Hei!
Olen parikymppinen nainen ja tällähetkellä jotain pientä säätöä meneillään yhden miehen kanssa.
Seksiä olen harrastanut vain pari kertaa, joten kokemusta ei todellakaan ole paljoa.
Ongelmana on vielä melkoisen tiukat paikat ja siitä johtuen yhdynnän sattuminen.
Kysymys kuuluu: missä asennossa naiset on paras?
Itsellä takaapäin on kaikista nautinnollisinta, lähetyssaarnaaja taas sattuu melkoisen paljon..
Hyviä asentoja aloittelijalle?
6
546
Vastaukset 6
- joonvaikeeta
Takaa päin.tekee hyvää molemmille suosi sitä ja ajan kanssa voisit kokeilla ratsaille. miehet tykkää kun nainen ottaa ns. tilanteen haltuun minä ainakin . nautinollisia rakastelu hetkiä teille.
- sipulit
Lusikkaan
- sipulit
Lusikkaan
- positions
Mun suosikki on ollut alusta lähtien takaapäin. Myöskin perinteinen lähetyssaanaaja tuntuu myöskin hyvältä.Itse tietää mikä paras. N 40 .
- kokjep
Hyvät asennot riippu paljolti naisen anatomiasta. Kaikkia tavallisimpia asentoja kannattaa kokeilla ainakin kerran. Asentoa kannattaa vaihtaa kerran, pari kussakin aktissa. Mun tuntemilla naisilla sakset ja lusikka on olleet mukavimpia alkuverryttelyjä, lopuksi tykkään laueta takaa.
Harrasta pc-lihasten jumppaa jos haluat olla todellinen herkku.
Naisen liikkuminen on usein asentoa tärkeämpi kun ”naiset on paras”. Liiku niin kuin sinusta tuntuu parhaalta. HUOM! älä ”suorita” ennalta suunniteltua liikkumista. - esapipo
Takaapäin kassien välistä suihin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551