kukas niitä liikennemerkkejä ja sähkökaappeja

kysynvaannyt

Aika vekkulia , lavastus vai turhautuneet matut asialla , Satalinnan risteyksestä keskustaan liikennemerkit väännelty ja nyt ne sähkökaappien terrorisoinnit .
Ja kukkahattutädit naama kiinni tämä kysely on vain normaaleille ihmisille .

12

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedetään_nenästä

      Satalinnan lomahotellissa lojuu kymmenittäin luku ja kirjoitustaidottimia korkeastikoulutettuja teknikoita, insinöörejä, lääkäreitä, kirurgeja...
      Uskoisin että siellä lomailevat sähköalan insinöörit ovat harjoitelleet työelämän taitoja ennen kuin astuvat Harjavaltalaisten yritysten palvelukseen..

    • lkytrujdjd

      Sivistyneen yhteiskunnan tuhoaminen etenee askel askeleelta!

    • sjdoigvorjkg

      Seinää vasten koko porukka ja lähetetään ne luojas tykö.Virallista käskyä odotellen.....

    • 1416141

      No on hiukan pehmeet touhuu olla lynkkaamassa satalinnalaisia, vaikka ei oikeesti tiedetä kuka tihutöitä on tehny ja et liittyykö ees mitenkään toisiinsa. Jos viimevuotinen renkaanpuhkoja olis vieläki tekemässä tuhojaan, niin siitäkin syyttäisitte varmaan matuja? Ei oo ihan terve toi teidänkään ajatuskuvio, lähentelee pakkoneuroosia. Voi kun teilläkin olis oma elämä, niin teidän elämän ei tarttis pyöriä muukalaisten ja vihaamisen ympärillä.

    • siniristilippurakkaus

      Aika sekavan oloista juttua täällä. Oletteko noi kauhean ahdistuneita muutamasta erivärisestä. Kuvottavaa porukkaa olette. Onneksi aidot SUOMALAISET eivät ole tuollaisia kahjoja pelkääjiä. Teillä ei ole isänmaalisuutta lainkaan. Taidatte olla jonkun sukupolven mamuja.

      • varmastisuomalainen

        Kyse ei ole ihonväristä, vaan ihmisen käytöksestä.. sitä sinä sinisilmä et vaan huomaa/ halua huomata!


      • 08080
        varmastisuomalainen kirjoitti:

        Kyse ei ole ihonväristä, vaan ihmisen käytöksestä.. sitä sinä sinisilmä et vaan huomaa/ halua huomata!

        Jos oma käytöksesi on suomalaista, niin en halua olla suomalainen. Minä haluan kohdella kaikkia arvostavasti, hymyillä, olla ystävällinen, kohtelias ja avulias. Riippumatta siitä
        mitä kansalaisuutta, sukupuolta, uskontoa tai aatetta ihminen edustaa. Jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää.
        Tunnen monta rasistia, jotka itse myöntävät olevansa sellaisia, mutta ovat muuten tosi kivoja ihmisiä. Tunnen monta suvakkia, jotka on muuten tosi kivoja ihmisiä. Tunnen venäläisiä, thaimaalaisia, irakilaisia, kenialaisia, somaleja, ruotsalaisia, virolaisia, brittejä, turkkilaisia jotka muuten on tosi kivoja ihmisiä. Tunnen myös alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, vammaisia ja rikollisia.
        Kaikki nämäkin ovat tosi kivoja ihmisiä.
        Minusta ketään ihmistä ei voi määritellä yhden ominaisuuden perusteella. Pitää tutustua tyyppiin, jotta voi muodostaa mielipiteen.


      • voioksetus
        08080 kirjoitti:

        Jos oma käytöksesi on suomalaista, niin en halua olla suomalainen. Minä haluan kohdella kaikkia arvostavasti, hymyillä, olla ystävällinen, kohtelias ja avulias. Riippumatta siitä
        mitä kansalaisuutta, sukupuolta, uskontoa tai aatetta ihminen edustaa. Jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää.
        Tunnen monta rasistia, jotka itse myöntävät olevansa sellaisia, mutta ovat muuten tosi kivoja ihmisiä. Tunnen monta suvakkia, jotka on muuten tosi kivoja ihmisiä. Tunnen venäläisiä, thaimaalaisia, irakilaisia, kenialaisia, somaleja, ruotsalaisia, virolaisia, brittejä, turkkilaisia jotka muuten on tosi kivoja ihmisiä. Tunnen myös alkoholiongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, vammaisia ja rikollisia.
        Kaikki nämäkin ovat tosi kivoja ihmisiä.
        Minusta ketään ihmistä ei voi määritellä yhden ominaisuuden perusteella. Pitää tutustua tyyppiin, jotta voi muodostaa mielipiteen.

        Niinku pedofiilejäkin? Murhaajia, raiskaajia. ..muuten ihan mukavia ihmisiä


      • eioomustavalkosta
        voioksetus kirjoitti:

        Niinku pedofiilejäkin? Murhaajia, raiskaajia. ..muuten ihan mukavia ihmisiä

        Itseasiassa mä tunnen yhden pedarin, tosi mukava äijä, ei olis ikinä uskonu sekaantuneen lapsiin! Ja murhasta tuomitunkin tunnen. se oli kans hyvä äijä, mut viina ja lääkkeet ei oikein sopinu sille.
        Ja lähisukulaisen aviomies raiskas tän mun sukulaisen monesti, mut se ei ollu kyllä mukava tyyppi muutenkaan. Nyrkkiäkin se näytti useesti tähän mun sukulaiseen.
        Että ei se ihmisen teko oo koko ihminen. Hyvätkin tyypit tekee pahoja tekoja ja pahatkin tyypit voi olla hyviä tyyppejä.


    • kepappiaperkelele

      VOK insinöörit ollu asialla, kun ei saanut taksia holviin tai maailmanloppuun naksbyyhyn...palo käämit totaalisesti. Harrihan näitä maailmanlopus kumartaa vaikka asiakkailleen muuta puhuu...no Harri on vanha paska äijä jo.

      • Pelkopoisseauttaapi

        Kannattaisi kirjoittaa selvinpäin. Ei asiasi oikein aukene.
        Aikas raukkamaista kirjoittaa satuja vihan levittämiseksi.


    • OlliPekkaN

      Kuvottava paikkakunta muutenkin oman kantaväestön takia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe