Apua? Minähän en mitään maksa

Parkkipatesucks

Parkkeeraan Parkkipaten valvomalle alueelle joka päivä kun menen töihin. Minulla on parkkilupa jolla saan parkkeerata autoni vieraspaikoille. Se on aina autossani esillä. Nyt olen sitten muka saanut maksun laittomasta parkkeerauksesta tms.. Mitään sakkoa ei ole minulle tullut, vain perintäkirje ja nyt väännän asiasta Parkkipaten kanssa. Minähän en mitään maksa, koska minulla on lupa alueelle parkkeerata. Mitä tässä voi tehdä?

25

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppejjjjjjjjj

      jos tulee stadin alueella se läski jätkä valvoja vedä sitä tauluun!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • paterpen

      Lähetät sinne kirjallisen ilmoituksen että olet pysäköinyt käyttäen voimassa olevaa parkkilupaa vaaditusti näkyvillä. Mikä ihmeen draama tosta nyt täytyy aikaansaada?

    • MItä_turhia

      Ei sun mitään tarvi tehdä. Lopeta vääntäminen ja odota että haastavat oikeuteen.

      Kyllä se siellä selviää.

      Jos tulee perintäkirjeitä, ilmoitat perivälle firmalle saatavan olevan riidanalainen.

    • Parkkipatesucks

      No arvaa olenko ilmoittanut. He ilmoittivat että heillä on kuvat. Minä pyysin kuvat ,mutta evät suostuneet antamaan. Kirjoitin uudestaan että en maksa mitään ilman kuvia. Tiedän ,että sellaista kuvaa ei voi ollakaan missä mun auto olis ilman lupaa parkkeerattuna. Ikinä en ole sakon sakkoa saanut mistään, kun olen aina niin huolellinen. Kattelen nyt, kun ei kuvia tule mistä näkyy että autoni on tosiaan luvatta parkkeerattu niin ilmoitan heille että en maksa mitään ,koska en ole mitään väärin tehnytkään. Ja jos laittavat perintään niin ilmoitan sitten tosiaan että asia on riitainen, koska heillä ei ole todisteita. Kiitos.

      • itsehänTiedät

        Mitä ihmettä tarvitsee vääntää jos tiedät ettei kuvia voi olla. Jos tilanne onkin toinen niin sitten voi paukkua jopa linnaa kolme vuotta, riippuen valinnoistasi ja kuinka asian esität.


      • itsehänTiedät kirjoitti:

        Mitä ihmettä tarvitsee vääntää jos tiedät ettei kuvia voi olla. Jos tilanne onkin toinen niin sitten voi paukkua jopa linnaa kolme vuotta, riippuen valinnoistasi ja kuinka asian esität.

        Miten niin vain kolme vuotta? Voihan tuollaisesta pamahtaa elinkautinen, riippuen valinnoista...


      • LinnassaNopiaanAikaKuluu

        Oikeuden harhauttaminen tietää vain kolmea vuotta... Kannattaa miettiä missä raossa laskettaa luikuria.


      • Trollistop
        LinnassaNopiaanAikaKuluu kirjoitti:

        Oikeuden harhauttaminen tietää vain kolmea vuotta... Kannattaa miettiä missä raossa laskettaa luikuria.

        Noniin, nyt jotain rajaa näihin provoihin. Joku vielä uskoo.

        Jos asiaan ei ole sanottavaa, kannattaa olla kirjoittelematta.


    • Maksatpas

      Kaik männöö, tuomari mättää nuijaa tiskiin kuin Ringo Starr nuoruuteensa voimissa, oikeudenpalvelijat jää sairikselle jännetuppitulehdus ranteessa kun kirjoittavat ylös tuomioita.

      • kringo

        Noooh,otapa nyt rauhallisesti.Yhden asian olet näköjään oppinut.Vaihdoit Gene Krupan sentään vähän tuoreempaan rumpaliin.


      • Nimen omaan!

        Viimeksi oikeudessa nuija napsahti. Toki sitä ENNEN "harkinta ajalla" tai miksi sitä kutsutaankaan oli parkkifirmalle kirjoitettu 204€ lasku 134€ oikeudenkäynnistä ja 70€ autoilijalle todistelukustannuksina


    • aloittajatar

      No sain kuvat ja siinä on kuvat autosta kaikista niistä suunnista mistä lappu ei näy. Lappu kun on penkillä mulla aina, koska etulasi jäätyy pakkasella sisäpuoleltakin ja silloin lupa ei näy. Penkiltä se näkyy aina (mulla on pieni auto niin tekstinkin näkee lukea) koska sivulasi ei jäädy. Käsittääkseni ,jos ei ole erikseen ilmotettu että pitää olla kojelaudalla niin käy mikä tahansa paikka mistä se näkyy selvästi tarkastajalle. Vittu minä en oikeasti maksa mitään maksua kun se lupa on mulla aina ollut ja aina näkyvillä..

      • Noh sitten kun tippuu haaste postissa, palautat vastineen ja otat lupalapun oikeuteen mukaan ja poistut 70€ rikkaampana


      • karuMeiningi

        Toivottavasti vaatimus on riitautettu. Muutenhan pätkähtää yksipuolinen tuomio velasta, luottotiedot menee 3 vuodeksi.


      • HotnTot

        Riidaton maksu etenee oikeuteen yksipuoliseen tuomioon, ja lätkis, rekkarissa on maksuhäiriömerkintä 3 vuodeksi. Huono neuvo heittää Paavon maksu roskikseen.


      • Aloittajatar
        karuMeiningi kirjoitti:

        Toivottavasti vaatimus on riitautettu. Muutenhan pätkähtää yksipuolinen tuomio velasta, luottotiedot menee 3 vuodeksi.

        Miten se riitautetaan?


      • karuMeiningi

        Lähetät kirjallisen ilmoituksen ettet hyväksy maksun perustetta. Ei kannata uskoa uhoavia kirjoituksia paavon lappujen roskikseen heittelystä. Niillä kun tosiaan on oikeus hakea riidattomaan saatavaan yksipuolinen oikeuden päätös.


      • PilipalisakkoaEnMaksa
        karuMeiningi kirjoitti:

        Lähetät kirjallisen ilmoituksen ettet hyväksy maksun perustetta. Ei kannata uskoa uhoavia kirjoituksia paavon lappujen roskikseen heittelystä. Niillä kun tosiaan on oikeus hakea riidattomaan saatavaan yksipuolinen oikeuden päätös.

        "Ei kannata uskoa uhoavia kirjoituksia paavon lappujen roskikseen heittelystä. Niillä kun tosiaan on oikeus hakea riidattomaan saatavaan yksipuolinen oikeuden päätös."

        Minä aion jatkossakin heittää kaikki paavojen laput roskiin, mikäli perintätoimisto lähettää perintäkirjeen kiistän sitten saaneeni valvontamaksua. Saavatpahan jotain puuhaa kirjeenvaihdosta perintätoimistojen kanssa, eikä tarvitse kahteen kertaan kiistää samaa maksua. Parkkifirman johtajat kun ovat sellaisia luupäitä, että eivät noteeraa lainkaan saamiansa sähköpostiviestejä, vaan asia etenee perintään peloitevaikutuksen takia.


      • Aloittajatar
        karuMeiningi kirjoitti:

        Lähetät kirjallisen ilmoituksen ettet hyväksy maksun perustetta. Ei kannata uskoa uhoavia kirjoituksia paavon lappujen roskikseen heittelystä. Niillä kun tosiaan on oikeus hakea riidattomaan saatavaan yksipuolinen oikeuden päätös.

        Sähköpostitko ei riitä?


      • pppp-avo

        Viimeistään käräjäoikeuden lähettämä lappu kannattaa lukea...


      • Kgkkgjfkf
        pppp-avo kirjoitti:

        Viimeistään käräjäoikeuden lähettämä lappu kannattaa lukea...

        Milläs luet, kun ei sellaista koskaan tule.


    • eisekoilla

      Mitkään parkkipetet ja lappuliisat ei voi kirjoittaa sakkoa,sakon kirjoittaminen kuuluu vain poliisille.

      • djchili

        Kirjaston täti anto mulle. Nimittäin sakon. Vaikken ollut edes lukenut sitä kirjaa.


      • Ehdot_ja_suostumus
        djchili kirjoitti:

        Kirjaston täti anto mulle. Nimittäin sakon. Vaikken ollut edes lukenut sitä kirjaa.

        Mites se oli... Taisit allekirjoittaa jotain ennen kuin sait lainausoikeuden..?


      • Voihan!

        Sakon voi antaa myös kirjaston täti, videovuokraamon setä, autovuokraamon poju, laivayhtiön täti, hotellin setä jne jne jne...

        Sakko on kato kansankielessä rangaistusluontoinen maksu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      107
      7381
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      6946
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3482
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1262
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1243
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1113
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      218
      1066
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      933
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      881
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      853
    Aihe