Nääntymis kuolema

näännyttäjä

Kuinka kauan voi olla juomatta ennen kuin henki lähtee? Viikko ei näemmä toiminut ja lopetin eli varmasti sellainen 2-3 viikkoa ehkä 4 viikkoa? Toki olin syömättä, mutta juomisen lopettaminen viikoksi ei ainakaan vienyt henkeä tuskin edes huomasin mitään. Kokeilen kumminkin olla seuraavaksi vielä pidempään ilman mitään nestettä.

18

3363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvänsäänaikana

Mitä sinä oikein moisella kokeella testaat tai mihin pyrit? Kerrohan nyt mikä sinua ehkä mättää? Onko se niin epämääräistä etten osaa kuvailla?

• grgrge

Olen kuullut että ihmiset tekevät itsemurhan lopettamalla syömisen; esim. vangit, mutta en ole ikinä kuullut että lopettamalla juomisen, ja usko pois, jos se olisi psykofyysisesti mahdollista, olisin varmaan kuullut siitä. Tutkin paljon psykiatriaa (ja ei hyvältä näytä). Itsemurhaahan pidetään nykyään psykiatrisena ongelmana, eikä ihmisen normaalina käytöksenä (mitä sitten normaalius onkaan).

• eitppaakaan

Juomisen lopettaminen on varma ja nopeampi keino hengen lähtöön kuin syömisen lopettaminen. Syömättä voi olla kuukausia mutta juomatta olosuhteista riippuen vain 1-4 viikkoa.

• teoriaako_vain
        eitppaakaan kirjoitti:

Juomisen lopettaminen on varma ja nopeampi keino hengen lähtöön kuin syömisen lopettaminen. Syömättä voi olla kuukausia mutta juomatta olosuhteista riippuen vain 1-4 viikkoa.

Ihmettelen vaan, että miksei kukaan olen onnistunut siinä. Onkohan se sama asia kuin pään laittaminen vesiämpäriin tai joku vastaava: teoriassa toimii, muttei käytännössä?

• näännyttäjä

No mä olen ehkä sit ainoa laatuaan joka tekee itsarin näännyttämällä itsensä janoon. Muulla keinolla en kykene siihen ja tuo näännytys on mun juttuni ja sopii parhaiten mulle. Tiedän, että mun kohdalla se näännytys vaatii vaan enemmän aikaa eli luulisi, että 5 viikossa on jo henki lähtenyt jos ei niin olen sitten joku yliluonnollinen tapaus.

• getyd
        näännyttäjä kirjoitti:

No mä olen ehkä sit ainoa laatuaan joka tekee itsarin näännyttämällä itsensä janoon. Muulla keinolla en kykene siihen ja tuo näännytys on mun juttuni ja sopii parhaiten mulle. Tiedän, että mun kohdalla se näännytys vaatii vaan enemmän aikaa eli luulisi, että 5 viikossa on jo henki lähtenyt jos ei niin olen sitten joku yliluonnollinen tapaus.

Tsemppiä! :)

• Kurkkua.kuivaa

Janoon kuoleminen on erittäin tuskallista. Sitäkö haluat? Meepä sitten vaikka eksymään Saharan hiekka-aavikolle.

• näännyttäjä

Paljon tuskallisempaa on jos aion jatkaa elämääni, tai no eihän mulla elämää ole, mutta kumminkin jatkaminen täällä on vielä tuskallisempaa. Uskon, että nääntymisen pahimmassa vaiheessa menee jo taju joten pahimmat tuskat siltä osin jää kokematta. Muuta keinoa en kykene enkä voi tehdä jo tämänkin tekemiseen on täytynyt tehdä paljon valmisteluja aina asunnon vuokrausta myöten jottei läheiset löydä ajoissa mua joten on "piiouduttava" sopivaan paikkaan jossa tuo homma onnistuu ilman häiriötekijöitä.

• vmvh

Et tuu ikiä onnistuu tolla tavalla... Sori vaa...

• näännyttäjä
        vmvh kirjoitti:

Et tuu ikiä onnistuu tolla tavalla... Sori vaa...

Tottakai sitä kuolee kun on juomatta tarpeeksi pitkään, ainoa asia joka sen voi estää on tietenkin se jos joku sattuu tuleen asuntooni kesken operaationi ja järjestää mut sairaalaan, mutta olen kyllä huolehtinut asiasta, että tällaisia häiriötekijöitä ei tulisi. Ennen varsinaista kuolemaa on edessä elintoimintojeni romahtamisia ja kipujakin tulee, mutta ei se kuolema enää sitten ole kovin kaukana.

• oiskohommiavielä

mä näin kerran telkkarista jonkun uskonnoista kertovan ohjelman.en muista mikä uskonto se oli.jossain idässä kuitenkin.siinä oli todella vanha nainen, jo varmaa ysikymppinen ,joka oli elänyt jo elämänsä mielestään.hän ei kyennyt enää auttamaan muita,ja hän oli elämänsä aikana hoitanut karmansa kuntoon eikä kyennyt enää luomaan positiivista karmaa.tälläisessä tapauksessa, heidän uskontonsa mukaan oli ihan ookoo paastota ittesä hengiltä.se oli pitkä rituaali.papit ja muut rituaalliin osasllistuvat ihmiset suoritti omia tehtäviään ja auttoivat tätä naista siirtymään tuonpuoleiseen.lopulta näin kävi.en muista kuin kauan homma kesti.mutta kauan.

onko sinun karmasi kunnossa ja etkö pysty enää auttamaan ketään?jos vuokra on kunnossa se on hienoa,mutta se ei taida olla koko karmasi...

• Tapa.teko

Wikipediassa itsemurhasta ja sen tekotavoista mainitaan mm. näin:

"Tietyissä uskonnoissa, ainakin hindulaisuudessa ja jainalaisuudessa, tunnetaan myös itsensä näännyttäminen kuoliaaksi. Kyseessä on hidas ja länsimaalaisittain harvinainen itsemurhatapa."

• PiipittäväPulu

Jos juot pelkkää vettä ja et syö mitään niin henki lähtee n.60-80 päivän sisään joku Irlantilainen vanki meni syömislakkoon vankilassa ja kuoli sitten 74 päivän kitumisen jälkeen.

• vegetarianaplusfeta

mut pelastaa nääntymiseltä lähi pizzerin heput.yks soitto ja saan lätyn ovelle nopeesti.on muuten hyvää.joskus hulluttelen ja otan kokiksen kyytipojaks.

• hirsipuuhun_menijä

Jos tiedossa on lämmin kesä, niin parin päivän juomattomuudella menee henki. Ainakin omassa kämpässäni oli edellisenä kesänä 35 astetta. Nestehukasta tai syömättömyydestä tulee normaalisti kokevalle ihmiselle jossain vaiheessa erilaisia ja hyvinkin tuskallisia oireita. Se ei ole helpoin tapa kuolla. Kun kuivuu, voi saada esim. verisuonitukoksia. Alkuvaiheessa voi olla pahoinvointia. Sydämenrytmihäiriöt ovat tavallisia. Itsensä nälkään tappavat kokevan monenlaisia kipuja ja tuskia. Mahdollinen kuolinsyy on esim. sydäninfarkti. Jos sinut hoidetaan, olet todennäköisesti saanut pysyviä sisäelinvaurioita.

Varmaan olisi helpompiakin tapoja kuolla. Esim. kirkasta viinaa tyhjään mahaan ja vähissä vaatteissa pakkaseen tai vaihtoehtoisesti kylmään veteen. Siinä olisi puudutus mukana, ja kuolisi todennäköisesti muutenkin nopeasti ja tajuttomana ollessaan. Miltä kuulostaa? Tai pullollinen kossua tyhjään mahaan ja jätesäkki päähän. Kuolema tukehtumalla. Vaadittavan alkoholipuudutuksen määrä riippuu siitä, juotko normaalisti. Jollet, niin varsin vähä riittää viemään tajun.

• grgrdgs

Mistä luulet että lämpimänä kesänä menee parissa päivässä henki jos ei juo? Näyttöä tiskiin.

• herravarjelkoon

voihan sitä mennä saunaan makailemaan . niin että alkaa olla rusinan näkönen. sitä voi sitten kelailla, että ei se helvetti varmaan kovin kaksinen paikka ole ja lähtee viilentävään suihkuun ku sen tajuaa.

• konstitonmonenlaiset

olin neljä vuotta juomatta.ei henki lähteny.tos vähän aikaa sitten meni selkä jotenkin niin jumiin ettei paskalle taipunu.oli pakko ottaa bisse lääkitys et vähä rentoutti.viikko siin meni tissutelles ja selkä kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2016
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      62
      1687
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      923
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe