Vanhempi (30+) mies ja nuori nainen.

1478

Yli 30-vuotias mies, voisitko harrastaa seksiä 18-24-vuotiaan naisen kanssa? Vaikuttaisiko tuo ikä seksuaaliseen haluusi negatiivisesti vai positiivisesti?

31

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 liian nuori.tommonen 25 ylöspäin kyllä menis mukavasti

    • xdfggghh

      Löylykauha perseeseen vähintään 50v.

    • 32-vuotias

      No tuon ikäisen kanssahan sitä juuri mieluiten harrastelisi seksiä! Moni 18-20 -vuotias tyttö pitäisi varmaan itteäni liian vanhana valitettavasti.

    • Positiivisesti

    • jfdjdf

      En voisi - sorry!

      • hhaaveet

        hohhoijjaa ja miks ei? täysi ikäiseksi kasvanut ja kehittynyt eikä lapsi. tietää mitä haluaa ja ei satuta mitenkään ketään.


    • Tottakai voisi,mutta mieluimmin joku 24 v olis ehkä mukavampi.Olen kyllä ollut 18 v kanssa.

    • fddfffg

      Löylykauha perseeseen riittää

      • Löylykauharakastaja

        Ja syvälle, uuuhh :p


    • PervoSetä

      Tottakai voisin. Olen 60-vuotias ja olen harrastanut seksiä monenkin nuoren kanssa. Nuorin on ollut 16. Tuolloin olin itse 53. Hyvässä yhteisymmärryksessä asiat tapahtuneet. Nautinnollista meininkiä. Tuo 16-vuotias oli muuten todella hyvä imemään :P

      • xddffgg

        No suksi ny hevon vittuun hönö satuileman


      • pervosetä

        imi muuten ladankin käyntiin pakoputkesta


    • molkkiz

      24 ja 30v on aika sama..... siis parisuhde vaikka 52 ja 44v on ihan ok... siis jos oikeesti ajatellaan.... mut kyllä tuo 12v on jo iso ikäero.... harmi sanoa tämä, kun just tuon ikäero oli yhteen naiseen joka olis ollut valmis tekee kivan asian mun kanssa, itse olin sillon jo päälle 40v

    • Ikä ei ole este jos nainen on kiinnostunut minusta.

    • 63v

      Kyllä minä ainakin haluaisin tuon ikäisen kanssa seksiä. Mutta kukaan nuori ei ole innokas siihen näin vanhan kans. Niin se vaan on? Vai mitäpä mieltä naiset ovat? T. Ukko mansesta

    • vanhus

      Itse olen vajaa 50v ja siinä iässä, että joku 40-55 on ihan ok ikä naiselle. Eikä 30 ikäinen ole täysi-ikäisyyden rajalla olevalle mikään ikäloppu tai kohtuuton ikäero

    • Kyllä voisin (edelleen) :D
      Ei se ole iästä kiinni vaan persoonasta.
      Ja siitä kuuluisasta kemiasta.
      Kaikkien kanssa ei kannata, ja joidenkin kanssa se sujuu :)

      • Fffffgg

        Sulla ei suju ku löylykauha perseesees


    • tamppi

      Onhan noita ikäeroja, jopa yli 40 vuotta ja avioliitossa

    • Mikä jottei, olenhan tällä vuosikymmenellä harrastanut nuoremmankin kanssa.

      • Neitsyys häneltä meni.


    • mies57

      Olen vanhempi mies en katso että mitkään numerot vaikuttaisivat suhteeseen.
      Vaan vetovoimma joka vetää kahta ihmistä yhteen.
      Nainen joka on nuori ja kaunis minun silmissäni saa kyllä huomiotani.

    • Ehdottomasti kyllä harrastaisin ja mielelläni vielä:)

    • Kyllä....... Toivottavasti joskus vielä......

    • Kyllä voisin..
      Itseltäni nuo alle 24v naiset ovat jääneet väliin nuoruuden arkuuden takia, joten ihan jo silläkin hyvinkin mielellään kokeilisi nuorempaakin.

    • erkka50mv

      EI iällä väliä kunhan löytyy 22 nainen kun haluaa seksiä mielelläni

    • Minusta nuoret naiset ovat parhaita. Parikymppinen nainen on tällaiselle 50 miehelle herkkua :)

    • hyihelvata

      olo varmaan täyteläinen kun löylykauha takapuolessa samaan aikaan kun pimpissä 50 kulli

    • Ikäero kiihottaa. Kyllä etsinkin nuorta naista seurakseni.

      • Oikea vitsiniekka. Ei onneksi häiritse... Mutta herättää halua auttaa.. Ehkä joku sairaala olis oikea paikka henkilölle joka ei sopeudu.... En voi kyllä asiaa varmasti tietää. Meitä on niin moneksi..


    • m.oi

      todellakin,olen karjaan hyvät fiilarit mennä pitemmälle
      ,miten ois jos nähtäis ja katsotaan onko

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe