"Vitun narkit"

aivotpeliin

Monesti kuulee ihmisten kirjoittelevan nettiin tai irl hutelevan loukkaavia lausahduksia narkomaaneja tai viihdekäyttäjiä kohtaan. Ovatko huumeriippuvaiset huonompia ihmisiä? Ovatko viihdekäyttäjät edes riippuvaisia kyseisestä aineesta?

Oikeasti huumeista riippuvaisten eli narkomaanien elämä voi olla todellista helvettiä jo ilman muiden ihmisten loukkauksia. Vaikka huume koukkuun jääminen on heidän oma vikansa, sekään ei anna oikeutta loukata. Jokainen meistä tekee virheitä, se pitää hyväksyä, sillä sinäkin olet joskus tehnyt virheitä.

Jokainen tekee omat valinnat ja muiden ei pitäisi puuttua niihin.
Tilanne on toinen jos henkilö itse apua pyytää tai on hengen vaarassa...

8

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En-puutukaan-koskaan

      Narkit ovat alimpia rottia pedofiilien kera. Joten jokainen kuollut narkkipaska on hyvä paska, jos sen on itse aiheuttanut.
      Sellaista koukkua tässä elämässä ei olekaan, etteikö siitä voisi irtaantua ja nousta. Itse olen noussut päihdehelvetistä ei tehnyt tiukkaakaan. Kysymys on omasta päätöksestä, ei muusta.
      On täysin väärää shittiä inistä, että ei pääse irti huumeista tai alkoholista tai muuta.

      • Jusjustjust

        "Kysymys on omasta päätöksestä, ei muusta."

        Taidat olla kylmähermoinen ja henkisesti vahva. Tähän maailmaan kun mahtuu myös herkkiä, auliita, taiteellisia, epätäydellisiä ihmisiä.


      • Uikokin

        Olet noussut päihdehelvetistä eli siis olet ollut itse omasta mielestäsi alinta kastia pedofiilien kanssa?

        Huumeiden käyttäjiä on monenlaisia ja hyvin pieni osa on sellaisia kovien huumeiden sekakäyttäjiä jotka yötä päivää murtautuvat taloihin ja autoihin etsien jotain millä rahoittaa huumeet. Kaikkein tavallisimmin huumeita käyttävä on palkkatyössä käyvä tai opiskeleva mies jonka riippuvuus on lievää tai sitä ei edes ole.


      • Uikokin

        Niille pahimmille tapauksille voitaisiin taas antaa aineet valtion puolesta ilmaiseksi, koska ei ne aineet valtiolle mitään juurikaan maksa ja rötöstely johtuu vain kroonisesta rahapulasta.


      • viituu

        Niille annetaan jo subutexsia.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä, narkeille järkätään kaikkee päihde huonetta jne.. se vaan lisää käyttäjiä. Gulag leiri pystyyn ja sinne kaikki vitun narkit vaan. 30v reipasta leirielämään virkistää kummasti ihmis kroppaa..


    • TupakkaTappaaNiinMinäkin

      Minun mielestä tupakoitsija on alinta kastia pedofiilien kanssa! Toivon että saavat kaikki keuhkosyövän! Saatanan pedarit tupakoitsijat!

    • nauttikaa

      voi vittu teitä, röökaajat on yhtä paskoja kuin pedofiilit. minä kun en polta niin ei muutkaan saa. tunnen röökinvihaajia EIVÄT POLTA MUTTA PUNKKUA MENEE KAKSI POTTUA PÄIVÄSSÄ. olen samaa mieltä ketään ei pidä tuomita paitsi kun aletaan tehdä henkirikoksia, ja en tiedä muista mutta itse en haluaisi olla riippuvainen, mutta ei kaikkia ole syötetty kultalusikalla. olisin itsekin ollut kova urheilee mutta yhden markan viikkorahoilla ei mennä pelaamaan lätkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe