Pelko puhelinhuijauksesta ja soittopyynnön jättö

Mestaripelkuri

On noita 010, 020,030 alkuisia numeroita ja sitten näitä mainostajia ja myyjiä ties mistä numeroista. Pelkään tuntemattomia numeroita. Jos tuntematon nro on soittanut, en vastaa, sillä kaukana en usko sen ajan olevan, kun joku keksii, kuinka
alkaa huijata satoja ja mahd. suurempiakin summia soittamalla ja jos soittaa, menee konkurssin puolelle. Jos soittaa, eikä vastata, olisi ystävällistä ilmoittaa
tekstarilla, kuka soitti nrosta, johon puheluun ei vastattu

2

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuri.korvaan.vaan

No ei todellakaan kannata soittaa takaisin tuollaisiin numeroihin!
      Minä en edes vastaa niihin koskaan, tai jos olen jostain syystä erehtynytkin vastaamaan, sanoa pamautan kesken myyntisaarnan, että sori mä en osta mitään puhelimessa heippa, ja luuri korvaan.
      Ei kenelläkään ole velvollisuutta vastailla tuollisten numeroiden soittoihin, puhumattakaan siitä, että olis joku velvollisuus soittaa niihin takaisin! Kissan viikset! Soittakoon uudelleen tai lähettäköön mainoskia postin kautta jos eivät muuten saa kiinni.
      Kuluttaja päättää mistä se maksaa, ei myyjä, joten on ihan turhaa pelätä puhelinmyyjiä.

• recall

Olen täysin samaa mieltä! En oo ikinä soittanut takaisin tollaisiin numeroihin enkä soita. Tutut soittaa aina toisenkin kerran jos eivät saa heti kiinni, samoin pankki tms. tärkeämpi taho, jos ne jostakin syystä tavoittelevat asiakastaan puhelimella ja asia on tärkeä. Yleensä nekin kyllä soittelevat vain mainostaakseen jotain palvelua, joten en mä niille vastaa, lähettäköön mainoksensa postilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe