6jjyew
        sä1 kirjoitti:

        Sitähän se on kun tekee minimi palkkaa saavan työtä.!! Muuta suomesta pois.! Kai jossain Välimeren alueella saisit parempaa palkkaa!

        Mee sääki töihin, ni näät mitä se on! Tuu sit kirjottelemaan.


      • sä1
        jhy6jjyew kirjoitti:

        Mee sääki töihin, ni näät mitä se on! Tuu sit kirjottelemaan.

        Töissä nytkin.:) oletko sinä.!? Viestisi vaan paljastaa et

        Mee sääki töihin, ni näät mitä se on! Tuu sit kirjottelemaan. "KATKERA IHMINEN" olet.!!


      • fygftrssssrsgdd

        sä1 ihme horisija. Onneks tommosii ei oo monta


      • sä1

        Ja nimimerkki oli mikä.??? Taidat aika paljon muuttaa sinun nimimerkki...?? fygftrssssrsgdd ja samaa kirjaimia edelleen.! oletko suljetulla osastolla?? En tiennyt et siellä saa nettiä käyttää.!! Valitse yksi nimi ja pysy saatana siinä.! Taidat aina vaihtaa nimimerkkiä?? :)


    • 3846565kukko

      Ja miksi nämä kultamunat pitää ajaa siihen Lidlin ovan eteen asti, eivät raukat jaksa kävellä muutamaa metriä? vai kuskiko oman järjenjuoksunsa kanssa näin toimii. Voisihan autolla ajaa sisälle asti, ehkä, kun nyt kyseessä on nämä kunniakansalaiset. Häpeä, sinä kuski, punainen pieni auto, autosta nousee isoja miehiä kauppaan ja kaupasta isoja miehiä menee sitten vapautuneeseen autoon. Miksi näistä matuista pitää tehdä tällaisia kunniakansalaisia, vähän vaatimattomampaa käytäntöä, kuin meillä muillakin. Kyllä me tänne sovittaisiin, jos nämä eivät olisi niin kukkoja!

      • yleistäautoilijoilla

        Taitaa olla aika yleinen tapa autoilijoilla. ovelle on päästävä vaikka mikä olisi. rivarissa naapurini ajaa aina ovensa eteen jättämään tai ottamaan kouluikäiset lapsensa kyytiin. Kun eivät voi kävellä 15 m matkaa.


    • kauppa.kuski

      Mä ajan itte aina kaupan oven eteen ku muijaa kauppaan kuskaan. Helpompi mun sihen on ajaa ku lähtee ruutuun ajamaan. Itte käyn muilla asioilla silläaikaa ja ku muijan hajen nii sen ei tartte kantaa kasseja kauas. Musta toi ei liity kenenkä kunniakansalaiseks tekemiseen ku siihen et kuski haluu päästä helpommalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe