Paras rallipeli ps3lle

Rebulis

Mikä on teidän mielestänne paras rallipeli ps3?
Itse tykkäsin kovasti aikoinaan ps2 olevasta wrc rally evolved pelistä. Omat yllätyksesä mitä siinä pelissä oli, esim keskeytykset, katsojat tiellä, tai kivivyöryt olivat omasta mielestä hyvä lisä perus rallipeliin.
Onko ps3 jotain vastaavaa?
Ja hyvä kaksinpeli (split screen) sais myös sitten olla. Ja vielä parempi jos sellainen että voit ajaa vaikka koko kisakauden kaksinpelinä. Olisi hyvä lisä sekin kuin että voit ajaa vain yhden kisan kaverin kanssa kerrallaan.
Ehdotuksia?

5

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dirttiii

Pc puolella ainakin paras on dirt rally, siis jos saa olla simulaattori eikä pelkkä arcade.
      Ps3 olen kyllä tykännyt Colin McRae dirtistä, on sopivasti arcademainen, kaksinpelistä en tiedä onko.

• Dirt_3

Dirt 3!!!

• Dirttiii

Jos Arcadesta tykkää niin tuo on ihan hyvä, Dirt taas jos tykkää simulaatiosta, on muuten sitten vaikea ja kaikki ei tykkää.
        Dirt ei ole sama kuin ColinMcRae Dirt 1,2 ja kolme.

• Rebulis

Minkälainen kaksinpeli dirt 3 on? Itellä on kyllä dirt 2 se on muuten hyvä mutta kaksinpeli uupuu.

• Dirttiii

Kirjotappa vaikka You Tuben hakukenttään Dirt 3 multiplayer.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe