Se oli sitten siinä. Maxin sai aiemmin mm. DNA:n paketteihin, mutta rupesi taasen eurot kiilumaan kanavatirehtöörien silmissä ja nyt on sitten vain Total paketissa. Ei minua kiinnosta 5 "tusinaurheilukanavaa" - olisin halunnut vain MAXin. No lähti siinä sivussa sitten muutkin MTV:n kanavat (juniorit, leffat yms).
No näkeehän esmes formulat ilmaiseksikin. Pitäkää tunkkinne
Bye bye MTV:n maksukanava(t)
Ei_totalitarismille
3
187
Vastaukset
- juuttt
Kai toki ymmärrät, että kyseessä oli MTV:n päätös tehdä näin. Operaattori ei oikein tuohon päätökseen pysty vaikuttamaan
- rahastus_ei_kannata
kyllä operaattoritkin osaa. Nyt Elisa lähti tähän mukaan, nosti pitkäaikaisten asiakkaiden MTV total-paketin hintaa viitosella kuussa. Oli jo aiemmin liikaa hintaa pelkän Maxin katselusta, mutta nyt haiskahtaa taas överitä ahnehtimiselta. Olihan se meille hyvä viimeinen pisara, nyt sanottiin soppari irti.
- 09i87654321
Paskaahan tuo MTVohjelmat ovat.Muuten onko lyhenne MTV Moskow televisiooni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930