Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Vanhempi (30+) mies ja nuori nainen.

Yli 30-vuotias mies, voisitko harrastaa seksiä 18-24-vuotiaan naisen kanssa? Vaikuttaisiko tuo ikä seksuaaliseen haluusi negatiivisesti vai positiivisesti?
311447
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

18 liian nuori.tommonen 25 ylöspäin kyllä menis mukavasti

Äänestä

Löylykauha perseeseen vähintään 50v.

Äänestä

No tuon ikäisen kanssahan sitä juuri mieluiten harrastelisi seksiä! Moni 18-20 -vuotias tyttö pitäisi varmaan itteäni liian vanhana valitettavasti.

Äänestä

Positiivisesti

Äänestä

En voisi - sorry!

Äänestä
  • hohhoijjaa ja miks ei? täysi ikäiseksi kasvanut ja kehittynyt eikä lapsi. tietää mitä haluaa ja ei satuta mitenkään ketään.

Äänestä

Tottakai voisi,mutta mieluimmin joku 24 v olis ehkä mukavampi.Olen kyllä ollut 18 v kanssa.

Äänestä

Löylykauha perseeseen riittää

Äänestä
  • Ja syvälle, uuuhh :p

Äänestä

Tottakai voisin. Olen 60-vuotias ja olen harrastanut seksiä monenkin nuoren kanssa. Nuorin on ollut 16. Tuolloin olin itse 53. Hyvässä yhteisymmärryksessä asiat tapahtuneet. Nautinnollista meininkiä. Tuo 16-vuotias oli muuten todella hyvä imemään :P

Äänestä
  • No suksi ny hevon vittuun hönö satuileman

1Äänestä

• imi muuten ladankin käyntiin pakoputkesta

Äänestä

24 ja 30v on aika sama..... siis parisuhde vaikka 52 ja 44v on ihan ok... siis jos oikeesti ajatellaan.... mut kyllä tuo 12v on jo iso ikäero.... harmi sanoa tämä, kun just tuon ikäero oli yhteen naiseen joka olis ollut valmis tekee kivan asian mun kanssa, itse olin sillon jo päälle 40v

Äänestä

Ikä ei ole este jos nainen on kiinnostunut minusta.

Äänestä

Kyllä minä ainakin haluaisin tuon ikäisen kanssa seksiä. Mutta kukaan nuori ei ole innokas siihen näin vanhan kans. Niin se vaan on? Vai mitäpä mieltä naiset ovat? T. Ukko mansesta

Äänestä

Itse olen vajaa 50v ja siinä iässä, että joku 40-55 on ihan ok ikä naiselle. Eikä 30 ikäinen ole täysi-ikäisyyden rajalla olevalle mikään ikäloppu tai kohtuuton ikäero

Äänestä

Kyllä voisin (edelleen) :D
Ei se ole iästä kiinni vaan persoonasta.
Ja siitä kuuluisasta kemiasta.
Kaikkien kanssa ei kannata, ja joidenkin kanssa se sujuu :)

Äänestä
  • Sulla ei suju ku löylykauha perseesees

1Äänestä

Onhan noita ikäeroja, jopa yli 40 vuotta ja avioliitossa

Äänestä

Mikä jottei, olenhan tällä vuosikymmenellä harrastanut nuoremmankin kanssa.

Äänestä
  • Neitsyys häneltä meni.

Äänestä

Olen vanhempi mies en katso että mitkään numerot vaikuttaisivat suhteeseen.
Vaan vetovoimma joka vetää kahta ihmistä yhteen.
Nainen joka on nuori ja kaunis minun silmissäni saa kyllä huomiotani.

Äänestä

Ehdottomasti kyllä harrastaisin ja mielelläni vielä:)

Äänestä

Kyllä....... Toivottavasti joskus vielä......

Äänestä

Kyllä voisin..
Itseltäni nuo alle 24v naiset ovat jääneet väliin nuoruuden arkuuden takia, joten ihan jo silläkin hyvinkin mielellään kokeilisi nuorempaakin.

Äänestä

EI iällä väliä kunhan löytyy 22 nainen kun haluaa seksiä mielelläni

Äänestä

Minusta nuoret naiset ovat parhaita. Parikymppinen nainen on tällaiselle 50 miehelle herkkua :)

Äänestä

olo varmaan täyteläinen kun löylykauha takapuolessa samaan aikaan kun pimpissä 50 kulli

Äänestä

Ikäero kiihottaa. Kyllä etsinkin nuorta naista seurakseni.

Äänestä
  • Oikea vitsiniekka. Ei onneksi häiritse... Mutta herättää halua auttaa.. Ehkä joku sairaala olis oikea paikka henkilölle joka ei sopeudu.... En voi kyllä asiaa varmasti tietää. Meitä on niin moneksi..

Äänestä

todellakin,olen karjaan hyvät fiilarit mennä pitemmälle
,miten ois jos nähtäis ja katsotaan onko

Äänestä

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

1478 kirjoitti:

Yli 30-vuotias mies, voisitko harrastaa seksiä 18-24-vuotiaan naisen kanssa? Vaikuttaisiko tuo ikä seksuaaliseen haluusi negatiivisesti vai positiivisesti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu