Minulle aloitettiin Ketiapiini lääkitys noin 10 vuotta sitten ja lihosinkin heti pian yLi 40 kiloa.Minulla kuitenkin oli lihoamiseen syynä myös lääkityksen lisäksi se,että en saanut nukkua kuin noin 6 tuntia yössä,minun piti herätä hoitamaan vauvaa,jota vein erilaisiin kerhoihin kävellen vaunuilla.Kehoni oli aivan sekaisin .Ketiapiini aiheutti hirveitä horkkatiloja.
Aloin laihduttamaan sitten kun vihdoin sain aikaa nukkua ketiapiinihoureita aamulla pois.Aloin urheilemaan useita tunteja viikossa .Nykyään käyn Les Mills Body Attack ja Body Combat tunneilla.Syön yhä ketiapiinia 300 mg vuorokaudessa ja opmoxia 30 mg ja seromexiä 60 mg vuorokaudessa...
Aloin laihduttamaan sitten kun vihdoin sain aikaa nukkua ketiapiinihoureita aamulla pois.Aloin urheilemaan useita tunteja viikossa .Nykyään käyn Les Mills Body Attack ja Body Combat tunneilla.Syön yhä ketiapiinia 300 mg vuorokaudessa ja opmoxia 30 mg ja seromexiä 60 mg vuorokaudessa...
Vastaukset 6
Vanhimmat
En myöskään syö paljon,lähinnä rasvatonta maitorahkaa,marjoja ,protskuja.Yritän syödä mahdollisemman vähän ja urheilla paljon ja nukkua paljon,jonka ketiapiini vaatii ja myös sairastamani lastenreuma ja sen lääkitys ,joka on siis solusalpaaja eli sytostaatti eli metotrexaatti Trexan nimeltään.
Minulla on muitakin rappeumasairauksia,kuten selän välilevyn rappeuma ja silmänpohjan rappeuma.
Ketiapiini-lääkitys on minulle se ,jonka ansiosta nukun,mutta se on myös pahis,josta en ikinä pääse eroon...
Seroquel tappoi mun ystävän sydänkohtauksella. Söi muutaman vuoden. Tosin hänellä oli myös päihdeongelma, joka on osaltaan voinut vaikuttaa siihen myös. Tiedän, että hänellä ei ollut ennestään mitään sydänvaivoja ja nuori aikuinen ihminen, siinä kolmissakymmenissä.
Itse sain kauheita sydäntykytyskohtauksia joka pillerin ottaessa, niin ettei meinannut tulla nukkumisestakaan mitään, en syönyt sitä kuin muutaman viikon, muistaakseni annoskaan ei ollut iso. Seroquel lääkkeen jälkeen sydämestäni löytyi vikaa. En tiedä johtuuko se lääkkestä mutta sitä epäilen. On mahdollista, että se on sattuma tai olisi puhjennut muutenkin. Sitä vikaa ei ollut ennen lääkettä.
Vatsa pysähty lopullisesti ja en pystynyt enään ulostamaan ollenkaan normaalisti ja mitä sanoo lääkäri? Ulostuslääkettä. Mulla olisi varmaan jo suolistosyöpä jos olisin kuunnellut lääkäreitä (mikäli siis edes hengissä). Aina vähätellään kaikki sivuoireet ja määrätään vain lisää lääkkeitä. Kun lopetin lääkkeen sain takaisin normaalin vatsan toiminnan, pystyn ulostamaan.
Sen minäkin muistan mikä aivan kummallinen ruokahalukin siitä tuli ja makean nälkä. Koskaan en ole ollut makean perään mutta kyllä oli silloin ja loputon nälkä. Olisin lihonut jos olisin jatkanut syöntiä. Se ei ole normaalia mitä se lääke aiheuttaa. Sitä myötä olisi tullut myös lisää sairauksia kuten diabetes...onneksi lopetin ajoissa. Nyt ruokahaluni on taas normaali.
Huimaus oli niin pahaa lääkkeen oton jälkeen, että seiniä nojaillen piti yöllä mennä vessaan ja päivisin en pystynyt enään kunnolla pysyä pystyssä kävelyllä vaan kävelin siksakkia ja etsin tukea, halailin puita. Pahimmat huimaukset olen kontannut. Vieläkin saan huimauskohtauksia vuosien jälkeen. Ennen tasapainossa ei ollut mitään vikaa. Menetin yhteyden aivojen ja liikkumisen välillä ja ennen olin hyvä tanssimaankin. Nyt vieläkin on vaikeaa hahmottaa uusia liikkeitä. Aika on parantanut ja oireet ovat lievittyneet mutta tämä kaikki alkoi siis tästä lääkkeestä. Nykyään olen lähes normaali mutta helppoa oppimista ei ole liikeradoilla, ennen se tuli itsestään. Olin ennen notkea ja nyt kömpelö. Kummasti törmäilen ja satutan itseäni.
Meni mulla tosin yksi toinenkin lääke siinä mutta sen sivuvaikutuslistoista muistaakseni en löytänyt näitä kärsimiäni ongelmia. Se oli epilepsia lääke. Onhan se mahdollista, että tämäkin on tullut jostakin muustakin mutta on se vaan kumma, kun ongelmat alkaa pisteestä X jolloin elämään tuli Seroquel! Seroquel sivuvaikutuslistoista löytyy kaikki nämä mun kärsimät vaivat. Oisin invalidi ja rullatuolissa, jos olisin jatkanut syömistä. Ja tätäkin vähäteltiin vaikka ihminen menettää liikkumiskykynsä tasapainoaistin häiriinnyttyä! Eihän se ollut mitään se jokailtainen sydäntykytyskohtauskaan lääkäreiden mielestä!
Seroquelin jälkeen minulla myös löydettiin kilpirauhasen vajaatoiminta! Sain tästä kauhean väsymyksen, tyhjän masennuksen, menetin 2/3 hiuksistani sekä niiden hyvän kunnon ja jatkuvan palelemisen kesähelteilläkin. Söin siihen lääkettä mutta Herra paransi minut siitä myöhemmin senjälkeen, kun olin sitä rukoillut! Kiitos ja Kunnia Hänelle! Olen saanut muutaman vuoden jo olla terve tästä vaivasta!
Seroquelin jälkeen minulla oli myös veritulppa! Herra paransi sen!
Seroquelin jälkeen olen saanut anafylaktisia shokkeja mutta en aikaisemmin! Herra paransi ne!
HIRVEÄ TUHOAVA JA TAPPAVA MYRKKY! Ikinä en enään mitään neuroleptia suuhuni pistä! Katunut olen monet kerrat tätäkin lääkettä! Älkää ihmiset syökö sitä lääkettä!
Herran armoa on, että olen vielä hengissä! Olen saanut jo kuolemaan johtavan sydänpysähdyksen mutta Herra palautti sydämeni takaisin sykkimään. En pelkää kuolemaa, se oli niin ihana kokemus tuntea Jumalan läsnäolo, en pelännyt yhtään, siinä vain siirtyy Jumalan tykö. En ollut siinä yksin. Mutta mun aika ei ole vielä lähteä! Kiitos ja Kunnia Hänelle! Jeesus Kristus on Ylösnousemus ja Elämä! Se, joka uskoo Jeesukseen, elää vaikka olisi kuollut!
En kertonut hoidossa, että olen lopettanut lääkkeet mutta en myöskään valehdellut, onneksi he eivät kyselleet. Hain reseptilläni lääkkeet ja pussitin pussiin vaatehuoneeseeni. Siellä oli jo iso muovikassillinen lääkkeitä jemmassa. Mulla on profetoimisen armolahja ja Herra sanoi silloin mulle näin: "Lääkkeet on sinun elämässäsi saatana". Näin hengessä kuvan kuinka siellä mun vaatehuoneessa ylähyllyllä istuu saatana, siinä missä se pussi oli. Herra myös avasi mulle raamatunpaikan kuinka päihtyneenä, turtunein aistein, ei voi palvella Häntä (3.Moos.10). Se oli vahvistus, että Sana oli Herrasta! Silloin mää hävitin koko pussin, tietysti asianmukaisesti apteekkiin ja sen jälkeen muistaakseni kerroin myös hoidossakin etten enää syö. Mulla oli jo niin hyvin mennyt ettei mua pakotettu ja se oli kristitty psykiatri, jolle kerroin, että Herra ei halua mun syövän näitä. Näytin raamatunkohdan kuinka uskova ei voi palvella Herraa päihtyneenä, arvostelukyky pettää.
Saatana on tullut tappamaan ja tuhoamaan. Sitä tämäkin lääke tekee!
No kyllähän Ketiapiini on tuollainen "paholaisen lääke"
Minä tiedän,että ko. lääke on pahasta elimistölle.Alussa 10 vuotta sitten,kun aloin sitä syömään sain ihan kauheita horkkakohtauksia.Minun unikeskus aivoissa on ikävä kyllä niin hajalla,että enää ei luonnollista unta olekaan .
Nukun Ketiapiini 200 mg opamox samaan aikaan 30 mg.Otan nämä kun menen sänkyyn lukemaan noin klo 22.00.Sitten odottelen unta,voi mennä aamu kuuteenki asti jotta saan unta ja nousen vasta noin klo 11.30.Uni on painajaista,puhun ja huudan ja herään unistani.Häpeän sitä,että huudan unissani ja koska pelkään niin paljon häiritseväni muita ,olen aiheesta myös vainoharhainen.Näen painajaisia ja herään omaan huutooni.
Mulla on ollut uniongelmia pienestä asti,mutta kukaan ei auttanut enkä apua pyytänyt.
Sydänhän ei näitä neuroleptejä kestä.Minulla on myös reumaan metotreksaatti hoito.
Söin myös vuonna 2000 tulehduskipulääke Vioxx ia eli rofekoksibia,joka poistettiin smana vuonna markkinoilta,koska on sydäntoksinen.
Olin sairaalassa silloin vuonna 2000 siis psykiatrisessa sairaalassa ja söin reumakipuihin Vioxxia.Minun oli vaikea hengittää ja sydämeen sattui ja olin koko ajan paniikissa.Myös masennukseni oli psykoottista,en halunnut kotiin minua alistavan avomieheni luo vaan halusin päästä pois "hoitokotiin".Ex-mies odotti,että kuolen.Hän kiukutteli minulle,että "kysyin juuri hoitajilta miten kauan tässä vielä menee niin ne vastas ,että pääset pian kotiin vaikka minähän tarkoitin milloin kuolet"
No ei tullut kuolema ja tämä ikävä mieskin on jo kiertopalkintona siirretty (talousrikoksia tekevälle naiselle....)
Haluan vielä sanoa,että ihminen on määrännyt tämän lääkkeen.Ei paholainen.Ihminen.Tämä lääke lamauttaa ja zombiuttaaa.Tiedän,että elinaikani lyhenee ja en voi syödä lihoamatta,mutta minä en nuku ilman kaan.Olen monta kertaa saanut päähäni,että voisinko olla ilman ,mutta en voi.Lääke on ihmisten tekemä ja paholainen ei niitä määrää.Siksi ei kenenkään niitä syövän tule tunte ,että on itse syyllinen vaan lääkäri,joka määräsi lääkkeen on vastuussa!!
Siis tarkoituksenani on tuoda julki,että jos ja kun ihminen syö näitä ihmisen määräämiä pillereita,niin se ei liity mitenkään paholaiseen eikä ihmisiä,joille lääkkeet on määrätty tule syyllistää,että jos syöt lääkkeesi niin olet paholaisen oma.
Tosi hienoa,jos olet itse päässyt eroon lääkkeistäsi,mutta nämä kaikki neuroleptit ym. aiheuttavat muutoksia aivoissa ja aina niitä ei ole mahdollista lopettaa.Siinä ei paljon Jeesuksen kiljuminen auta vaikka häneen uskoisikin.Kaikki asiat eivät ole ihan niin yksinkertaisia ,että Jumala auta,lnyt tehdään näin.Tutkimattomia ovat herran tiet!!!
Kun itse aloitin Seroquelin sydämmeni hakkasi kovasti ja huimasi, mutta kun annostus on vakiintunut niin enää ei ole sydämmen tykytystä ja sekavuutta, mutta välillä saattaa huimata. Toisaalta minulla on välillä melko matala verenpaine. Välillä minullakin on noita pieniä zombijaksoja. Parempi kuitenkin ottaa lääke kuin vajota takaisin mielikuvitusmaailmaan. Minulla on lapsesta asti ollut kilpirauhaisen vajaatoiminta. Nykyisin käytän Ketipinoria.
Kyllä tuo rukous helpottaa usein, jos on huono olla. On edes joku taho, jonne voi omaa ahdistusta purkaa kun ei ole ketään lähellä.