Miten päiväsi meni nainen? :).

25

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluhallob

Onni
      Mulla tosi mukava päivä
      Naurua puhetta
      Aika täydellinen
      Luulen että oisit tykännyt sinäkin(*_*)

• onkosinullakylpyamme

Tähän mennessä ihan hyvin entä sinun?...)

• OkPäivä

Ja mikäs nallukka se siellä :).

• normipäivämuuten

Voisin mielelläni olla nyt Helka neito kylvyssä - ihanaa. Mut ei, brasu uuniin ja safkan tekoon. Sen verran liippaa läheltä, että saippuasarjaa ajattelin seurata.

• OnniOnNallekarhu

Ihana Onni:) Nauran täällä ääneen:D

• olipashyvääkahvia

Onni sinä olet ihana! Lutunen nallukka.

• lähdenRoomaan

Huomenna menee paremmin.

• Kiitoshyvinmennyt

6.ksi töihin. Sen jälkeen kauppaan, kotiin. pikku kotitöitä ja sitten kaverin lapsia hoitamaan, ruuantekoa ja leikkiä. Nyt kotona ja mukava mieli. Pari kuivakakkua laitoin uuniin ja perunat tulelle. Tulee nuorisoa syömään :) Heillä mukavat jutut ja saan passata heitä.
      Ilta vielä nuori, joten tulin palstalle lukemaan ihmisten elämää ja menoa.

• huitrfyyuyuyh

knmlööm,...-lm,. mlkll,.

• eikunsekaanvaan
      • hahahahaaa

onko tuolla tilaa onnukalle?

• uusMarilynn

huono päivä,kaipasin David Bowieta illan mittaan,oot niin ihana Onni

• ex-morkkis

lapsien oksennus kierteessä. tässä olen uinutu suihkussa 2 kertaa mutta kolmatta en viittinyt viedä mutta nukahti syliin pyyhkeet loppuu kesken.huoh.

joka viikko jotain eikö koskaan saa olla panikoimatta.
      kyllä tuo ukko väläytti karataanko karkausvuotena? ehkä sain hänet tyytyväiseksi viime yönä . Ei tarvinut venytyspenkkii laittaa. muka ei muista mitään, kyllähän nukahti hymykasvoilla

kylpy on todella houkutteleva,
      olen haaveillut vain suhteen alusta asti rakkauden täyttämistä kylvyssä ukon kanssa, ei siitä uimariksikaan ole ollut.

minä toivon kutsusi juoksee, rakkaasi silmille lämmin vaahtokylpy molemmille

• aikahuonosti

Kaipaan hän vaan niin paljon

• ja.herätä

Huh.huh. Onpas sulla kuravettä saavissa. Käyn mieluummin lumipesulla kuin noin ruskeassa liemessä ennen nukkumaanmenoa. Sitten jaksaa nukkua... Eihän sinulla ole massu pipinä?

• sanoikettu

...happamia...

• hoivahuolipalvelut.allo
        sanoikettu kirjoitti:

...happamia...

Huolenpitoa vain

• Aanlyysi_onnista

Onni on kuin teflon, siihen ei tartu mikään, siihen ei saa mitään otetta, ei selkoa. päällisin puolin tulee vaikutelma itsekeskeisestä paskanpuhujasta, joka kuulee aina ja joka paikassa vain oman äänensä. Toisin sanoen, kykenemätön huomioimaan muita, empatiakyvytön, omaa itseriittoisuuttaan puhkuva "mies", jolla haarovälissään surkastunut pili.

• onnifani

Höpöhöpö.Onni on ihana.

• yököttävä_olento

Analyysi osui oikeaan. Vastenmielinen takertuja joka ei ota totuutta vastaan vaikka sitä hieroisi naamaan. Imelä makeilija, on aidoimmillaan flipatessaan. Lässytykset loppuvat kuin seinään, jos joku häntä kritisoi.

• tyhmä.jankkaa
        yököttävä_olento kirjoitti:

Analyysi osui oikeaan. Vastenmielinen takertuja joka ei ota totuutta vastaan vaikka sitä hieroisi naamaan. Imelä makeilija, on aidoimmillaan flipatessaan. Lässytykset loppuvat kuin seinään, jos joku häntä kritisoi.

Viisas väistyy

• MinÄPidän

onnista.

• onnillaeiotimi

Aivan. Kykenemätön seksualiseen kanssakäymiseen, puheet on puheita, mutta kun toimia pitäisi onnilla ei toimi. Siksipä tääl palstalla jauhaa p a s k a a päivästä toiseen.

• KiitosKahvista

..onnukka!

• OneOfTheNumbers

Mä luulen, et Onni tahtoo vain ilahduttaa ihmisiä. On varmaan vaikeaa, kun moni takertuu häneen kuin hukkuva oljenkorteen.
      Antaa Onnin olla, ei häntä oikein voi täällä omistaa tai lokeroida mitenkään. Hän antaa itsestään, mitä antaa. Kuka meistä tuntee ihmisen nimimerkin takana? En usko, että moni, jos kukaan.
      Onnille toivon paljon rakkautta, kuka hänelle sitä sitten antaisikaan. Minä en ole se ihminen. Täällä olen ohikulkija tai naapuri vain :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      124
      6399
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4082
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3355
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      487
      2883
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      280
      1889
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1576
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1379
    9. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1363
    Aihe