http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016021721135154_uu.shtml
Etsikää käsiinne 2006 julkaistu kirja Operaatio Ahtisaari ( Pentti Sainio) ja lukekaa
Suomen turhimman presidentin taivalta.
Kekkosen jälkeen paras vaihtoehto olisi ollut Paavo Väyrynen.
Demari pressat o sieltä, minkä päällä ihmispolo istuu.
Sekunda Toveri Ahtisaari, turpa kiinni.
7
88
Vastaukset
- MouhijärvenIso-Aarne
Ihmettelen että miksi itserakas paskasäkki nimeltään Martti Ahtisaari paukuttaa turpeita huuliaan Paavo Väyryselle, Paavo sentään on tehnyt jotain suomalaisten hyväksi, tai ainakin on yrittänyt tehdä.
- KrittikkiäKehiin
No Ahtisaari nostettiin melkeinpä tuntemattomasta pressaksi.
Ois ollu paljo paree kun ois jäänyt vara- Tarzaniksi Afrikkaan.
Jotenkin miehestä saa semmosen minä itse, rahanahne miehen kuvan , jonka poliittiset saavutukset on esim Väyrysen rinnalla kun pikkupoikien ritsaleikit.
No sitä demareille kiitos, että pitkään on esim. hallituksessa kantanut vastuuta Suomen asioista, mutta demaripolitiikasta en sano mitään, niin en loukkaa herkempiä. - MeliJaPide
En ole pitänyt koskaan en enempää demari kuin kepu politikoista, mutta Paavosta olisin halunnut pressan.
Suomessa on ollut minun elinaikanani yksi presidentti ja muita ei ole tilalle tullut ja hän on;
KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN.
- duunariPorista
Minua on tuossa Ahtisaaren paskasäkissä on aina inhottanut sen tekopyhyys, tuo naamaansa vääntelevä rotta leikkii jotain vitun varajeesusta mutta kähmii koko ajan rahaa suomalaisilta veronmaksajilta ja nauttii kovia liksoja firmojen hallituksissa.
Ahtisaari on parhaimpia presidenttejämme. EU-jäsenyys ja euro olisi jäänyt toteutumatta ilman häntä. Todennäköisesti auttoi myös Baltian maita hakeutumaan EU:hun. Saamme olla ikuisesti kiitollisia ettei Väyrynen päässyt presidentiksi. Kohtalomme olisi ollut Venäjän ja Väyrysen käsissä ja voi sanoa että siinä pelissä Suomelle olisi käynyt hyvin huonosti.
Olen antanut demareille anteeksi heidän pahat tekonsa, kun ovat monta kertaa pelastaneet länsimaisen elämänmuodon säilymisen isänmaassamme.- PuliMara
Mitä merkitystä sillä on mitä joku banha juoppo sösöttää.
- vai-että-kahville
Ahtisaari uskoo vahvasti omaan viisauteensa, ja pitää kansaa tyhmänä.
Siis tyypillinen demaripoliitikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky174911Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444814Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2224009Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty563713Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263640Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm733154Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332130Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63937- 93832