suuseksi ja taudit: miten tää nyt menee?

taikinannuolija

Kävi niin onnellisesti, että sain tässä toissaviikolla pillua. Kortsulla otti tyttö suihin ja siitä sitten jatkettiin paneskelulla. Tämän jälkeen sain kuningasidea nuolla tytön pillua maaliin saakka vaikka siinä tovi menikin. Mitään suojia tuossa ei käytetty.

Nyt tuli morkkis ja morkkiksen sivuvaikutuksena ikävä kihelmöinti kyrvässä, mikä tosin saattaa johtua aamu chattisessiosta ja pienestä pidättelystä (tänään piti lähteä uudestaan kokeilemaan baarista seuraa).

Oletetaan, että paskalla tuurilla sain jonkun taudin pillusta suuhuni. Eihän nää taudit kuitenkaan kehonsisäisesti siirry mun suusta mun mulkkuun, kun ei niiden välille limakalvokontaktia saa. Ja niin kauan kun mä en laita suutani kenenkää sukuelimiin, niin tauti (jos on tullakseen) jyllää mun nielussa.

Korjatkaa jos oon väärässä.

SItten vielä morkkiksen hälvennykseen: jätättekö pillun nuolematta tautiriskin takia tilanteessa, jossa yleinen hygienia ja maalaisjärki antaa ymmärtää, että riski ei ole hirmuisen suuri?

7

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisetottavatriskejä

Sinulla voi jo ennestään olla itselläsi nielussa joku tauti. Tietämättäsi voit suuseksiä antaessasi tartuttaa naiselle sen. Ajatellaan, että sinulla on käynyt paska tuuri ja olet saanut suuhusi taudin. Sinä voit saada sen saman myös itsellesi penikseesi. Jos siis suutelisit naista ja nainen saisi sinulta tartunnan eikä kumi olisi käytössä, kun nainen antaisi suuseksiä. Eli minimoidaksesi seksissä tautiriskin sinulla olisi oltava aina kumi, jos kukaan koskee heppiisi. Siis ihan aina, oli se koskettelu millaista tahansa. Sekstailu/suuteleminen on tautista puuhaa......

Moniko käyttää suojaa esim. antessaan naiselle suuseksiä? Yleinen hygienia ja maalaisjärkikään eivät aina estä tautien tarttumista. Riski on aina. Slloinkin kun se on pieni.

• ap6666

eipä nuo taudit pahemmin suuseksissä tartu jo ihan suun nesteiden ph arvon takia.Koko kohina suuseksistä ja taudeista taas sitä terveysliiton jeesustelukampanjaa.

• aikuistenpitäisitietää

Älä kirjoita paskaa. Tiedoksi elli-vaa:llekin, että suuseksissä otat saman riskin kuin yhdynnässä. On paljon ihmisiä, jotka ovat saaneet suuseksissä sukupuolitaudin.

• elli-vaan

Minua ainakin on aina miehet nuolleet ilman mitään suojia. Olen sitä heille kyllä ehdottanut, että jos vaikka halkaisi kondomin, tai käyttäisi kelmua, mutta eivät ole tahtoneet, joten en ole painostanut asian kanssa. Joskus on vähän pelottanut, että entä jos tulee joku tauti, mutta en usko vaaran olevan suuseksissä niin suuri.

• suuseksivaara

No sittenpä uskot, kun saat sen taudin.

• haaveet_kaatuu

eihän tästä ole kuin muutama päivä aikaa kun oli yleisesti juttua siitä, että suunalueen syövät ovat lisääntyneet ja aiheena on ollut suuseksi....
      anyway.... sit oli vielä, että naiset saa pahemmanlaatuisia tartuntoja....
      No, elämä on tylsää jos kaikki kaatuu tollaiseen. Jonkun verrankuitenkin kait tekee mieli.... ja ainahan sitä voi pikkasen miettiä nuolettakkoo tai ottaakosuihin aina... ja niiku joku sano, nii suuseksi ei suju suojatuna.

• n36888

Yleisesti puhuen suuseksissä on pienempi riski saada tauti, ottaen huomioon sen kuinka paljon tässäkin maassa oraalista seksiä harrastetaan. Anaaliseksi on seksimuodoista kaikkein riskaabelein ajatellen tartuntariskiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4407
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      101
      2195
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      97
      1480
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1418
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1274
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1145
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1098
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1019
    9. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      989
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      974
    Aihe