Hei!
Olette varmaan nähneet mersujen takaikkunoiden yläreunassa tarran "Mercedes Benz - The Best Or Nothing". Mistäköhän kyseisen tarran voisi saada? Kehtaisikohan sitä mennä esim. Veholta kysymään?
Mercedes tarra
12
3659
Vastaukset
- SL500AMG
Sen saa, kun ostaa uuden Mesen. Pelle. Mopoosiko meinaat sen liimata?
- Penttiiiii
W204 ostin vähän ajettuna, mutta siitä oli kyseinen tarra irroitettu tai ei ole ikinä ollutkaan.
Ihme juttu ettei edes Ebaysta tai vastaavista paikoista ole löytynyt!
- Tarpeettomana
Minun puolivuotiaassa Mesessäni tuollainen typerä tarra näkyy olevan yhä paikoillaan, kun en ole vielä vaivautunut raaputtamaan sitä irti. Tule hakemaan.
- mese_on_mese_on__
Niin ja viikonloppu-autoesittelystä voi käydä keräämässä Mersun eri mallien esitteitä, joita voi illalla kotona selata ja kuolata ja.. -No pikku kätöset peiton päälle!
- Mullekelpaaa
Tarra jonka haluaisin: Mercedes-benz -Diktaattorien valinta
- Hinnallmillähyvänsö
Nolo tarra. Sellaisesta viimeistään tietää että tyyppi on käynyt Lyypekissä rypemässä ja tullut samalla nuoreksi ruuvatun Mersun omistajaksi. Nauti vähän aikaa siitä että duunarilta ajaa herroiksi, kyllä ne todelliset km:t kohta paistaa läpi.
- Kyykkänä
Vemix liimaa niitä väkisin vaikka veis sinne skeidan
- huono.oli.liima
Minulla oli kyseinen tarra takalasissa, mutta se oli nothing kun irtosi omia aikojaan alle vuodessa. Huomautuksena, ettei takalasia ole puhdistettu kuin harjalla.
Hyvä, että irtosi.- Mersu2015
Kolmesta mesestä olen ottanut tarran pois ja aina se on sisäpuolella ollut.
- mitäpätuosta
Maailma tarvitsi esikuvia. Tarra ulkopuolelle liimattu ja noin 6-10 cm ikkunan alareunasta. Alle vuodessa läks omineen irtoilemaan
Kokemuksien perusteella, asentajan huolellisuus ratkaisee tarran pysyvyyden. Sama jos suojakalvoja laittaisi puhelimeen tai ipadiin tai vastaavaan.
- Satakahdeksankymmentä
Tietysti kehtaa Veholta kysyä. Ovat otettuja kiinnostuksestasi.
Toisaalta on tehnyt mieli poistaa omasta kärrystä, kun se paraskaan ei ihan hyvä ole.
Esim. minkään muun merkin valonheittimet eivät ole sumuuntuneet sisäpinnaltaan viidenkymmenen ajovuoteni aikana.
Mersun ohjekirjasta: "Tietyissä ilmasto-olosuhteissa ja fysikaalisissa olosuhteissa valoihin voi kerääntyä kosteutta. Tämä kosteus ei haitta valojen toimintaa."
Kestoikään varmaankin vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576