Hengenvaara vaanii Hua Hinissä

Tahdonelää

Hua Hinissä on tavattu suuria määriä hengenvaarallisia käärmeitä, jotka tulevat aivan kaupungin keskustaan asti.
Ehdottoman vaarallista liikkua Hua Hinissä, mikäli ei ole jatkuvasti varuillaan, kaikenlaisten "pikku luikertelijoiden" pelossa.
Kuningaskobra on varteenotettava tuttavuus siellä, johon helpostikin siellä törmää, seurauksethan arvaattekin...
Linkkinä jokunen kuva sikäläisistä käärmeistä:
https://www.google.fi/search?q=hua hin snakes&hl=fi&rlz=1T4GGHP_fiFI653FI653&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiZiJOrzIPLAhUBnBQKHRCICbkQsAQIOQ&biw=1521&bih=722&dpr=1.15

17

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaaraa

      Tarkoitatko niitä isomahasia Pattayalta saapuneita "käärmeitä"?

      Vaikka niihin törmääkin täällä jatkuvasti, eivät ne suinkaan ole vaarallisia, ehkä vähän tyhmiä vaan.

      • supisuomalainenjätkä

        Tämä on toistaiseksi viimeisin sisäpiirin tieto, jonka Masan kaverin serkunvuohenkumminkaima kertoi Esson baarin nurkkapöydässä.


    • käärmeidenHua

      Hua Hinin pelloille rakennetuista suomalaisghetoissa on erilaisia myrkyllisiä käärmeitä ollut valtavan paljon. Asukkaat joutuneet tilaamaan erityisiä käärmeenpoistajaryhmiä, voidakseen edes jollain lailla asua siellä.
      Keskustan hotelleihin on määrätty käärmevastaavat, hoitamaan käärmeet salaa pois, etteivät niissä asuvat havaitsisi lainkaan jopa huoneisiin tulleita luikertelijoita.
      http://www.huahinforum.com/viewtopic.php?t=18078

      • supisuomalainenjätkä

        "Tämä on toistaiseksi viimeisin sisäpiirin tieto, jonka Masan kaverin serkunvuohenkumminkaima kertoi Esson baarin nurkkapöydässä."

        Trollin tarina jatkuu, koska Esson baarin kokous on päättynyt, sossun rahat juotu ja on kotiinpaluun aika sinne peräkamariin mamman hoiviin.

        Huomenna varmaankin tarina jatkuu baarikokouksen jälkeen. Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta.


    • lerpantuntija

      Huan kuuluisa lerppa, supisuomalainenjätkä odottelee iltaa, että pääsisi Hiekkaharjun puolelle, siellähän on hanuristien oma kurssi-ilta tänään.

      Onne a vain illallesi, onkos sinullakin retonkimekko, hanuristien tapaan?

      Muistahan jättää mopopojat rauhaan!

      Laulatteko taas yhteislauluna sen: Lerppoja oomme kaikki, lerppoja oomme kaikki, siinää ja ...

      • Lerppasiellä

        Niinpä todellakin taidat olla lerppaasiantuntija, vai prinssinakki.


      • supisuomalainenjätkä

        Vähän pitkä matka hiekkaharjuun, joten en voi tulla järjestämääsi kokoukseen. Sitäpaitsi nukun Thai Ladyn kanssa tyytyväisenä omassa sängyssä peiton alla.
        Kiitos kutsusta, mutta jätän väliin, koska luonnollinen seksi on minun juttuni ja viehättää eniten.

        PS. varo vähän anustasi siinä lerppojen kokouksessa, jos jollakulla sattuu ottamaan eteen.
        Äläö myöskään käy haistelemassa mopopoikien satuloita.


      • OtaHanuriinPoju

        Jaa että sinulla ei sitten ollut munaa vastata sanoistani resuperse, kuinka monta muuta miestä on tämä sinun ladyn vierestä aamulla herännyt, satoja vaiko jopa tuhansia, huomenna ainakaan ei mies herää, lerppa prinssi nakki. Have nice Day, doc shit.


      • OtaHanuriinPoju
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jaa että sinulla ei sitten ollut munaa vastata sanoistani resuperse, kuinka monta muuta miestä on tämä sinun ladyn vierestä aamulla herännyt, satoja vaiko jopa tuhansia, huomenna ainakaan ei mies herää, lerppa prinssi nakki. Have nice Day, doc shit.

        Dog shit


      • supisuomalainenjätkä
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jaa että sinulla ei sitten ollut munaa vastata sanoistani resuperse, kuinka monta muuta miestä on tämä sinun ladyn vierestä aamulla herännyt, satoja vaiko jopa tuhansia, huomenna ainakaan ei mies herää, lerppa prinssi nakki. Have nice Day, doc shit.

        Valitettavasti anukseni on ihan kunnossa, koska en harrasta moisia touhuja kuten sinä RESUPERSE. Eihän se minulle kuulu, mutta anuksesi taitaa olla aika heikossa kunnossa, koska aina siitä puhut ja valitat.

        PS. en harrasta ryhmäseksiä, joten aina olen herännyt Thai Ladyn vierestä yksin.
        Montako lerppaa teitä nukkuu samassa sängyssä ja ottaako kellään vielä eteen.
        Luultavasti ainakin jollain ottaa, koska sinusta on tullut RESUPERSE.

        Nyt täytyy mennä vähän pötkölleen kuten joulupukki sanoi mainoksessa muorilleen.


      • OtaHanuriinPoju

        Niinkö on, pojulla pullat uunissa... Ihan avaukseenkin löysit uutisen vuodelta 2011 reppana, miksi luulet että minua kiinnostaa kenenkanssa yösi vietät, resuperse se on aivan samantekevä jos veikkasin niin varmaan äitisi kanssa yösi vietät, mutta tosiaan minua ei semmoinen kiinnosta, pätkääkään. Annan ilmaisen neuvon, älä jauha paskaa ja varsinkaa uhkaile ketään kolmessa minuutissa selvitetään mistä nämä viestit tulee operaattorilta, ja loput hoitaa oikeuslaitos.
        En viitsi sinua kauheesti kiusata, kun et ole terve, mutta jos teet laittoman uhkauksen joudut siitä kärsimään, ja jos teet sen kenelle tahansa.


      • Montakertaajäitluokalle
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jaa että sinulla ei sitten ollut munaa vastata sanoistani resuperse, kuinka monta muuta miestä on tämä sinun ladyn vierestä aamulla herännyt, satoja vaiko jopa tuhansia, huomenna ainakaan ei mies herää, lerppa prinssi nakki. Have nice Day, doc shit.

        Etköhän sinä hanurihinuri vastaa itse omista sanoistasi, ei kukaan muu! Olet kirjoitustaidoton moukka, sitä se saa aikaan kun koulunkäyntisi oli mitä oli.


      • OtaHanuriinPoju

        Mitä jos huolehtisit omasta elämästäsi, ja koulutuksestasi, luulen että sinulla on tarpeeksi tekemistä omien asioittesi kanssa , juttujasi kun tässä on seuraillut muutaman kuukauden sääliksi käy, ei voi muuta sanoa, surkeaa on.


      • Huanhommia
        supisuomalainenjätkä kirjoitti:

        Valitettavasti anukseni on ihan kunnossa, koska en harrasta moisia touhuja kuten sinä RESUPERSE. Eihän se minulle kuulu, mutta anuksesi taitaa olla aika heikossa kunnossa, koska aina siitä puhut ja valitat.

        PS. en harrasta ryhmäseksiä, joten aina olen herännyt Thai Ladyn vierestä yksin.
        Montako lerppaa teitä nukkuu samassa sängyssä ja ottaako kellään vielä eteen.
        Luultavasti ainakin jollain ottaa, koska sinusta on tullut RESUPERSE.

        Nyt täytyy mennä vähän pötkölleen kuten joulupukki sanoi mainoksessa muorilleen.

        supisuomalainenjätkä, siis lerppa Zappi, kellahtaa ladyboynsa viereen, aitoon Hua Hiniläiseen tapaan.


      • Lukujakirjoitustaitoinen
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Mitä jos huolehtisit omasta elämästäsi, ja koulutuksestasi, luulen että sinulla on tarpeeksi tekemistä omien asioittesi kanssa , juttujasi kun tässä on seuraillut muutaman kuukauden sääliksi käy, ei voi muuta sanoa, surkeaa on.

        Kirjoitustaidostasi ole kyse. Siis jäikö ne koulut käymättä? Vai oletko lukihäiriöinen? Niin paljon kirjoitusvirheitä kaikissa viesteissäsi.


      • supisuomalainenjätkä
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Niinkö on, pojulla pullat uunissa... Ihan avaukseenkin löysit uutisen vuodelta 2011 reppana, miksi luulet että minua kiinnostaa kenenkanssa yösi vietät, resuperse se on aivan samantekevä jos veikkasin niin varmaan äitisi kanssa yösi vietät, mutta tosiaan minua ei semmoinen kiinnosta, pätkääkään. Annan ilmaisen neuvon, älä jauha paskaa ja varsinkaa uhkaile ketään kolmessa minuutissa selvitetään mistä nämä viestit tulee operaattorilta, ja loput hoitaa oikeuslaitos.
        En viitsi sinua kauheesti kiusata, kun et ole terve, mutta jos teet laittoman uhkauksen joudut siitä kärsimään, ja jos teet sen kenelle tahansa.

        "Annan ilmaisen neuvon, älä jauha paskaa ja varsinkaa uhkaile ketään kolmessa minuutissa selvitetään mistä nämä viestit tulee operaattorilta, ja loput hoitaa oikeuslaitos."

        Hertsi leijaa, mitä tekstiä. Meinasi mennä aamuriisit väärään kurkkuun kun luin hengen tuotteesi. Kädet tärisevät vieläkin.

        Thai Lady nukkuu vielä kauneusunia ja minä raukkaparka yritän värkätä aamiaista.
        Aamiaisen valmistuttua herättelen Thai Ladyn aamusuukolla, jonka jälkeen nautimme yhdessä aamiaisen. Näin se päivä alkaa mukavasti.

        PS. asia ei minulle kuulu, mutta piruuttanii sinun, RESUPERSE, harrastuksiasi kohtaan tässä kyselen. Kuinka monta lerppatrollia tuli järjestämääsi kokoukseen ja oliko kaikilla kuvaamasi kretonkimekot päällä?
        Toivottavasti anuksesi on paranemaan päin, sillä ulostaminen peräaukon kautta on hankalaa jos kuningaspultti on löysällä ja huonot voi tulla housuun.

        Tsemppi vaan sinne Hiekkaharjuun ja ole varovainen anuksesi kanssa.


    • lerpanlaulu

      OtaHanuriinPoju avasi jälleen sanaisan arkkunsa, onkos retonkimekko päällä, kun viuhahtamaan taas lähdet, mites ne kurssisi menevät?
      Laitoinpa tuon sinun laulusi osoitteen alle, sitähän sinä aina laulelet, kun kiinni olet jäänyt, lerpanlaulua:
      https://www.youtube.com/watch?v=UKn2MylUKnQ#t=44

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe