Hei!
Olen parikymppinen nainen ja tällähetkellä jotain pientä säätöä meneillään yhden miehen kanssa.
Seksiä olen harrastanut vain pari kertaa, joten kokemusta ei todellakaan ole paljoa.
Ongelmana on vielä melkoisen tiukat paikat ja siitä johtuen yhdynnän sattuminen.
Kysymys kuuluu: missä asennossa naiset on paras?
Itsellä takaapäin on kaikista nautinnollisinta, lähetyssaarnaaja taas sattuu melkoisen paljon..
Hyviä asentoja aloittelijalle?
6
372
Vastaukset
- joonvaikeeta
Takaa päin.tekee hyvää molemmille suosi sitä ja ajan kanssa voisit kokeilla ratsaille. miehet tykkää kun nainen ottaa ns. tilanteen haltuun minä ainakin . nautinollisia rakastelu hetkiä teille.
- sipulit
Lusikkaan
- sipulit
Lusikkaan
- positions
Mun suosikki on ollut alusta lähtien takaapäin. Myöskin perinteinen lähetyssaanaaja tuntuu myöskin hyvältä.Itse tietää mikä paras. N 40 .
- kokjep
Hyvät asennot riippu paljolti naisen anatomiasta. Kaikkia tavallisimpia asentoja kannattaa kokeilla ainakin kerran. Asentoa kannattaa vaihtaa kerran, pari kussakin aktissa. Mun tuntemilla naisilla sakset ja lusikka on olleet mukavimpia alkuverryttelyjä, lopuksi tykkään laueta takaa.
Harrasta pc-lihasten jumppaa jos haluat olla todellinen herkku.
Naisen liikkuminen on usein asentoa tärkeämpi kun ”naiset on paras”. Liiku niin kuin sinusta tuntuu parhaalta. HUOM! älä ”suorita” ennalta suunniteltua liikkumista. - esapipo
Takaapäin kassien välistä suihin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947