Merkkihuollot perustelevat kalleuttaan mm. sillä että on muka pakko ostaa valmistajan merkkikohtaiset erikoistyökalut jotka ovat erittäin kalliita. Eikö tulisi merkittävästi halvemmaksi jo tehdä ne itse tai muokata olemassaolevia työkaluja tarpeeseen sopivaksi?
https://www.youtube.com/watch?v=78jMndbRAL0
Merkkihuoltojen kalleus
1
69
Vastaukset
- siinäErot
Ei ole pakko, mutta uusiin autoihin tulee ensimmäisten käyttövuosien aikan useasti tehtaan päivityksiä ja parannuksia tekniikkaan ja varsinkin ohjelmistoihin. Nämä jää saamatta ja niiden vuoksi voi takuu tai tuotevastuu raueta. Jos mitään päivityksiä ei tule ja huollattaa autonsa "vieraalla" ja sen tekemät työt ovat kiistatta huolto-ohjeiden mukaiset, niin sillion takuut ja tuotevastuut säilyvät. Tosin täydellisen merkkihuollon yhteydessä useat merkit antavat useammaksi vuodeksi tai jopa ikuisen keskeytysturvan jos auto jättää tien päälle huoltojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045