Vanhempi (30+) mies ja nuori nainen.

1478

Yli 30-vuotias mies, voisitko harrastaa seksiä 18-24-vuotiaan naisen kanssa? Vaikuttaisiko tuo ikä seksuaaliseen haluusi negatiivisesti vai positiivisesti?

31

1262

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 liian nuori.tommonen 25 ylöspäin kyllä menis mukavasti

    • xdfggghh

      Löylykauha perseeseen vähintään 50v.

    • 32-vuotias

      No tuon ikäisen kanssahan sitä juuri mieluiten harrastelisi seksiä! Moni 18-20 -vuotias tyttö pitäisi varmaan itteäni liian vanhana valitettavasti.

    • Positiivisesti

    • jfdjdf

      En voisi - sorry!

      • hhaaveet

        hohhoijjaa ja miks ei? täysi ikäiseksi kasvanut ja kehittynyt eikä lapsi. tietää mitä haluaa ja ei satuta mitenkään ketään.


    • Tottakai voisi,mutta mieluimmin joku 24 v olis ehkä mukavampi.Olen kyllä ollut 18 v kanssa.

    • fddfffg

      Löylykauha perseeseen riittää

      • Löylykauharakastaja

        Ja syvälle, uuuhh :p


    • PervoSetä

      Tottakai voisin. Olen 60-vuotias ja olen harrastanut seksiä monenkin nuoren kanssa. Nuorin on ollut 16. Tuolloin olin itse 53. Hyvässä yhteisymmärryksessä asiat tapahtuneet. Nautinnollista meininkiä. Tuo 16-vuotias oli muuten todella hyvä imemään :P

      • xddffgg

        No suksi ny hevon vittuun hönö satuileman


      • pervosetä

        imi muuten ladankin käyntiin pakoputkesta


    • molkkiz

      24 ja 30v on aika sama..... siis parisuhde vaikka 52 ja 44v on ihan ok... siis jos oikeesti ajatellaan.... mut kyllä tuo 12v on jo iso ikäero.... harmi sanoa tämä, kun just tuon ikäero oli yhteen naiseen joka olis ollut valmis tekee kivan asian mun kanssa, itse olin sillon jo päälle 40v

    • Ikä ei ole este jos nainen on kiinnostunut minusta.

    • 63v

      Kyllä minä ainakin haluaisin tuon ikäisen kanssa seksiä. Mutta kukaan nuori ei ole innokas siihen näin vanhan kans. Niin se vaan on? Vai mitäpä mieltä naiset ovat? T. Ukko mansesta

    • vanhus

      Itse olen vajaa 50v ja siinä iässä, että joku 40-55 on ihan ok ikä naiselle. Eikä 30 ikäinen ole täysi-ikäisyyden rajalla olevalle mikään ikäloppu tai kohtuuton ikäero

    • Kyllä voisin (edelleen) :D
      Ei se ole iästä kiinni vaan persoonasta.
      Ja siitä kuuluisasta kemiasta.
      Kaikkien kanssa ei kannata, ja joidenkin kanssa se sujuu :)

      • Fffffgg

        Sulla ei suju ku löylykauha perseesees


    • tamppi

      Onhan noita ikäeroja, jopa yli 40 vuotta ja avioliitossa

    • Mikä jottei, olenhan tällä vuosikymmenellä harrastanut nuoremmankin kanssa.

      • Neitsyys häneltä meni.


    • mies57

      Olen vanhempi mies en katso että mitkään numerot vaikuttaisivat suhteeseen.
      Vaan vetovoimma joka vetää kahta ihmistä yhteen.
      Nainen joka on nuori ja kaunis minun silmissäni saa kyllä huomiotani.

    • Ehdottomasti kyllä harrastaisin ja mielelläni vielä:)

    • Kyllä....... Toivottavasti joskus vielä......

    • Kyllä voisin..
      Itseltäni nuo alle 24v naiset ovat jääneet väliin nuoruuden arkuuden takia, joten ihan jo silläkin hyvinkin mielellään kokeilisi nuorempaakin.

    • erkka50mv

      EI iällä väliä kunhan löytyy 22 nainen kun haluaa seksiä mielelläni

    • Minusta nuoret naiset ovat parhaita. Parikymppinen nainen on tällaiselle 50 miehelle herkkua :)

    • hyihelvata

      olo varmaan täyteläinen kun löylykauha takapuolessa samaan aikaan kun pimpissä 50 kulli

    • Ikäero kiihottaa. Kyllä etsinkin nuorta naista seurakseni.

      • Oikea vitsiniekka. Ei onneksi häiritse... Mutta herättää halua auttaa.. Ehkä joku sairaala olis oikea paikka henkilölle joka ei sopeudu.... En voi kyllä asiaa varmasti tietää. Meitä on niin moneksi..


    • m.oi

      todellakin,olen karjaan hyvät fiilarit mennä pitemmälle
      ,miten ois jos nähtäis ja katsotaan onko

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2134
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      219
      1888
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1532
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1511
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1273
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1221
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      145
      1211
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1072
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1026
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1024
    Aihe