Merkkihuollot perustelevat kalleuttaan mm. sillä että on muka pakko ostaa valmistajan merkkikohtaiset erikoistyökalut jotka ovat erittäin kalliita. Eikö tulisi merkittävästi halvemmaksi jo tehdä ne itse tai muokata olemassaolevia työkaluja tarpeeseen sopivaksi?
https://www.youtube.com/watch?v=78jMndbRAL0
Merkkihuoltojen kalleus
1
90
Vastaukset
- siinäErot
Ei ole pakko, mutta uusiin autoihin tulee ensimmäisten käyttövuosien aikan useasti tehtaan päivityksiä ja parannuksia tekniikkaan ja varsinkin ohjelmistoihin. Nämä jää saamatta ja niiden vuoksi voi takuu tai tuotevastuu raueta. Jos mitään päivityksiä ei tule ja huollattaa autonsa "vieraalla" ja sen tekemät työt ovat kiistatta huolto-ohjeiden mukaiset, niin sillion takuut ja tuotevastuut säilyvät. Tosin täydellisen merkkihuollon yhteydessä useat merkit antavat useammaksi vuodeksi tai jopa ikuisen keskeytysturvan jos auto jättää tien päälle huoltojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673