pitääkö huhu paikkansa että sale menossa kiinni kokonaan?
mistäs neuskilaisille sitten la iltaisin saunakaljat?
neuvottoman sale
8
179
Vastaukset
- Neuskilainen
No ei pidä paikkansa tuo huhu. Sale ei ole menossa kiinni, vaan kyseessä on entinen vihannestukku Mäkelän kankaalla.
- lehtiälukeva
Kyllä vaan pitää paikkansa Kymensanomissa oli artikkeli jossa luki että Kso sulkee neuvottoman myyntiyksikön.
- saale
Ei riitä että lehtiä lukee, jos ei ymmärrä lukemaansa. Uutinen ei todellakaan koskenut salea.
- aliuli
Kun ei nyt vaan Suntiontien yh:t kuolis nälkään, kun jo valmiiks hoikkia ovat...
- Mursujen_kakarat
Kyseisten akkojen äpärätkin joutaisivat poistumaan pahanteosta.
- Kamalat_akat
Ei riitä, että ovat rumia. Sen lisäksi ovat vielä niin tyhmiäkin.
- neuskinpappa
Samoin koulu menee kiinni. Ja hyvä onkin, kun opettajia ja heidän osaamistaan katselee.
- sumusireenikö
Kyllähän yhden naisopen huuto on jo klassikko. Rehtorilla kai pitäisi olla munaa puuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295