Vaatetus Ganarialla?

lämmittelemään

Pärjääkö siellä talvella lomalla t-pidalla ja sortsrseissa. Voiko meressä uida?

33

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kyseessä Gyprox?
      Kampia?

H.

• katko-kirjoittajalle

Jotenkin ajattelisin sinun, kaikkien kirjoitusvirheiden isän olevan viimeisiä täällä jolla olisi varaa puuttua muiden kirjoitusvirheisiin.

• katko-kirjoittajalle kirjoitti:

Jotenkin ajattelisin sinun, kaikkien kirjoitusvirheiden isän olevan viimeisiä täällä jolla olisi varaa puuttua muiden kirjoitusvirheisiin.

"katko-kirjoittajalle"

Tavallaan totta.
        Joko kirjoittaa oikein, tai ottaa vastaan minulta irvettä.
        Korppiskin tietää sen jo.

H.

• bessie-

Voihan jokainen kirjoittaa 'omia' yhdyssanojaan? Ganaria ehkä on määrätyn lainen haavepaikka kirjoittajalle? Omatekoisesta verbistä (espanja) ei taida olla kysymys?

• voihyvääpäivää
        bessie- kirjoitti:

Voihan jokainen kirjoittaa 'omia' yhdyssanojaan? Ganaria ehkä on määrätyn lainen haavepaikka kirjoittajalle? Omatekoisesta verbistä (espanja) ei taida olla kysymys?

hei pilkun *ussijat, ettekö huomanneet lainkaan sanaa "sortsrseissa"

fiksuiksi itseänne luulevina luulisi teidän olevan tarkempia *ittuillessanne

itse asiaan teillä on harvemmin sanottavaa

• bessie-
        voihyvääpäivää kirjoitti:

hei pilkun *ussijat, ettekö huomanneet lainkaan sanaa "sortsrseissa"

fiksuiksi itseänne luulevina luulisi teidän olevan tarkempia *ittuillessanne

itse asiaan teillä on harvemmin sanottavaa

No mutta!

Vastasin Hunkszin kommenttiin, eli jos jollekulle vittuilin niin vain ja ainoastaan hänelle, en siis missään tapauksessa aloittajalle.

Sinä et tiedä minun itseäni koskevista luuloistani yhtään mitään. Varmasti minulla on turhiakin luuloja itsestäni, mutta mitä tulee fiksuuteeni niin siitä minulla ei ole turhia luuloja. TIEDÄN olevani fiksu.

Sanotaan nyt sitten "itse asiaan", että kyllä, meressä voi uida.

Tahalliset kirjoitusvirheetkin tietysti ovat "itse asiaa", mutta se asia ei minua kiinnosta edelleenkään.

• bessie- kirjoitti:

No mutta!

Vastasin Hunkszin kommenttiin, eli jos jollekulle vittuilin niin vain ja ainoastaan hänelle, en siis missään tapauksessa aloittajalle.

Sinä et tiedä minun itseäni koskevista luuloistani yhtään mitään. Varmasti minulla on turhiakin luuloja itsestäni, mutta mitä tulee fiksuuteeni niin siitä minulla ei ole turhia luuloja. TIEDÄN olevani fiksu.

Sanotaan nyt sitten "itse asiaan", että kyllä, meressä voi uida.

Tahalliset kirjoitusvirheetkin tietysti ovat "itse asiaa", mutta se asia ei minua kiinnosta edelleenkään.

"bessie-"

Kiitos huomiosta :)
        Et näköjään tälläkään nimmarillasi unohtanut.
        -
        Laita aina "osoite", ettei tule käsityksiä.
        -
        Nimmarilla on tyylinsä, tai sitten ei.
        Yksittäinen, tai pari hairahdusta kertoo kouluttautumattomuudesta.
        Tai kemikaalisesta mielen-hallinnasta.

H.

• Rohkeasti-vaan-kanariaa

Meressähän voi uida aina, Atlantin valtameressä. Joo ja tähän aikaan vuodesta se on vähän kuin avantoon hyppäisi.
      Pukeutumisessa suosittelisin syys-suomalaista mallia.

• Yöllä saisi olla lämmintä päälle ainakin Joulu-Tammi-Helmikuussa jos hotellissa ei ole lämmitystä. Minulle tuli iltaisin ja öisin kylmä usein, ei se koko ajan pidä paikkaansa, vaihtelee aika tavalla. Merivesi ei ole tähän aikaan kovin lämmintä mielestäni. Päivällä voi olla hyvinkin lämmintä. Lämpimiä vaatteita shortsien ja T-paidan lisäksi.

• Onko kyseessä Gyprox?

Kampia?

H.

• Näin

Maspalomas..

• Kampia houkuttelisi seuraavaksi, siellä on vanhemmilla naisilla vientiä.
        Olen aika nuuka, ne pojat kuulemma pyytävät lahjoja, eräät jopa rahaa. Joten kai se pitää unohtaa. :(
        En muista kirjoittaneeni sanaa sortsit, hoo tuli siitä syystä edelliseen viestiini kun en sen kummemmin ajatellut. Siis ne lyhytlahkeiset ruudulliset housut, tai voivat olla vaikka farkut josta on puntut leikattu pois :).

• KaikenlaisiaFarkkuja

Ruudulliset farkut?

• Mukavatareissua

Kivoilla keleillä pärjää, vähemmän kivoilla tarvii pitkähihaista. Jos tarkenet uida Suomessa kesällä, niin sitten tarkenet sielläkin.

• kesäistäon

Tammikuussakin Ganarialla uitu meressä.

• mimmimum-mi

Postikortista päätellen....joka rapsahti äsken luukusta....fuerteventurassa on ainakin hyvin pärjänneet kesävaatetuksella.....sähköpostiin tulleista kuvista myös ....tuo saari taitaa olla niitä vähemmän tuulisia...

• KatsoNapsusta
    • Minä olen nyt ostanut kukallisen halkiohameen, hihattoman topin, panamahatun, aurinkolasit ja valkoset nahkatennarit......täysin mautonta ja sopimatonta vanhalle ihmiselle ja lisäksi vielä massatuotantoa ja halpaa (vaikka ei olekkaan H&M ) luulen että bermudashortsit ja pikeepaita ovat miehelle ihan sopiva asu Ganarialle ja etenki Maspalomasille. Ota mukaan uimakengät jos meinaat mereen.

• Kanarian saarille (Gran Canaria, Teneriffa) matkustaessani pakkaisin mukaan kunnon villatakin, legginsit, kevyen, vedenpitävän, pieneen tilaan mahtuvan hupputakin, joustavat farkut ja monin taskuin varustetut retkihousut, kunnon kengät, tanssikengät ja uimatossut, liehuhelmaisen hameen, villakankaisen saalihuivin, pari kankaista ja pari trikoopuseroa, pari uimapukua ja pyyhkeen. - Tai sitten pakkaisin vain varakengät ja villasaalin mukaan ja ostaisin muut vaatteet perillä. Huivi sekä lippa- tai lierihattu voisivat ehkä lähteä myös kotoa mukaan tai sitten ostaisin nekin perillä.

• tietämätön-

Mihin tarvitsee legginsejä siellä?

• O-Orvokki

Miellyttävästä materiaalista valmistettuja legginsejä voin käyttää viileällä ilmalla ulkona, vaihteluna farkuille, aamu- ja iltavaatteena hotellilla, kotiasuna ja vaikka nukkuessakin.

Asun ilme muuttuu puseron pituuden ja kuosin mukaan, samoin sen mukaan pukeeko lisäksi hameen vai ei. Myös nilkkasukat vaikuttavat asun ilmeeseen ja tietysti kengät myös.

Kun kaikkia mukaan otettuja vaatteita voi yhdistellä eri tavoin, vähilläkin vaatteilla voi saada aikaan monia erilaisia "ilmeitä" erilaisiin tilaisuuksiin.

• RanQanaria

Ei voi uida. Pökäleitä meri täys ja vaanivia tiikerihaita. Ota pilkkihaalarit vaan mukaas.

• Mä olen kanssa harkinnut tuota Orvokin viimeistä vaihtoehtoa, joustofarkut, toppi, aurinkolasit ja hyvät lenkkarit plus nahkareppu matkalle ja ostaa muut kuteet siltä. Kaikki pitkähihainen, vuorillinen, villatakkimainen varmaan hyvä Ganarialla, mutta onneksi en ole menossa sinne vaan Golumpiaan ja siellä on 38 astetta päivällä ja 22 yöllä.

• Lääääähhhh

Liian kuma miun makkuun... Tulisin hulluksi kosteankuumasta sademetsäkelistä!!

• Nojoo, siellä on menossa se El Niño-sääilmiö ja lämpötilat ovat olleet aivan kaameet....nyt näyttäisi siltä että sadeaika olisi alussa ja päivälle onluvattu ensi viikolle "vain" 31 ja yölämpötiloiksi 18 astetta ja vettä tulee kuin aisaa joka ainut päivä. Mutta en mä sinne mee aurinkoa ottamaan. Me lähdetään tutkimaan Valle del Cauca-laakson maanviljelystä: sokeriruokoviljelmiä, ananaspeltoja hamppuviljelmiä, kahvia kasvavia kukkuloita, viinirypäleviljelmiä (jos sataa kovin ne jouttu kerään rypäleet kanooteilla) jos sais vaikka ton Lutusen joka tykkää puutarhanhoidosta innostumaan pienestä palasesta maata Andien rinteellä missä lehmillä on tekemistä että ne ei kellahda rinnetä alas rotkoon...

• Lääääääääähh
        Paloma.se.co kirjoitti:

Nojoo, siellä on menossa se El Niño-sääilmiö ja lämpötilat ovat olleet aivan kaameet....nyt näyttäisi siltä että sadeaika olisi alussa ja päivälle onluvattu ensi viikolle "vain" 31 ja yölämpötiloiksi 18 astetta ja vettä tulee kuin aisaa joka ainut päivä. Mutta en mä sinne mee aurinkoa ottamaan. Me lähdetään tutkimaan Valle del Cauca-laakson maanviljelystä: sokeriruokoviljelmiä, ananaspeltoja hamppuviljelmiä, kahvia kasvavia kukkuloita, viinirypäleviljelmiä (jos sataa kovin ne jouttu kerään rypäleet kanooteilla) jos sais vaikka ton Lutusen joka tykkää puutarhanhoidosta innostumaan pienestä palasesta maata Andien rinteellä missä lehmillä on tekemistä että ne ei kellahda rinnetä alas rotkoon...

Turvallista matkaa sinulle!

• Lääääääääähh kirjoitti:

Turvallista matkaa sinulle!

Kiitos kiitos.
        Yritän pysyä poissa auringosta ja olla makoilematta hyttysien kanssa.
        (Matkaan on vielä aikaa muutama viikko.... nyt mietin lähinnä mitä viedä tuliaisiksi kun monta kättä on ojossa odottmassa ;)

• O-Orvokki

Lentolaukkua vetelen sen pyörillä ja pakkaan kevyen nailonrepun matka- tai olkalaukkuun.

Kerrospukeutumisen mahdollisuus on mielestäni aina matkoilla tärkeä. Laadukas villasaali on kulkenut vuosikymmeniä aina mukanani sekä työ- että huvimatkoilla. Taittelen sen roikkumaan siististi olkapäälle kapeana ja voin avata tarvittaessa lämpimäksi suojavaatteeksi tai vaikka peitoksikin. Ensimmäisen 100% villakankaisen ostin Arolalta ja se on toiselta puolelta musta ja toiselta puolelta vaaleahkon harmaa, hapsut roikkuvat alareunassa. Nykyisin sama villasaali kulkee edelleen mukanani auton takapenkillä ja käytän sitäkin aina välillä vaikka nuotiolla istuskellessa.

Ennen se kulki aina matkoilla mukana, myös liituraitapukuni olkapäällä. Oli helppo suoriutua nopeasti lentokentillä, kun oli vain pieni pyörällinen lentolaukku ja olkalaukku mukana, eikä tarvinnut odotella koneen purkamista. Onneksi kiireet eivät ole enää useinkaan mukana. ;)

• hytinäx1
        Paloma.se.co kirjoitti:

Kiitos kiitos.
        Yritän pysyä poissa auringosta ja olla makoilematta hyttysien kanssa.
        (Matkaan on vielä aikaa muutama viikko.... nyt mietin lähinnä mitä viedä tuliaisiksi kun monta kättä on ojossa odottmassa ;)

Tuolla scandinavianstuff.com sivustolla on aika paljon vinkkejä mitä pientä voisi viedä tuliaisiksi. Eihän niihin matkalaukkuihin kovin paljon mahdukkaan:)

• hytinäx1 kirjoitti:

Tuolla scandinavianstuff.com sivustolla on aika paljon vinkkejä mitä pientä voisi viedä tuliaisiksi. Eihän niihin matkalaukkuihin kovin paljon mahdukkaan:)

Kiitos linkistä, hytinäx1.
        Joo ei todellakaan mahdu paljoa onneksi Lutusen matkalaukkuun mahtuu aina tavaraa kun se ei tarvi kun kahdet farkut kome paitaa, kolmet sukat ja kalsarit. Se sanoo että ostetaan sieltä jos tarvii, että muuallakin on kauppoja kuin täällä. Sitten sillä oli ehdotus että pakattais kaikkein vanhimmat alusvaatteet ja sukat mukaan ja heitettäs meneen perillä ja ostettais uusia tilalle.

Maraboun suklaa, graavilohi ja jarlsberginjuusto ovat jo tilauslistalla USA:han. Jotain designia pitäis olla suomalaisille ja ruotsalaisille sukulasille siellä myös. Kolumbian suku on helpompi. Niille kelpaa kaikki, esim. vaatteet ja jos koot ei sovi ne myy eteenpäin. Ei kuitenkaan oikein viitsisi roudaa "made-in-china" saastaa ympäri maailmaa matkalaukuissa...paree olis antaa selvää rahaa tai sittenostaa tuliaiset siellä :)

• usein-käyny-

Kanarian saarilla päivällä tarkenee t-paidalla ja sortseilla, varsinki inglisissä on aina lämmintä päivällä, samoin puerto rikossa,
      ellei sitten satu olemaan poikkeuksellisen kylmää, kuten joskus on,
      mutta harvemmin on,
      yöllä voi olla tosi kylmää, kannataa ottaa kunnon yövaateet, varsinki jos huoneistossa ei ole lämmitystä,
      kannataa ottaa villatakki ja esm. lenkki-puku jos sattuu että ilmat ovat poikkeuksellisen kylmät ja epävakaat,

• Kuulin just että Ganarialla oli satanut lunta.
      Myssy ja lapaset mukaanja pitkät kalsarit tai välihousut.

• Unohdin että sukset voi ottaa mukaan tai pulkka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      64
      7084
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      232
      5833
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      74
      4555
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      106
      3792
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2956
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2917
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      119
      2620
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      25
      2083
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1937
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1831
    Aihe