Alaikäiset kelkkarällääjät

Pensa_sumentaa_aivot

Nyt olisi kaupungin puistovahdeilla dokumentit näkösällä mistä taloista jälet johtaa rikospaikalle. Alaikäisille nappuloille annetaan moottorikelkat tyhjänpäiväiseen pyöritykseen puistoalueille. Pahoja alueita on Korkeamaan alueen maat sekä Kaista-ahon puistikko. Käräjille vain, siinähän monta rikosta samalla kertaa.

11

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lynxi

      Isi sano että meillä on korkeamman tahon siunaus ajella, ja että herra pitää huolta

    • ikävääon

      Tosi on, että täällä Korkeamaan alueella ajetaan yksityisten maa-alueilla ja pelloilla sekä teillä. Täällä nyt tuntuu muutenkin, että kaikki on "yhteisomistuksessa". Toisten maita ja tontteja saastutetaan kaikin mahdollisin tavoin. Kesällä tullaan poimimaan marjoja 15 - 20 metrin päästä talon seinästä.

    • herkkuat

      Köyhät ne itkee kun ei ole varaa ostaa uutta kelekkaa niin kuin meijän pojalla, sillä on aina kaikkein parasta.

      • hussi

        Kelkkailijoilla noussut kusi päähän kun pääsevät toisten mailla rellestämään. On taittu liikaa haistella bensahöyryjä.


    • rupert3

      70 luku oli vielä hyvää aikaa silloin ei kukaan vinkunut että nyt on mopon tai kelkan jäljet hangella mutta nyt näitä riittää joka kylään kyttäämään toisten tekemisiä, kannattaisko teidän vinkujien alata itsekin elämään eikä vaan kytätä toisten tekemisiä..

    • Haastekäräjille

      Pahalta näyttää kun sellaset takaperseiset läsöt laskee penikat pensan voimaĺla liikkeelle ja jälkikasvusta tulee kuin samasta vuokasta leivottua..ei päästä kouluunkaan muutaman sadan metrin päähän ilman moottorivoimaaaa

    • lainvalvoja1

      Alkavaa elämään omaa elämää ja jos ahdistaa niin äänestäjää omilla jaloilla ja muuttavaa niin kauas ettei naapureita maalla h alueilla

    • Terttuh

      Oot ihana mies

    • Otalöysinrantein

      Rengastiellä riittää noita vinonokkasia nirppanokkia ja muita sisäänpäin kasvaneita kommareita jotka kitisee anonyymisti joka asiasta. Raukat uskalla tulla sanomaan jos joku asia ahistaa. Ei muuta ko isompaa kelkkaa, mönkijää ja rattoria kehiin.

    • Liikettä_omilla_suksilla

      Täällä näköjään takaperseiset pudasjärviset naisennäköset jäbät puolustaa kelkka ajoa Oulun kaupungin alueella.

    • Arto_w

      Tai onko kuusamolaiset vitopäät ;) vai tappipersekoskelaiset.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe