Kiinnostaisi vaihtaa ikivanha 3-sarjan xdrive uuteen Subaru Levorgiin. Tuntuu, että 37 tonnilla saisi paljon autoa.
Malli toki on uusi, mutta onkohan jo jollain mielessä huomioita tai kokemuksiakin ko. autosta.
Levorg kokemuksia?
20
11721
Vastaukset
- kokemuksellaa
Epämukavampi jousitus ja meluisampi kuin BMW. Luultavasti luotettavampi.
- ostomies
Kiitos kommentista.
Jousituksen kanssa oppisi varmaan elämään, mutta tuo meluisuus mietityttää. Toisaalta tuo luotettavuus houkuttelisi (olisi takuukin), kun tuolla bemarilla on jo niin ikää ja kilometrejä takana.
Täytyy kysyä Subarua pitkälle koeajolle, eiköhän sen ominaisuudet sillä selviä.
Minulle on auton äänentoistoasiat sydäntä lähellä. Levorgiin ei taida saada lisävarusteenakaan parempaa hifi järjestelmää. Mutta onko sille tarvettakaan? Miten vakiohifit soi? - Subbe12
Pyöräkoteloiden äänieristys ja myöskin takakontin. Kulut varmaan 450 euroa. Auton äänieristää perusteellisesti 800 eurolla Bemarin 520 tasolle, jos on tarvis.
- ennenbemari
Yleensä heikompi soitin kuin BMW:ssä. Melu on lähinnä rengasmelua. Kannattaa ajaa sulalla asfaltilla. Lumessa kaikki autot on suht hiljaisia.
- forforre
Jos sijoittaisit 5 t€ enemmän, saisit Outbakin, ja olisihan se vähä tasokkaampi auto.
- 1.st-SUBARU
Ei kaikki halua korkeahkoa Outbackia, kuten en itsekkään vaan auton kuuluu olla normaali farmari, siksi valinta Levorg
- lxjdkxkx
Hifit uusiksi ja samalla äänieristys. Levorg muutttu tuolla reseptillä paljon paremmaksi
- ujtujdtjkdtkt
Uusimmssa Autobildissä on testi. Muistaakseni pärjäsi tosi hyvin, vain jousitusta moitittiin vähän pintakovaksi mutta yleensä se tarkoittaa parempaa ohjaustuntumaa joten on vain hyvä asia. Muuten ei muistaakseni moitittu mitään.
Subaru voitti taas hiljattain USA suurimman kuluttajatukimuksen vähävikaisimpana joten varmaan hyvä ostos.
Ruostesuojata kannattaa, japanilaiseen tapaan Subarua ei ole tehty tiesuolassa ajettavaksi, varmasti ruosteenalkua jo yhden suolatalven jälkeen. Suojaus myös pienentää melua jos haluaa hiljaisemmaksi.- wgetwetwetw
Levorgille hylätty arvosana tehdas-ruostesuojauksesta http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-subaru-levorg-2016
Suosittelen täydellistä suojauskäsittelyä, kun myyt niin viedään käsistä korkeammallakin hinnalla kun on suojattu luotettava japanilainen.
- Luotettavamerkki
Itse suojautin oman Subaruni heti uutena. Pieni investointi verrattuna auton ostohintaan. Nyt se on suojattu paremmin kuin yksikään automerkki uutena pelkällä tehtaan ruostesuojalla
Subaru on hyvä ja luotettava merkki. Minulla on jo Subaru toinen menossa ja aikanaan on myös seuraavakin tulee olemaan samaa merkkiä. Uutena ostin ja olisin voinut valita toisenkin merkin, mutta päädyin Subaruun, enkä ole katunut. Levorgista ei ole kokemusta, mutta Foresterista on.
Neliveto on Subaruissa edelleen tosi hyvä. Se on jatkuva, eikä vain tarvittaessa toimiva.
CVT automaatin kanssa kaasun käyttö vaatii hieman totuttelua. Hyökkää herkästi. Itse opin elämään tuon ominaisuuden kanssa nopeasti. Ei siis mikään varsinainen ongelma. CVT on muuten erittäin hyvä loota. Ei mitään kuminauhamaisuutta tuossa ketjutyöntöisessä portaattomassa vaihteistossa. Vastaa välittömästi kaasuun ja kuluttaa vähemmän kuin manuaali. - Jarskakakkonen
Eikö täältä löydy Levorgin omistajia, kiinnostaisi nimittäin vaihtaa tuo dsg - vaihteinen occu sellaiseen. Kertokaa plussukat ja miinukat.
- Anonyymi
Mulla on ollu uutena ostettu levorg 2 vuotta.Kaikinpuolin paska myyjäliikettä ja huoltoa myöten.Älä osta
- Levorg
Meillä levorg gt:llä ajettu 8000km. Ollaan oltu todella tyytyväisiä.rengasmelua kuuluu kyl mut ei häiritsevästi.enemmän annan arvoa luotettavuuteen meillä jo toinen subaru menossa, eikä ole tarvis merkkiä vaihtaa.vertaa esim. Toyota avensikseen samoilla varusteilla jo kalliimpi, tehottomampi ja ilman nelivetoa! Mutta nämähän on makuasioita.
- onpa.kestävä
että jo 8000 km perusteella voit sanoa luotettavaksi. Tunnusta pois, melua on nykyautoksi aivan liikaa.
- Levorg
onpa.kestävä kirjoitti:
että jo 8000 km perusteella voit sanoa luotettavaksi. Tunnusta pois, melua on nykyautoksi aivan liikaa.
Otetaan uudestaan jo toinen subaru menossa ja edellisen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Autolla ajettiin 147000km ilman mitään ihmeellisiä remontteja. Tottakai sai vaihtaa jakohihnan, jarrupalaa ja kaikkea muuta mitkä vaihdetaan kaikkiin merkkeihin, turhia remontteja ei ollut eikä ikinä jättänyt tienpäälle. Uskon että levorgissa laatu on sama mut aika näyttää eiksnii!
- Levorg
Rengasmelu kuuluu toki mut ei edelleekään häiritsevästi.
- Legasy
Moi! Ihan hyvä mutta asfalttitieltä ei saa mennä pois aivan liian matala alusta, helmat hakkaa talvella paskaksi , pohjasta heti kiinni muuten ok.
- Levarg
No nyt ajettu kahden talven aikana n. 20000 km ja ei ole helmat paskana. Ja oon ajellu muuallakin kuin asfaltilla, järkeä saa käyttää missä vaan.
- 23r2r2
Reilusti ylihinnoiteltu pikkuauto.
- 423423
Mikä olisi halvempi vastaava neliveto?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394427Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463224Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343176Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4882812Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2022050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1451913- 421592
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781242