suuseksi ja taudit: miten tää nyt menee?

taikinannuolija

Kävi niin onnellisesti, että sain tässä toissaviikolla pillua. Kortsulla otti tyttö suihin ja siitä sitten jatkettiin paneskelulla. Tämän jälkeen sain kuningasidea nuolla tytön pillua maaliin saakka vaikka siinä tovi menikin. Mitään suojia tuossa ei käytetty.

Nyt tuli morkkis ja morkkiksen sivuvaikutuksena ikävä kihelmöinti kyrvässä, mikä tosin saattaa johtua aamu chattisessiosta ja pienestä pidättelystä (tänään piti lähteä uudestaan kokeilemaan baarista seuraa).

Oletetaan, että paskalla tuurilla sain jonkun taudin pillusta suuhuni. Eihän nää taudit kuitenkaan kehonsisäisesti siirry mun suusta mun mulkkuun, kun ei niiden välille limakalvokontaktia saa. Ja niin kauan kun mä en laita suutani kenenkää sukuelimiin, niin tauti (jos on tullakseen) jyllää mun nielussa.

Korjatkaa jos oon väärässä.

SItten vielä morkkiksen hälvennykseen: jätättekö pillun nuolematta tautiriskin takia tilanteessa, jossa yleinen hygienia ja maalaisjärki antaa ymmärtää, että riski ei ole hirmuisen suuri?

7

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisetottavatriskejä

      Sinulla voi jo ennestään olla itselläsi nielussa joku tauti. Tietämättäsi voit suuseksiä antaessasi tartuttaa naiselle sen. Ajatellaan, että sinulla on käynyt paska tuuri ja olet saanut suuhusi taudin. Sinä voit saada sen saman myös itsellesi penikseesi. Jos siis suutelisit naista ja nainen saisi sinulta tartunnan eikä kumi olisi käytössä, kun nainen antaisi suuseksiä. Eli minimoidaksesi seksissä tautiriskin sinulla olisi oltava aina kumi, jos kukaan koskee heppiisi. Siis ihan aina, oli se koskettelu millaista tahansa. Sekstailu/suuteleminen on tautista puuhaa......

      Moniko käyttää suojaa esim. antessaan naiselle suuseksiä? Yleinen hygienia ja maalaisjärkikään eivät aina estä tautien tarttumista. Riski on aina. Slloinkin kun se on pieni.

    • ap6666

      eipä nuo taudit pahemmin suuseksissä tartu jo ihan suun nesteiden ph arvon takia.Koko kohina suuseksistä ja taudeista taas sitä terveysliiton jeesustelukampanjaa.

      • aikuistenpitäisitietää

        Älä kirjoita paskaa. Tiedoksi elli-vaa:llekin, että suuseksissä otat saman riskin kuin yhdynnässä. On paljon ihmisiä, jotka ovat saaneet suuseksissä sukupuolitaudin.


    • elli-vaan

      Minua ainakin on aina miehet nuolleet ilman mitään suojia. Olen sitä heille kyllä ehdottanut, että jos vaikka halkaisi kondomin, tai käyttäisi kelmua, mutta eivät ole tahtoneet, joten en ole painostanut asian kanssa. Joskus on vähän pelottanut, että entä jos tulee joku tauti, mutta en usko vaaran olevan suuseksissä niin suuri.

      • suuseksivaara

        No sittenpä uskot, kun saat sen taudin.


    • haaveet_kaatuu

      eihän tästä ole kuin muutama päivä aikaa kun oli yleisesti juttua siitä, että suunalueen syövät ovat lisääntyneet ja aiheena on ollut suuseksi....
      anyway.... sit oli vielä, että naiset saa pahemmanlaatuisia tartuntoja....
      No, elämä on tylsää jos kaikki kaatuu tollaiseen. Jonkun verrankuitenkin kait tekee mieli.... ja ainahan sitä voi pikkasen miettiä nuolettakkoo tai ottaakosuihin aina... ja niiku joku sano, nii suuseksi ei suju suojatuna.

    • n36888

      Yleisesti puhuen suuseksissä on pienempi riski saada tauti, ottaen huomioon sen kuinka paljon tässäkin maassa oraalista seksiä harrastetaan. Anaaliseksi on seksimuodoista kaikkein riskaabelein ajatellen tartuntariskiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe