Haussa omakotitontti Turun seudulta. Kaarina, Turku, Raisio, Lieto, Naantali, Rusko... Jos olet myymässä, tarjoa!! Voit laittaa viestin myös sähköpostilla [email protected]
Tontti Turun seudulta?
5
768
Vastaukset
- kunnan tontille
Helpoimmalla pääset kun ostat kunnan tontin kaava-alueelta. Vai onko tavoitteena muuttaa metsään? Itse löysin tontin täältä, ajoaika Turkuun noin 20 min:
http://www.parainen.fi/index.phtml?page_id=2006&- ostaja
Oon kyselly kunnilta tontteja... On vaan tosi vähän tarjolla ja sit ne alueet tosiaan rakennetaan ihan vieri viereen. Me haluttais vähän omaa rauhaa, ei välttämättä ihan metsään, mut metsän reunaan ainakin ;)
Onko jollain ideoita, mistä tontteja vielä vois hakea? - JTY
ostaja kirjoitti:
Oon kyselly kunnilta tontteja... On vaan tosi vähän tarjolla ja sit ne alueet tosiaan rakennetaan ihan vieri viereen. Me haluttais vähän omaa rauhaa, ei välttämättä ihan metsään, mut metsän reunaan ainakin ;)
Onko jollain ideoita, mistä tontteja vielä vois hakea?Kohta mahdollisesti myynnissä tontti Odensaaren alueelta. Metsän reunassa. Pinta-ala noin 65000m2.
- ostaja
JTY kirjoitti:
Kohta mahdollisesti myynnissä tontti Odensaaren alueelta. Metsän reunassa. Pinta-ala noin 65000m2.
En löytäny aluetta kartalta. Ei Masku ole pois suljettu vaihtoehto, mutta mieluiten saisi sitten olla aika lähellä Raision rajaa....
- jan-jan
ostaja kirjoitti:
En löytäny aluetta kartalta. Ei Masku ole pois suljettu vaihtoehto, mutta mieluiten saisi sitten olla aika lähellä Raision rajaa....
Hei mitä hintaluokkaa olet ajatellut? Jos olis hyvä tontti lähellä Raision rajaa 3500m2, ei kaava alue tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803