Tampereella on pari erittäin huonon palvelun kauppaa ja ne ovat seuraavat.
1. Lidl, rautatiekadulla.
Perustelu. Kävin joulun aikaan ko. kaupassa ja tiedustelin ystävällisesti makeisten hintaa johon epäystävällinen nuori mies tokaisi.. tuollahan ne ovat ylhäällä kaikki hinnat, ja lähti menemään, tunsin itseni idiootiksi olisin moisen töykeyden jälkeen.. ja kassalla eräs tumma tyttö haukotteli kyllästyneen oloisesti asiakkaille. En mene enää ko. kauppaa.
2. Huonoa ja tökeröä palvelua saa myöskin halpahallissa hämeenkadulla. Asiallisiin kysymyksiin vastataan ylimielisesti jos ylipäätään viitsitään vastata.
3. Kirpputori alarannassa(radiokirppis), on kymmenien kieltojen kirppari ja kassahenkilöt ovat suorastaan töykeitä.. heiltä ei hymyä irtoa ei sitten millään.
Näihin edellä mainitsemiin paikkoihin en enää koskaan astu jalallani.
2.
Huonon palvelun kaupat.
32
4701
Vastaukset
- Ostaja
huonoja kokemuksia edellä mainitsemista paikoista vai onko tyly tyyli vaan naaman mukaan.
Missä kaupassa olette tulleet kaltoin kohdelluksi. - moiseen
on SUOMALAISUUS - suomalainen käyttäyttyy kuten MOUKKA - se on perintötekijöissä.
- Pertti
Kyllähän tietysti henkilökunnan pitäisi olla aina kohteliasta, mutta kyllä ne hinnat siellä sitä varten on että asiakas itse katsoo...
- ostaja
itse, joka olen ollut liikealalla, olen aina pitänyt siitä kiinni että asiakkaalle pitää olla kohtelias kysyi hän sitten mitä tahansa.
- Veli-pekka
rihkamakauppaan nimeltä supermyynti, puutarhakadulle kun menee niin tuntee olevansa varas tai muuten vaan epäilty vaikka vaatteet ja olemus tietääkseni itselläni on siistit.
Erittäin epämiellyttävä ostospaikka myyjien osalta. EN mene enää koskaan.- ja halpa
kannattaa käydä kattomassa!
- ostaja
ja halpa kirjoitti:
kannattaa käydä kattomassa!
töykeät kyttäilevät myyjät.
Ps. en ole koskaan varastanut mitään joten kyttääminen loukkaa minua.
- Annikki.
minulla on Lidlistä samansuuntaisia kokemuksia. Henkilökunta aliarviopi asiakkaitaan.
- erkki
eikö kyse ole yliarvoinnista jos henkilökunta olettaa että asiakas osaisi katsoa hinnan hyllystä?
- ostaja
erkki kirjoitti:
eikö kyse ole yliarvoinnista jos henkilökunta olettaa että asiakas osaisi katsoa hinnan hyllystä?
asiakaspalveluun pitäisi silti panostaa. Esim. sokoksella hämeenkadulla ja turtolan city marketissa olen saanut erittäin hyvää asiakaspalvelua.
- Kissaihminen.
Hervannan vapaa valinnassa insinöörinkadulla on yksi töykeän epämiellyttävä myyjä joka on aina välillä kassallakin. Välttelen parhaani mukaan kassaa jossa hän työskentelee.
- Kalle
myyjien osalta epämiellyttävä paikka, käyn kuitenkin halpojen hintojen vuoksi. Myyjät tarvitsisivat asiakaspalvelukoulutusta.
- Mies vaan.
mikään ostosparatiisi ole. Vanhja kärttyisiä akkoja pitkin myymälää.
- ostaja
kyllä niitä kärttyisiä mummoja on joka ikisessä liikkeessä.
- Irja
halpahallissa kohdellaan asiakasta halpamaisesti. Myyjät koulutukseen tai uudet tilalle. EN MENE ENÄÄ.
- Kaalinpää.
turtolan citymarketin kone puolen,(soittimet/tv.t) on eräs tympeä miesmyyjä.
- minä myös
Olen samaa mieltä mainituista halpahallista ja radiokirppiksestä, että asiakaspalvelutaidot ovat unohtuneet.
- jfjyh
kävin myös tampereen juna-aseman viereisessä lidlissä ja henkilökunta siellä oli aika surkean näköistä.
muualla lidlissä olen kuitenkin saanut erinomaista palvelua!
HUOM ihan samat ihmiset ne siellä lidlien kassoilla istuvat kuin prismoissa ja keskon kaupoissa! tiedän paljon tuttuja jotka ovat olleet töissä kaikissa näissä kolmessa. aivan yhtä paljon panostetaan asiakaspalveluun. - hmmmm
jfjyh kirjoitti:
kävin myös tampereen juna-aseman viereisessä lidlissä ja henkilökunta siellä oli aika surkean näköistä.
muualla lidlissä olen kuitenkin saanut erinomaista palvelua!
HUOM ihan samat ihmiset ne siellä lidlien kassoilla istuvat kuin prismoissa ja keskon kaupoissa! tiedän paljon tuttuja jotka ovat olleet töissä kaikissa näissä kolmessa. aivan yhtä paljon panostetaan asiakaspalveluun.multa ei kysytty k-kaupan haastattelussa muutakuin onko kassakokemusta ja osanko ruotsia. se oli siinä ja sain paikan. lidlissä oli kaiken maailman haastattelut ja asiakaspalvelukysymyksiä (esim. miten reagoisit silloin ja silloin). ja olen nyt lidlissä, tyytyväisenä.
- mulle
jfjyh kirjoitti:
kävin myös tampereen juna-aseman viereisessä lidlissä ja henkilökunta siellä oli aika surkean näköistä.
muualla lidlissä olen kuitenkin saanut erinomaista palvelua!
HUOM ihan samat ihmiset ne siellä lidlien kassoilla istuvat kuin prismoissa ja keskon kaupoissa! tiedän paljon tuttuja jotka ovat olleet töissä kaikissa näissä kolmessa. aivan yhtä paljon panostetaan asiakaspalveluun.tullut rautatiekadun Lidlissä mitenkään ihmeellistä palvelua, päinvastoin.. huonoa palvelua.
- kissa
hmmmm kirjoitti:
multa ei kysytty k-kaupan haastattelussa muutakuin onko kassakokemusta ja osanko ruotsia. se oli siinä ja sain paikan. lidlissä oli kaiken maailman haastattelut ja asiakaspalvelukysymyksiä (esim. miten reagoisit silloin ja silloin). ja olen nyt lidlissä, tyytyväisenä.
sitten paremmin meitä asiakkaita jos satut olemaan entisen postin tiloissa Lidlissä töissä.
- miinat
Mulla on kyllä ihan päinvastaisia kokemuksia Ostajan mainitsemista paikoista. Ja mielestäni kyllä Lidlissä hinnat ovat niin selkeästi esillä, että täytyy olla aika sokea jos pitää niitä vielä erikseen myyjältä kysyä. Minä ainakin olen saanut aina Rautatiekadun Lidlissä tosi hyvää palvelua, myös kassahenkilöt ovat paljon ystävällisempiä kuin muissa halpahalleissa.
Myös Radiokirppiksellä on mielestäni ihan hyvä palvelu. En odotakaan kun menen kirpputorille, että minua pitäisi palvella kuin jotakin kuningatarta.
Alkuperäiselle: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan- ostaja
kaikki tuotteet eivät ole Lidlissä helposti havaittavissa vaikka olisi kuinka hyvänäköinen ja siksi toiseksi, olen luonteeltani positiivinen ja ystävällinen ja kysyin ihan asiallisesti hintaa johon töykeä myyjä vähättelevästi vastasi. Elikkä. metsä ei vastannut siten kun sinne huudettiin.
- Veijo Esso
Tiedustelit makeisten hintaa?
Oletatko että myyjä luettelee sinulle kaikkien niiden satojen eri makeisten hinnat joita Lidlissäkin on. Vaikka sielläkään ei nyt mikään kauhean laaja valikoima ole niin kyllä sieltäkin muutama hyllymetri niitä löytyy.
Et ole oikein sisäistänyt Lidlin tyylisten kauppojen perimmäistä ideaa.
Se on varsin yksinkertainen ja toimiva.
Varsinaista myyntihenkilökuntaahan siellä ei ole ja tuotteet on joka ikisessä Lidlissä täsmälleen samassa paikassa ja saman hintaisia. Kun se kerran opettelet niin löydät tuotteet helposti olitpa sitten missäpäin Suomea tahansa.
Valitettavasti on niin että jos kaupassa on palkattuna henkilö sitä varten että hän luettelee mummeleille makeisten hintoja niin se näkyy niissä makeisten hinnoissa.
Niitä kauppoja Suomessa on ihan riittävästi.- ostaja
kysyin YHDEN tuotteen hintaa, en satojen, enkä ole mummo joten en voi kun todeta että veijo esso työskentelee Lidlissä ja vastaa kysymykseen kaupan tyylillä.
- Veijo Esso
ostaja kirjoitti:
kysyin YHDEN tuotteen hintaa, en satojen, enkä ole mummo joten en voi kun todeta että veijo esso työskentelee Lidlissä ja vastaa kysymykseen kaupan tyylillä.
Ei ollut tarkoitus loukata.
Nainen olet kumminkin.
En työskentele Lidlissä mutta ostan sieltä tiettyjä tuotteita joiden laadun/maun tiedän hyväksi ja hinnat ovat huomattavasti halvempia kuin muualla.
- margareta
erittäin huonon palvelun Lidlin kassalla, suorastaan töykeätä asiakkaitten aliarviointia. En mene enää ko. kauppaa menen sokokselle jossa saan inhimillisen palvelun.
- lisää lisää..
mitä siellä kassalla sitten oikein tapahtui?
- rapsetti
Miksette mee Koskikeskukseen! Missa tahansa siellä olevassa kaupassa saa loistavaa palvelua. Tapahtuu joka kerta, kun käyn Mansessa. Ja onhan se vähän asiakkaastakin kiinni minkä asenteen ottaa!!!!!
Asun nykyään Joensuussa ja palvelu on joka paikassa ihan sieltä syvältä, ja varkaaksi luullaan joka kaupassa.....ei auta vaikka ite on kiva.
Kehun täällä aina Tampereen erinomaista asiakaspalvelua, enkä haluaisi muuttaa käsitystäni!!!
Terkkuja, ritu- Veijo Esso
Mitä ihmeen palvelua te sieltä Lidlistä oikein haette?
Ehän siellä ole mitään palvelua. Se on varastotyyppinen myymälä josta poimitaan tavarat mukaan ja mennään kassalle maksamaan. Vähän halvemmalla kuin muualta.
Palveluja varten on sitten ihan omat laitokset.
- tatti
Pahinta palvelua olen saanut pääkirjasto Metsossa. Niin leipääntyneitä akkoja... Kerran lainatessani kirjoja itsepalvelukassalta vehje olikin hajonnut. Ei reagoinut mitenkään mihinkään. (Kyse oli siis koneesta, ei käyttötaidosta) 3-4 kertaa ääntä korottaen yritin saada parin "kirjastonhoitajan" huomion, mutta mitä tädit tekivätkään.. Alkoivat jauhaa viikonloppumenoista ja lomakohteista vielä kovempaan ääneen. Ja sittenkös pamahti multa hermot. Akka sai kuulla kunniansa ja kirjapino jäi siihen paikkaan. Että ketutti...
Tästä eteenpäin saadessani huonoa palvelua alan käyttää välittömän palautteen mallia. Viesti ainakin menee perille, kun sen henkilökohtaisesti antaa sille joka ärsyttää. Siis palautelaatikkoja ym. ei kannata käyttää. - Anssi
Koskarin Mustassa Pörssissä tuntee kanna myös itsesänsä hiukka varkaaksi tai muuten vaan epäillyn kohteeksi, joskuskin kun olin katselemassa tuotteita niin sieltä tultiin ajamaan heti poijes..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222