Merkkihuollot perustelevat kalleuttaan mm. sillä että on muka pakko ostaa valmistajan merkkikohtaiset erikoistyökalut jotka ovat erittäin kalliita. Eikö tulisi merkittävästi halvemmaksi jo tehdä ne itse tai muokata olemassaolevia työkaluja tarpeeseen sopivaksi?
https://www.youtube.com/watch?v=78jMndbRAL0
Merkkihuoltojen kalleus
1
106
Vastaukset
- siinäErot
Ei ole pakko, mutta uusiin autoihin tulee ensimmäisten käyttövuosien aikan useasti tehtaan päivityksiä ja parannuksia tekniikkaan ja varsinkin ohjelmistoihin. Nämä jää saamatta ja niiden vuoksi voi takuu tai tuotevastuu raueta. Jos mitään päivityksiä ei tule ja huollattaa autonsa "vieraalla" ja sen tekemät työt ovat kiistatta huolto-ohjeiden mukaiset, niin sillion takuut ja tuotevastuut säilyvät. Tosin täydellisen merkkihuollon yhteydessä useat merkit antavat useammaksi vuodeksi tai jopa ikuisen keskeytysturvan jos auto jättää tien päälle huoltojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1263880- 793187
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 193125
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292815
- 542557
- 662296
- 192287
- 412141