Sekunda Toveri Ahtisaari, turpa kiinni.

ErnestVähäpoika

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016021721135154_uu.shtml
Etsikää käsiinne 2006 julkaistu kirja Operaatio Ahtisaari ( Pentti Sainio) ja lukekaa
Suomen turhimman presidentin taivalta.
Kekkosen jälkeen paras vaihtoehto olisi ollut Paavo Väyrynen.
Demari pressat o sieltä, minkä päällä ihmispolo istuu.

7

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MouhijärvenIso-Aarne

Ihmettelen että miksi itserakas paskasäkki nimeltään Martti Ahtisaari paukuttaa turpeita huuliaan Paavo Väyryselle, Paavo sentään on tehnyt jotain suomalaisten hyväksi, tai ainakin on yrittänyt tehdä.

• KrittikkiäKehiin

No Ahtisaari nostettiin melkeinpä tuntemattomasta pressaksi.
        Ois ollu paljo paree kun ois jäänyt vara- Tarzaniksi Afrikkaan.
        Jotenkin miehestä saa semmosen minä itse, rahanahne miehen kuvan , jonka poliittiset saavutukset on esim Väyrysen rinnalla kun pikkupoikien ritsaleikit.
        No sitä demareille kiitos, että pitkään on esim. hallituksessa kantanut vastuuta Suomen asioista, mutta demaripolitiikasta en sano mitään, niin en loukkaa herkempiä.

• MeliJaPide

En ole pitänyt koskaan en enempää demari kuin kepu politikoista, mutta Paavosta olisin halunnut pressan.
        Suomessa on ollut minun elinaikanani yksi presidentti ja muita ei ole tilalle tullut ja hän on;
        KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN, KEKKONEN.

• duunariPorista

Minua on tuossa Ahtisaaren paskasäkissä on aina inhottanut sen tekopyhyys, tuo naamaansa vääntelevä rotta leikkii jotain vitun varajeesusta mutta kähmii koko ajan rahaa suomalaisilta veronmaksajilta ja nauttii kovia liksoja firmojen hallituksissa.

• Ahtisaari on parhaimpia presidenttejämme. EU-jäsenyys ja euro olisi jäänyt toteutumatta ilman häntä. Todennäköisesti auttoi myös Baltian maita hakeutumaan EU:hun. Saamme olla ikuisesti kiitollisia ettei Väyrynen päässyt presidentiksi. Kohtalomme olisi ollut Venäjän ja Väyrysen käsissä ja voi sanoa että siinä pelissä Suomelle olisi käynyt hyvin huonosti.

Olen antanut demareille anteeksi heidän pahat tekonsa, kun ovat monta kertaa pelastaneet länsimaisen elämänmuodon säilymisen isänmaassamme.

• PuliMara

Mitä merkitystä sillä on mitä joku banha juoppo sösöttää.

• vai-että-kahville

Ahtisaari uskoo vahvasti omaan viisauteensa, ja pitää kansaa tyhmänä.
      Siis tyypillinen demaripoliitikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      195
      27155
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      247
      3257
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3081
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      93
      2714
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      21
      2066
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1604
    7. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1199
    8. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      294
      1145
    9. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      32
      1102
    10. Eikö se nyt ois helpompi laittaa toisen nimi tänne

Kuin arpoo jostain kirjaimesta? 🤔
      Ikävä
      51
      1091
    Aihe