Huutonetissä myytävänä ajureiden asennuslevyjä 2016. Win xp, Win 7, Win 8 ym. Sisältääkö tulostimien ajureita? Tarvisin Hp laserjet 1100 (M) ajureita? Ei ole asennuslevyä.
Ajureiden asennuslevyt
tulostusajurit
15216
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 15
Vanhimmat
miksi et lataa ilmaiseksi hp sivuilta ?
Ei ole nettiyhteyttä.
Lataa ne muolta tikulle HP:n sivuilta...
Kymppi hakee ajurit automaattisesti netistä sanoo HooPee.
Paskat hae! Yksikään ajuri ei toimi kympissä täysin oiken jos ollenkaan!
Mitä ideaa on tilata jotain ajurilevyjä, kun uusimmat ajurit löytyy aina netistä valmistajan kotisivuilta?
Itse en pitäisi epämääräisiä rahastusmielessä myytäviä ajurilevyjä edes luotettavana lähteenä.
http://bfy.tw/4MK4
Oho! Listan eka linkki vie hp:n sivuille. En ois uskonu.
Mikä siinä nyt on, ettei niitä ajureita voi ladata tuolta HP, n omilta sivuilta: http://h20564.www2.hp.com/hpsc/swd/public/readIndex?sp4ts.oid=14925 ainakin kolmas kerta jo jauhetaan tästä samasta, ilmiselvästä asiasta.
Tuolta ne löytyy uudempiin järjestelmiin, ei löydy hp sivuilta: http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/Search.aspx?q=laserjet 1100
Pitää IEllä käydä mutta uusien windowsien pitäisi hakea ajurit automaattisesti windows updaten kautta.
Jo kolmas HP kannettava käytössä enkä ole kertaakaan ajureita tms itse erikseen hakenut. Päivitykset HP ja W hoitaneet asian. Esim optinen hiiri ja canon hakee ne itse automaattisesti.
Windows 10 ei hae mitään sellaista mistään mitä ei ole olemassakaan.
Ja sitten kun mattit tulevat selittämään " hankkikaa uusia laitteita" niin soromnoo kymppi siltä osin.
Ei ole mikään ongelma ostaa uusia oheislaitteita. Jos olet päivittänyt koneellesi kympin oheislaitteiden epäyhteensopivuudesta huolimatta, se tarkoittaa sitä, että haluat ostaa uudet oheislaitteet.
Vanhoja ajureita löytyy paremmin, kun asentaa Kympistä 32 bittisen version.
Jos sinä olet vähän yksinkertainen etkä ymmärrä lukemaasi niin sille minä en voi mitään.
Edelleenkään "Windows 10 ei hae mitään sellaista mistään mitä ei ole olemassakaan".
Yksinkertaisia näyttää olevan noi muutkin...!!!
Kysyjähän sanoo ettei ole nettiyhteyttä..!!!!!!!! kuinka silloin voisi hakea millään käyttöjärjestelmällä tahi versiolla ajureita.... hei HALOO älykääpiöt.
Toisaalta vaikka sinulla olisikin nettiyhteys niin W7 tai uudempiin ei HP:n sivuilta löydy tuohon Hp laserjet 1100 (M) ajureita uskoisin ettei myöskään siltä ko. Huutonetin levyltä. Säästä nekin rahat ja hanki uusi laite.
Mikäli sinulla on XP tai Vsta 32-bit niin silloin saat tuon vielä pelaamaan ja joltain kaverilta pyydä apua että kopio ajurin tikulle josta voit sitten sen asentaa omalle koneellesi.