Paljonko britanniasopu maksoi

kepuontuho

Paljonkohan Sipilä lisäsi Suomen maksuja eu:lle ja britannialle,että britit saatiin pidettyä joukossa.Ei mulla muuta.

2

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sjöorm

Kepulaiset(kepuloiset) tietävät kuinka iltalypsy hoidetaan.Britit ovat ottaneet oppia kepulaisten iltalypsyn toimintatavoista.Ensin neuvotellaan neuvottelutulos ja tämän jälkeen halutaan vielä jotain lisää neuvoteltuun sopimukseen.Suomi tietenkin on eturintamassa kun lisäkustannuksia maksetaan muiden maiden valtionkassasta EU kassaan.Suomihan "lämpeni"heti Saksan aloitteesta bensiiniveron nostosta ja tilittämisestä EU kassaan,jotta rahoitusta saataisiin Kreikan rajojen valvontaan.Sipilän poikahan uhkasi erota jos sadassa päivässä ei tuloksia tule.No tuloksiahan on tietysti tullutkin,mutta vain huonoja.Budjetti ei pidä,kiitos Sipilän kutsuhuudon maailmalle.Toimet mihin on ryhdytty näyttävästi ovat lässähtäneet kuin pannukakku.Yksikään toimi ei ole tuottanut muuta kuin pettymyksen.Täysin kyvytön pääministerin tehtävään,tai no ministerijähän ohjaillaan muualta käsin kuin nukketeatterin nukkeja sopivasti narusta nykyen kunkin framilla olevan asian mukaisesti.Fan mitä porukkaa!

• dkdfdjkaskf

MIKSI BRITIT OVAT VAPAAMATKUSTAJIA MUIDEN KUSTANNUKSELLA??????
      MIKSI EU SUOSTUU JÄRJETTÖMIIN EHTOIHIN??????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe