http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016021721135154_uu.shtml
Etsikää käsiinne 2006 julkaistu kirja Operaatio Ahtisaari ( Pentti Sainio) ja lukekaa
Suomen turhimman presidentin taivalta.
Kekkosen jälkeen paras vaihtoehto olisi ollut Paavo Väyrynen.
Demari pressat o sieltä, minkä päällä ihmispolo istuu.
Sekunda Toveri Ahtisaari, turpa kiinni.
7
66
Vastaukset
- MouhijärvenIso-Aarne
Ihmettelen että miksi itserakas paskasäkki nimeltään Martti Ahtisaari paukuttaa turpeita huuliaan Paavo Väyryselle, Paavo sentään on tehnyt jotain suomalaisten hyväksi, tai ainakin on yrittänyt tehdä.
- KrittikkiäKehiin
No Ahtisaari nostettiin melkeinpä tuntemattomasta pressaksi.
Ois ollu paljo paree kun ois jäänyt vara- Tarzaniksi Afrikkaan.
Jotenkin miehestä saa semmosen minä itse, rahanahne miehen kuvan , jonka poliittiset saavutukset on esim Väyrysen rinnalla kun pikkupoikien ritsaleikit.
No sitä demareille kiitos, että pitkään on esim. hallituksessa kantanut vastuuta Suomen asioista, mutta demaripolitiikasta en sano mitään, niin en loukkaa herkempiä. - MeliJaPide
En ole pitänyt koskaan en enempää demari kuin kepu politikoista, mutta Paavosta olisin halunnut pressan.
Suomessa on ollut minun elinaikanani yksi presidentti ja muita ei ole tilalle tullut ja hän on;
KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN.
- duunariPorista
Minua on tuossa Ahtisaaren paskasäkissä on aina inhottanut sen tekopyhyys, tuo naamaansa vääntelevä rotta leikkii jotain vitun varajeesusta mutta kähmii koko ajan rahaa suomalaisilta veronmaksajilta ja nauttii kovia liksoja firmojen hallituksissa.
Ahtisaari on parhaimpia presidenttejämme. EU-jäsenyys ja euro olisi jäänyt toteutumatta ilman häntä. Todennäköisesti auttoi myös Baltian maita hakeutumaan EU:hun. Saamme olla ikuisesti kiitollisia ettei Väyrynen päässyt presidentiksi. Kohtalomme olisi ollut Venäjän ja Väyrysen käsissä ja voi sanoa että siinä pelissä Suomelle olisi käynyt hyvin huonosti.
Olen antanut demareille anteeksi heidän pahat tekonsa, kun ovat monta kertaa pelastaneet länsimaisen elämänmuodon säilymisen isänmaassamme.- PuliMara
Mitä merkitystä sillä on mitä joku banha juoppo sösöttää.
- vai-että-kahville
Ahtisaari uskoo vahvasti omaan viisauteensa, ja pitää kansaa tyhmänä.
Siis tyypillinen demaripoliitikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261763- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori461343Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731291Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131197- 51994
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_190948Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284902- 26872
- 64856