AUKI LAHDEN POP UP CENTER, VAPAITA PAIKKOJA

PopUpCenterLahti

Nyt avoinna!

Tervetuloa uudet yrittäjät tekemään kauppaa Lahden ydinkeskustassa vielä vapaina oleviin POP UP CENTER-tiloihin Lahdessa.

POP UP CENTER on liiketila, jossa voitte toimia kaupallisesti, pitää omaa liikettänne ja tehdä kauppaa aktiivisesti.

Pop Up Centeriin mahtuu enimmillään 12 eri kauppiasta.

Tiloja voidaan jakaa tarpeittenne mukaan sellaisiksi, mitä Te kohdallanne haluatte ja tahdotte.

Eli

Haaveiletko omasta myymälästä?

Haluatko testata tuotteesi kiinnostavuutta?

Haluatko tehdä lisämyyntiä näkyvällä paikalla?

Oletko aloittamassa nettikauppaa?

Haluatko messujen tapaista tunnettavuutta?

Onko sinulla vanhaa varastoa, josta haluat eroon?

Onko sinulla jokin uniikki tuote, joka tarvitsee lanseerausta?

Kaikki nämä ja monet muut syyt sopivat pop up-myyntiin!

Otathan huomioon, että vuokra-aika voi olla niin pitkä kuin haluat, joten pysyvä yrityskin on mahdollinen.

Maaliskuulle 2016 POP UP CENTERIIN mahtuu uusia yrittäjiä, jos ja kun olette tulossa ja tarvitsette lämpimässä, sateista ja tuiskuilta suojattuja sosiaalitiloin varustettuja myyntitiloja.

Jos haluat esim. 100m2 itsellesi (liikkeen etuosa, keskiosa tai takaosa kokonaan), niin kysy tarjousta rohkeasti!

Nyt voit kokeilla kivijalkakauppaa omalla pop up myyntipisteellä kahdesta viikosta useampaan kuukauteen Lahden keskustan parhaalla paikalla katutasossa.

Vuokraan kuuluu Lahden paras myyntipaikka, sähköt ja vesi.

Myyntipaikoissa on muunneltavia kiinteitä seinä -ja keskikalusteita tai voit tuoda omat kalusteet tai lainata vapaana olevia GWS kalusteita ja pöytiä.

Pohjapiirrustus on suunnitelma, minkä pohjalta välisermit on rakennettu. Jos tarvitset kaksi osastoa, on välisermi helppo siirtää.

Vuokra esimerkkejä:

Ikkunapaikka 20m2 = 1100€/ kk tai 275€/viikko

Ikkunapaikka 22,5m2 = 1238€/kk tai 309€/viikko

Liikkeen keskeltä 23-25m2= 1125/kk tai 281/viikko

Liikkeen perältä 25m2= 750€/kk tai 187€/viikko

Huomioithan että myntipaikoilla tulee olla myyjä itse hankittuna. Myyjien tulee olla paikalla samanaikaisesti, sillä myyntipaikat ovat avoimia.

Nyt vain rohkeasti kaupoille!

Lisätietoja

Seppo Miettinen Puh.0400-284649

www.popupcenter.net

0

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
        Ikävä
        51
        1945
      2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
        Suomalaiset julkkikset
        34
        1588
      3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
        Seinäjoki
        43
        1175
      4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
        Ikävä
        82
        1173
      5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        15
        1060
      6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
        Ikävä
        56
        1049
      7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
        Ikävä
        48
        1015
      8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
        Ikävä
        40
        968
      9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
        Maailman menoa
        129
        945
      10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
        Ikävä
        38
        916
      Aihe