Eikö pattayalla ole rottia ranatakadulla, v. kyllä

HarrastusLisääPattaya

40

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelarotat

Vielä isompia, likaisempia ja paksumpia rottia löytyy Suomibaareista.

• lerpan_laiffii

Hua Hinin Lerpappa on taasen googlaillut aamutuimaan. Onkos nuo söpöt karvapallot syöneet jonkun, vai mikä niissä on niin kamalaa? Oletkos vähän tyttömäinen? Nehän siivoaa rantaa vaan öisin ja päivät ovat piilossa. Paikalliset eivät noteeraa niitä ollenkaan. Luontokappaleita siinä missä muutkin.
      Lerppa varmaan kiipeää jakkaralle ja kiljuu?
      Vai että "ranatakatu" se sitten nykyään on... Jotkut asiat eivät muutu. Lerpan lukihäiriö.

• HarrastusLisääPattaya

mee muualle lerppatrolli...

• HuaHinOnPaskaPaikka

Tässä syy miksi Hua Hinin turistit siirtyy Pattayalle. Hua Hinin rantaidylliä:
      http://www.bangkokpost.com/media/content/20151027/1324128.jpg
      Tuonneko viet lapsesi uimaan?
      http://aijaa.com/upld/
      Ei ole ihmisiä enää Hua hinissä. On vain törkyä:
      https://i.ytimg.com/vi/cCHV6riMsF8/hqdefault.jpg
      Tuonneko laitat lapset kävelemään ja uimaan Hua hinin Horse Shit Beachille??
      https://pbs.twimg.com/media/CSXGIelUYAAxQ8d.jpg

Ei ikinä enää Hua Hiniin. Tulin juuri ja oli juuri niin paskainen kuin kerrottiin. Sain kamalan tulehduksen rantavedestä.

• Halpaa-on

• nnMMnn

Zappi lerpalla on lättäjalat voi käyttää vain Schollin sandaaleita on itse myöntänyt.

• TupuTupaija

Nuo söpöliinit ovat Tupaijoita ei rottia. Rotat eivät kiipeä puihin.

• pattayallerottajahtiin

älä jauha paskaan nuo on nimenomaan rottia, ja niitä on siellä satoja jopa tuhansia.
        pelkästään rantakadulla, viesitkö sinne lapsesi, minä en...

• Huanrotatjaluteet
        pattayallerottajahtiin kirjoitti:

älä jauha paskaan nuo on nimenomaan rottia, ja niitä on siellä satoja jopa tuhansia.

Hua Hinin hotelleissa, ei valitettavasti pidetä rottajahteja ja siksipä lapsiperheiden on syytä pysyä kaukana paikasta.
        ps. lutikat ovat vakioelättejä Hua Hinin hotelleissa ja matkalaukuissa niitä tuovat siellä asuvat ja käyneet Suomeen.

• TupuTupaija

Rotat eivät kiipeä puuhun Tupaijat kiipeävät ja pesivät puissa. Oletko tosiaan noin tyhmä vai pidätkö trollaamisesta. Typerys.

• NakluanVM

Joo olen minäkin nähnyt yhden karvapalleron 11 vuoden aikana Pattayalla. Se oli joskus 3 vuotta sitten kesällä. Se ei ollut rantakadulla vaan kipitti beachillä. Harmittomia pikku siivoojia.
        Satoja tai tuhansia on vain mielikuvituksessasi.

• Eikkalohjalta

Ihan oikeesti käyn pattayalla vuosittain, ainakin viimeiset 15 vuotta ensimmäiset rotat havaitsin vuonna 2002 niitä oli muutamia, vuonna 2006 niitä oli paljon, 2007 vuonna ne oli täysin hävinneet, vuonna 2010 niitä ilmeni taas, vuonna 2012 ne hävisivät, vuonna 2013 niitä oli paljon, 2014 satoja, viimevuonna niitä putoili päivällä aurinkovarjojen ja matkailijoiden päälle, kirjoitukset että siellä on rottia on 100% totta, ihmettelin viimereissulla tuolivuokraajan kanssa miksi niitä on niin paljon, todennäköisesti ne häviävät taas muutamassa vuodessa, jollei se ranta aiheuta jotenkin niiden suurta määrää, se hiekka on aika paskaista

• äläpäshöpötä
        Eikkalohjalta kirjoitti:

Ihan oikeesti käyn pattayalla vuosittain, ainakin viimeiset 15 vuotta ensimmäiset rotat havaitsin vuonna 2002 niitä oli muutamia, vuonna 2006 niitä oli paljon, 2007 vuonna ne oli täysin hävinneet, vuonna 2010 niitä ilmeni taas, vuonna 2012 ne hävisivät, vuonna 2013 niitä oli paljon, 2014 satoja, viimevuonna niitä putoili päivällä aurinkovarjojen ja matkailijoiden päälle, kirjoitukset että siellä on rottia on 100% totta, ihmettelin viimereissulla tuolivuokraajan kanssa miksi niitä on niin paljon, todennäköisesti ne häviävät taas muutamassa vuodessa, jollei se ranta aiheuta jotenkin niiden suurta määrää, se hiekka on aika paskaista

Mistä ne putosivat / tulivat päivällä niiden aurinkovarjojen päälle? Taivaaltako niitä siellä sataa? Sori vaan mutta nyt puhut paskaa. Päivällä ne ei liiku ja aurinkovarjojen päällä niitä ei kiipeile. Aurinkovarjot kun eivät ole minkään puun alla siellä rannalla. Illalla olen pari kertaa nähnyt vilauksen ja olen käynyt Pattayalla 2kk joka vuosi vuodesta 2001 saakka. Millä tavalla se hiekka on paskaista? Eihän siellä ole hevosiakaan ja se siivotaan joka päivä roskista.

• RottiaPuussaHahahhah
        Eikkalohjalta kirjoitti:

Putoilivat aurinkovarjojen ja turistien päälle???? Uskokaa nyt puupäät rotat eivät kiipeile puihin, Tupaijat kiipeävät. Kylläpä on yksinkertaista porukkaa liikkeellä. Tupaikat syövät puiden hedelmiä. Soittakaa vaikka Korkeasaareen ja kysykää sieltä.

• Sammiolammio

Kyllä kiipeilevät ja nopeasti palmuun, olen itse nähnyt näin tapahtuvan... Myös muulla kuin Thaimaassa, lisäksi hännästä on helppo erottaa rotta muista jyrsijoista, samoin pään muodosta, joka on kolmiomainen, voimakasrakenteinen tuossa videossa nuo ovat varmoja rottia. Muuten rotta pystyy sopeutumaan melkein mihin tahansa, kunhan ruokaa on helposti saatavilla.

• etkötiedä
        Sammiolammio kirjoitti:

Kyllä kiipeilevät ja nopeasti palmuun, olen itse nähnyt näin tapahtuvan... Myös muulla kuin Thaimaassa, lisäksi hännästä on helppo erottaa rotta muista jyrsijoista, samoin pään muodosta, joka on kolmiomainen, voimakasrakenteinen tuossa videossa nuo ovat varmoja rottia. Muuten rotta pystyy sopeutumaan melkein mihin tahansa, kunhan ruokaa on helposti saatavilla.

Rottien käpälillä ei kiipeillä. Minulla on rotta lemmikkinä Nipsu nimeltään on kesy kuin mikä.

• Ei-ikinä-Hua-Hiniin

Perhe kertoo Hua Hinin lomastaan. Torakoita, kissan kokoisia rottia, mopot ajaa jalankulkuväylillä koska ei ole jalkakäytäviä... Laivat laskee roskat ja öljyt rantaan...
      "One of the main activities is riding horses down the beach. There are also stray dogs on the beach. Horses and dogs poop. Residents complain about increased pollution from shipping. The beach is nice to look at but I wouldn’t spread my towel on it.

- Cockroaches. I don’t know if I’ve ever seen as many cockroaches per square meter as we saw in Hua Hin. We also saw a couple of cat-sized rats. Between the crappy or non-existent sidewalks, traffic, cockroaches and rats we didn’t much enjoy wandering out at night in Hua Hin"

http://bbqboy.net/things-consider-settling-hua-hin-thailand-isnt-us/

Hua Hinin melkein kaikissa hotelleissa on rottia, tässä muutama kokemus:

https://www.tripadvisor.co.uk/ShowUserReviews-g297922-d1775291-r164263361-Devasom_Hua_Hin_Resort-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

https://www.tripadvisor.co.nz/ShowUserReviews-g297922-d3310760-r190747668-Sirima_Guesthouse-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

https://www.tripadvisor.fi/ShowUserReviews-g297922-d1021694-r247349621-Dhevan_Dara_Resort_Spa_Hotel-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

Tuonnekos viet lapsesi jossa hotellitkin on täynnä rottia ja torakoita?

• ainopakkala

Video kertoo kaiken, kiitos siitä

• Google-Travels

Maailman nopein matkustusmuoto on googlematkailu. Kohdetta voi vaihtaa sekunnissa maapallon toiselle puolelle, ja vaikka kuuhun. Kateus vie kalatkin lammesta.

Tuli matkailu tuossa puheeksi eräässä taloyhtiön kokouksessa. Joku kysyi että missäpäin matkustelet. Sanoin että nyt parin viime vuoden aikana on ollut mahdollisuus matkustella paljon, ja olen käynyt noin kolmessatoista eri maassa. Joku letkautti että "elä nyt ethän sie olis ehtin kotona ees olla". Sattumoisin oli läppärilaukkuun jäänyt passi jonka ojensin epäilijälle. Posket punotti ukolla ja mutisi että "siinä meillä on oikea ilimansuastuttaja".

Hän siis kertoi että syy hänen matkailemattomuuteen on se, ettei hän halua saastuttaa luontoa lentämällä lentokoneella. Erittäin uskottava selitys. Näitä katkeria paskiaisia on täälläkin. Lerppa, hanurimies, onkomies ja Sika-Amalia joista osa on yksi ja sama henkilö.

• Ihkusöpöjä

Niin kertoo söpöjä Tupaijoita ei rottia. Tupaijoita kutsutaan myös puupäästäinen koska pesivät puissa. Rotat ei puihin kiipeile.

• Bangkokmylife10

Minusta se ongelma on miten ne hävitetään... ?
      Helsingissä hävitettiin yhdestä taloyhtiöstä ja asunnot ja raput haisi yli puolivuotta
      mädäntyneille raadoille.
      Pattayalla on aika iso organisaatio ja monta henkeä puhdistamassa rantoja ja katuja.

Voi olla, että tänä kesänä rotat lähtee ja tulee sellainen mädäntyneen haju ... ?
      Keksikää keino ja kertokaa se Pattayan kaupungille.

• CityKaninVeli

Ensinnäkin niistä ei ole ongelmaa. Toiseksi thait hyväksyvät ne luontokappaleina siinä missä muutkin otukset. Jotkut eivät suostu tappamaan hyönteistäkään. Esimerkiksi Cha amissa farangi-hotellinpitäjät ovat koettaneet tehdä kulkukoiraongelmalle jotakin olemalla yhteydessä kaupungin johtoon. Mitään ei ole tehty, vaikka monet jättävät koko kohteen väliin koirien pelossa. Itse jouduin neljästi koiralauman piirittämäksi siellä. Kiviä neuvottiin pitämään taskussa, niitä ne pelkää.

Pattayalla on tehty tosin aina voimakkaita toimenpiteitä turistien viihtyvyyden takaamiseksi, joten jos rottaongelma muuttuu todelliseksi ongelmaksi, niin kyllä ne sieltä hävitetään. Myrkyttäminen on huono vaihtoehto kun sitten ne menee kuolemaan johonkin koloon ja koiratkin voi saada sitä myrkkyä. Pari rottajahtiin koulutettua koiraa ajaisi varmaan asiansa.

PK-seudulla oli ainakin takavuosina cityjäniksien metsästäjä palkattuna, ja Helsinki-Vantaan lentokentän ympäristössä on aina metsästäjä valmiina, jos lentokenttäalueelle eksyy joku elukka vaarantamaan lentoturvallisuuden.

• docphill

Voi jumalauta mitä paskaa, rotta on yksi vaarallisimmista tuholaisista, se levittää yli 20 eri sairautta, mm. lavantautia, salmonellaa.

• BiologianopetKeravalta

YouTubessa on paljon videoita näistä rotista, ne ovat rottia eivät mitään tupaijia nämä erottaa jokainen ala-asteen biologian oppitunnilla ollut, tämä tupaijia vekkuli on helppo erottaa rotasta, pitkukkaisesta nokasta ja oravamaisesta hännästä, lisäksi tupaijia ei tavata kaupungeissa, vain metsissä, lisäksi Pattayabeach ei pysty tarjoamaan ruokaa, koska ainoa ruoka mitä on paljon saatavilla on jätteet, eikä tämä veijari ole jätteensyöjä kuten rotta on.

Minäkään en tuonne rannalle vie lapsiani, koska rottat levittävät lukuisia sairauksia, ja muutenkin maailmassa on parempia paikkoja lomailla, pattaya.

• nnMMnn

Biologin opettajan ptäisi tietää että rotat ei kiipeä puihin-Älä puhu paskaa. Kirjoitustyyli- ja taito kertoi zappi taas asialla.

• Biologiaavuodesta74

• einirppanokkahomoille

Ei niitä paivällä näy. Vien varmasti lapseni Pattaylle lomille jos siltä tuntuu. Naisten paikka ja naismiesten(homojen) Chiang Mai. Ei ne mitään tee ihmisille. Eivät tule syömään edes kädestä.

• Huaanmenivät

Pattayalta ovat rotat kadonneet täysin, lähtivä joukolla synnyinsudulleen Hua Hiniin ja aikoivat venäläisten tavoin jäädä pysyvästi sinne.

• Timppavaan1958

Noinhan se menee rotat jättävät uppoavan paratiisin, toisin kuin nämä pattayapojut.

• Xbox360best

Tyypillistä pattayalta, eräs maailman likaisimmasta rannoista aivan kuin lomailisi viemärissä.

• HuaHin

Xbox360best tuli ajatusvirhe, tarkoitin surkeaa Hua Hiniä.

• sankaritarhki

Mikähän vitun kilpailu täällä on taas.Pattaylla on rottia ja hua hinnissä sitä ja tätä.
      Te ette ole matkustamassa mihinkään ,niin mitä väliä sen on mitä missäkin on.
      Kertokaa nyt sankarit mihin saa matkustaa,kun te tiedätte paremmin kuin minä joka olen sentään vuosia tuolla käynyt.

• kusessaollaan

menkääpä yöksi nukkumaan rannalle. aivan jumalaton vipinä ympärillä :D

• rotatonihaniipattaialla

Niitä oo siellä ku yöllä ja hyvin siellä sillomkin ihmiset nukkuu.
      Ne on thaimaalaisia riisirottia ja on harmittomia kuin hiiret, tulee syliinkin,
      oon kädestä syöttäny kalapullia ja nuudeleita niille.

• pökäleseppo

samalla lailla kun "syötät" rankadun leidareitakin

• opettaja-nainen
        pökäleseppo kirjoitti:

samalla lailla kun "syötät" rankadun leidareitakin

Miten vaikeaa on kirjoittaa rantakatu zaphohinuri?

• KuviaKirjoihinZapille

Zappi ei osaa kirjoittaa myös lukemisen ymmärrys puuttuu. Sen siitä saa kuin vain sarjakuvalehtiä lukee.

• Kysyisinvaan

Aloittaja missä on Pattayalla ranatakatu?

• siihenjoukkoon

Onpas taas kieltämistä tosiasioista, olen käynyt pattayalla, ja siellä on rottia kävely ja rantakadulla hyvin paljon, tämä on tosi asia ei keksitty.

• harhanäkijä

Kappas vain, kuinka kännissä kävelitkään, koska rottiakin näet? Olivatko pikku-ukkojen kainalossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13