Ville on kirjoittanut Suomi24:n ylläpidolle ja voimaikkain sivalluksin arvostellut palstamme moderointia. Loppuyhteenvetona hän on vaatinut palstan sulkemista.
Ei käy. Jos kirjoittelumme ei miellytä, voi palstalta pysyä pois, ketään ei tänne tietääksemme pakoteta. Lisäksi muistutan, että avohoitopotilailla, idiooteilla, kylähulluilla ja homoilla on oikeus ilmaista itseään myös näin elektronisessa muodossa.
Ville tekee myyräntyötä!
31
285
Vastaukset
Ville voi suksia vittuun!
Suomessa on sananvapaus jota toteutetaan tällä palstalla.
- djdkdksl
Alphavillekö?
- PelonSekainenTunne
Vakiintuneen käytännön mukaan tällä palstalla mainitaan nimeltä vain muutama ikaalilainen julkisuudenhenkilö.
Mikäli aloittaja tarkoittaa minua, ilmoitan, etten ole tehnyt mitään ilmoituksia ylläpidolle.
Palsta on mitä ihanteellisin juuri näin.- yksinpuhelua.taas
Feikkihahmokin sanoo rouvan sanan.
- hannuvilles
Taitaa olla punnuksen poika
- alphaville.fi
Mistä tieto on peräsin? En oikein pysty uskomaan tätä hannuvilleksestä.
- vajakin.tumputusta
Vajakki elää seksifantasioissaan koska muuta ei ole.
Ilmiannoin pedon viestin.
- Tuomitsija
Ville ei ole pedoFiiliksissä ja turhaan ilmiannoit. Pieni suukottelu ja reiden hyväily takaapäin on normaalia isällistä käyttäytymistä. Sen sijaan runkkailu veskissä sukkisten kanssa on tuomittavaa ja siitä rangaistus on kuolema tai muutto Ikaalisiin.
- eewertyuio
Kaikille tiedoksi, että lähes kaikki palstan viestit tulevat Juhani H:n IP-osoitteesta.
- hilsun.hulluus
Kaikille tiedoksi että eewerrtyuio kirjoitti kaikki nuo edellisetkin.
Juhani tuottaa hyvää materiaalia palstalle. Hän täydentää sopivasti meidän kuviotamme Jambe-Prouva-Myllis-Feikkijarmot-Hilsu.
- hullutäijät
eewertyuio kirjoitti:
Kaikille tiedoksi, että lähes kaikki palstan viestit tulevat Juhani H:n IP-osoitteesta.
Juhani H. Guga gumma hän oli?
- VoiVilleMinkäTeit
Villen myyräily on tuottanut sen verran tulosta, että mode on muutaman viestin käynyt poistamassa.
Kiitos Ville sananvapaudesta! - palsta.saa.olla.ennalla
Tammikuussa valvojan vaihtoa äänekkäästi vaati myös parkanolainen kirjoittajamme Sari Silomäki (nimim. JenniTuuliaaaaaaah).
Sari oli ahkera kirjoittaja pitkin syssyä mutta lopulta hän alko viihaamaan palstaa ja poistatti lukuisia viesti ketjuja.
Onko tietoa onko Ville ja Sari löytäneet toisensa?
Mistä heidän katkeruus johtuu?- ääiiiteeepyyyhkiiin
Soitappa ja kysele äläkä lapsellisuuksiasi tänne postaa.
Aluksi Sari oli oikein miellyttävä ihminen, mutta lopulta minulle jäi hieman huono maku hänestä. Ville on mukava ja reipas poika - tai mieshän hän jo on. Nuorempana hän liikkui usein samoissa piireissä poikani kanssa.
- koko.suku.nai
RouvaHoikkala kirjoitti:
Aluksi Sari oli oikein miellyttävä ihminen, mutta lopulta minulle jäi hieman huono maku hänestä. Ville on mukava ja reipas poika - tai mieshän hän jo on. Nuorempana hän liikkui usein samoissa piireissä poikani kanssa.
Oliko teillä ryhmäseksiäkin?
- sata.edu
RouvaHoikkala kirjoitti:
No ei nyt sentään. Pusun-pari olemme joskus vaihtaneet! ;)
Ottaako/antaako poikasi kakkosta ex miehesi tapaan?
- juttua.fasessa
Myllis kertoi saaneensa pojalta
- reiät.tutuksi
Antoiko prouva kakkostaan pojalleen?
Ville on lainannut minua pariksi yöksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902