Moicca vaan. Oon seukannu pari kuukautta yhen tytönkaa ja huomena pitäis mennä tapaamaan tytsin vanhempia. Tyttöystävä kertoi, et hänen isällä on SX 4 Suitza ja et isä on todellinen Suzuki friikki. Miten tekisin vaikutuksen appiukko kokelaaseen, kun en oo vielä saanu seksiä tyttöystävältä, koska hän haluaa vanhempiensa ensin hyväksyvän mut ja sitten vasta saisin pimppiä. Paska juttu, kun mulla on -11 mallinen A4 Audi ja papparainen saattaa ottaa sen brassailuna? Hakisinko liikkeestä jonkun vähän hänen Suitzaa vanhemman äs äx nelosen ja kertoisin olevani todella ylpeä autostani ja päälle voisin laittaa jonkun Suzuki kollari-paidan? Toimeiskos?? Haluaisin jo todellakin pimppiä kullaltani, joten asiallisia neuvoja pliis.
terv. Micke
Tyttöystävän isän SX 4
7
119
Vastaukset
- H_K
Voithan sä olla rehellinen. Kerro, että on hieno tavata henkilö, joka ymmärtää autotekniikan kehityksestä kaiken ja omistaa myös kunnon Auton. Omaa kohtaloasi voit keventää, että ostit omasi vahingossa, kun et ymmärrä vielä nuorena poikana autoista oikein mitään.
- oleomaitsesi
Aja hayabusalla pihaan, niin saat "respektii"
- zetoriman
Jopa on pillun saaminen vaikeeta.Eipä se appiukkoskaan näytä ymmärtävän autoista mitään
- PersuJytky
On girl friend milloin viimeksi käynyt pascalla...?
- HiudiAntti
Provoilusi on turhaa, koska Audistit ovat kiinnostuneita vain pojista!!
Tyttöystäviä ei audisteilla ole ollut miesmuistiin.....- eivät.tiedä
Näinhän se on, eihän audihintit edes tiedä mikä pimppi on.
- maceekundi
Sanot ekaksi appiukolle, että " moro kääpä, haluun nussii tyttöäs ja sul on paska auto. Ja anna käpy rahaa ja viinaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684