Mercedes tarra

Penttiiiii

Hei!

Olette varmaan nähneet mersujen takaikkunoiden yläreunassa tarran "Mercedes Benz - The Best Or Nothing". Mistäköhän kyseisen tarran voisi saada? Kehtaisikohan sitä mennä esim. Veholta kysymään?

12

3659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SL500AMG

Sen saa, kun ostaa uuden Mesen. Pelle. Mopoosiko meinaat sen liimata?

• Penttiiiii

W204 ostin vähän ajettuna, mutta siitä oli kyseinen tarra irroitettu tai ei ole ikinä ollutkaan.

Ihme juttu ettei edes Ebaysta tai vastaavista paikoista ole löytynyt!

• Tarpeettomana

Minun puolivuotiaassa Mesessäni tuollainen typerä tarra näkyy olevan yhä paikoillaan, kun en ole vielä vaivautunut raaputtamaan sitä irti. Tule hakemaan.

• mese_on_mese_on__

Niin ja viikonloppu-autoesittelystä voi käydä keräämässä Mersun eri mallien esitteitä, joita voi illalla kotona selata ja kuolata ja.. -No pikku kätöset peiton päälle!

• Mullekelpaaa

Tarra jonka haluaisin: Mercedes-benz -Diktaattorien valinta

• Hinnallmillähyvänsö

Nolo tarra. Sellaisesta viimeistään tietää että tyyppi on käynyt Lyypekissä rypemässä ja tullut samalla nuoreksi ruuvatun Mersun omistajaksi. Nauti vähän aikaa siitä että duunarilta ajaa herroiksi, kyllä ne todelliset km:t kohta paistaa läpi.

• Kyykkänä

Vemix liimaa niitä väkisin vaikka veis sinne skeidan

• huono.oli.liima

Minulla oli kyseinen tarra takalasissa, mutta se oli nothing kun irtosi omia aikojaan alle vuodessa. Huomautuksena, ettei takalasia ole puhdistettu kuin harjalla.
      Hyvä, että irtosi.

• Mersu2015

Kolmesta mesestä olen ottanut tarran pois ja aina se on sisäpuolella ollut.

• mitäpätuosta

Maailma tarvitsi esikuvia. Tarra ulkopuolelle liimattu ja noin 6-10 cm ikkunan alareunasta. Alle vuodessa läks omineen irtoilemaan
        Kokemuksien perusteella, asentajan huolellisuus ratkaisee tarran pysyvyyden. Sama jos suojakalvoja laittaisi puhelimeen tai ipadiin tai vastaavaan.

• Satakahdeksankymmentä

Tietysti kehtaa Veholta kysyä. Ovat otettuja kiinnostuksestasi.

Toisaalta on tehnyt mieli poistaa omasta kärrystä, kun se paraskaan ei ihan hyvä ole.
      Esim. minkään muun merkin valonheittimet eivät ole sumuuntuneet sisäpinnaltaan viidenkymmenen ajovuoteni aikana.
      Mersun ohjekirjasta: "Tietyissä ilmasto-olosuhteissa ja fysikaalisissa olosuhteissa valoihin voi kerääntyä kosteutta. Tämä kosteus ei haitta valojen toimintaa."
      Kestoikään varmaankin vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59