Hola! Yritin saada elisa viihdesovelluksen toimimaan, mutta menipä vaikeaksi.
Kävin myymälässä, jossa ystävällinen henkilö katsoin missä ongelma kun ei ko. osio toimi. Näppäili asiat kohdalleen ja sain lapun käteeni, jossa käyttäjätunnukseni, mutta,mutta salasana tulee @-postiini 5 minuutin kuluttua , joten voi aktivoitua viihdeosioon. Meni kotiin ja ryhdyin kirjautumaan elisaviihdesovellukseen. Olin myöhässä...... salasana olisi pitänyt aktivoina tunnin sisällä siitä kun sain paperin käteeni. Sitä minulle ei kerrottu ja toki olisin voinut jäädä myymälään odottamaan ko. sanaa, mutta enhän tiennyt jäädä. Millään normaalilla tavalla et pääse ilmoittamaan ko. ongelmasta kuin ja ainoastaan oman gurun kautta ja puheluhan on yli 2 €:roa minuutti. @-postilla ei saa yhteyttä elisaan. Menee liian hankalaksi asioida elisalla muulloin kuin päiväsaikaan myymälässä vuoronumeron kautta n. 1 h:n viiveellä. Nimimerkillä:) Tähänkö on tultu tänä edityksen aikakautena
Voisikko assioinnin tehdä vieläkin vaikeammaksi?
kuluttajansuoja
1
122
Vastaukset
- Googletellen
Google sen kertoo.
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/tunnukset-ja-pin-koodit
Unohtuneet tunnukset
1. Kirjaudu OmaElisaan. (Tunnukset OmaElisaan saat OmaElisan kirjautumissivulta)
2. Valitse vasemmalta Elisa Viihde
3. Vaihda tarvittaessa salasana kohdassa Elisa Viihde tunnukset. Et tarvitse vaihtamiseen vanhaa salasanaasi.
4. Ota ylös 8-merkkinen käyttäjätunnuksesi, tämä on se tunnus jolla kirjaudut Viihde-palveluihin.
Nyt voit kirjautua osoitteessa www.elisaviihde.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192537Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään321497Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581223Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981172- 41936
- 42907
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175743- 58723
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90692Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh56651