Noin 6 vuotta sitten sijoitin Alexandrian kautta useita kymmeniä tuhansia sijoitusvakuutukseen, joista issn olen nostanut ja käyttänyt isoihin hankintoihin. Nyt ovat siis Op:ssa henkivakuutuksen nimellä ja arvo tippunut roimasti muutamassa kk ja loppua ei näy... Op maltillinen.
Mitä ihmettä niille tekisin? Olen ymmärtänyt, että takaisin nostot ei maksa enää mitään? Olen miettinyt Seligsonin kautta rahastoihin, mutta mikä nyt oikeasti kannattaa noin 45k summalle? Olisi "ihan" kiva saada be tuottoon...
Mitä tehdä Op:n henkivakuutukselle
3
152
Vastaukset
- jklkg
Ensinnäkin kannattaa ymmärtää se tosiasia, että kaikki osakerahastot (sekä aktiiviset että indeksirahastot) ovat laskeneet viime aikoina. Se ei johdu rahaston ylläpitäjästä vaan maailmantaloudesta ja -politiikasta.
Toiseksi, menneet tuotot (tai menetykset) eivät määritä sitä, mitä sinun kannattaa nyt tehdä. Katse pitää laittaa tulevaisuuteen. Toki ihan lähtökohtaisesti Seligsonin tarjontaa pidetään suositeltavampana kuin Alexandriaa. Rahastojen vaihdon kannattavuuteen vaikuttaa kuitenkin suurelta osin se, miten paljon joudut maksamaan siitä vaihdosta. Paljonko menee veroihin ja muihin kustannuksiin? - STOI
Osuuspankin toiminta melko sikamaista itse hävisin yli 20000e kun ei tullut pankilta kuin vuoden lopussa kurssien muutoilmoitus POHJOLASSA KUITENKIN HOIDETTIIN 1 KK VÄLEIN TIEDOTUS JA SITTEN VIELÄ 200 E VUODESSA SIJOITUSKULU NIMELLÄ VELOITUS VAIKKEI TEHDÄ MITÄÄN NO TÄÄ ON VENÄJÄN RUPLA PANKKI RAHANPESUA KAUTTA SUOMEN KIINTEISTÖT JNE..
- en.ole.pankkityössä
Ei kannata epäillä pankkeja, ei muuta kuin uutta hilloa kehin ja rohkeasti sijoittamaan, hakemaan tuottotavoitetta.
Jos nyt meni vähän miinuksille, pankkien, aivan sama minkä valitset, asiantuntijat kyllä taas antavat oikeat ohjeet mihin kannattaa kulloisellakin hetkellä laittaa raha poikimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769