Eläkesäästäminen alkaa siitä, että YLE vero poistetaan tai ainakin kaikilta eläkeläisiltä.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818
Kansalaisaloite YLE vero pois
6
153
Vastaukset
- 500.000_euroa_yäk
Kaikilta pois, koko YLE lakkautettava. Kuten Kreikassa lähimenneisyydessä kun siellä vielä oli täysjärkinenpääministeri.
Puoli miljardia vuodessa vääristellysta uutistenvälityksestä & höpöviihteestä
3500 suojatyöläistä- VeroTax
Kyllä 500 000 000 € on paljon rahaa. Se kaikki otetaan meiltä veromaksajilta YLE verona.
- eläkeläinen_vaan
Tämähän se eläkeläisten etu , luuletko tosiaan että ollaan niin tyhmiä kannattamaan alotetta. helevetin idiootti sinun kannatta tutkituttaa pääsi sielä ei ole kaikki kotona.
- Osa-aikaeläkeläinen
eläkeläinen_vaan kirjoitti:
Tämähän se eläkeläisten etu , luuletko tosiaan että ollaan niin tyhmiä kannattamaan alotetta. helevetin idiootti sinun kannatta tutkituttaa pääsi sielä ei ole kaikki kotona.
YLEn uutiset eivät ole kenenkään etu! Ei ole eläkelläisellekään terveellistä altistua YLEn jatkuvalle manipuloinnille. Eläkeläisetkin ansaitsevat kuulla tasapuolisia, riippumattomia uutisia.
- orwellsslave
Ilman muuta mamujen propagandatorvi on saatava tukkoon. Vasta kun propaganda on maksutonta, saavat suoltaa sitä paskaa omasta tuutistaan rajattomasti.
- kenkää.perseeseen
Ei niitä etovia naamoja kykene edes katselemaan. Ovat silmissäni menettäneet luotettavuutensa ja arvokkuutensa täysin. Turhaan maksa YLE veroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529