https://www.facebook.com/tero.herva/posts/848460868599601?fref=nf&__mref=message_bubble
Tuollainen osui silmään Facebookissa. Onko muilla millaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä/yrittäjästä?
Jyväskylän kangaskauppa (ent. Kestovaippakauppa)
5
4510
Vastaukset 5
- xdxff
Siellä työnnetään löylykauha perseeseen
- syvällesattuuniin
Nimittäin erittäin syvälle sitten.Siinä saa paksusuolesi patinan.
- PaskaVaippaKauppa
En voi kyllä suositella. Palvelu voi olla hyvinkin tylyä jos olet omistajan kanssa eri mieltä jostakin. Käteisostoista ei paikanpäällä aina anneta kuittia jos ei itse älyä pyytää, ja yritystä pyöritetään ilmaisilla, palkattomilla 'harjoittelijoilla' jotka eivät saa työstään minkäänlaisia etuja, kuten edes pientä, nimellistä alennusta tuotteista tai mitään muutakaan. Sekin kertoo paljon kun 'työntekijät' vaihtuvat koko ajan...
Kannattaa lukea myös asiakkaiden aiempia kokemuksia Kestovaippakaupan toiminnasta.
Parempiakin kotimaisia yrityksiä kyllä on. - Anonyymi
Ohjauduin sivustolle, kun etsin netistä tiettyä tuotetta. Jos olisin hoksannut lukea tämän ja Googlen arvostelut ensin, olisin jättänyt tilaamatta. Tilaamaani tuotetta ei olkutkaan ja heti kun sain tästä tiedon, huomasin, että mua yritetään vedättää.
Mutta olen huomannut asiakaspalvelun nihkeyttä muissakin lankoja ja kankaita myyvissä verkkokaupoissa. Bragen pukutoimistossa verkkokaupassa asioidessa tunsin asioivani sellaisen henkilön kanssa, joka ei tiedä käsitöistä ja langoista mitään. Yhtä vähän kiinnosti suomalaista Pirkka lankamerkkiä myyvää yritystä myydä lankoja Korsnäsin neuleeseen. Olen asioinut neuletyöhankinnoissa Norjalaisissa verkkokaupoissa myös. Siellä välitetään asiakkaasta. Onkohan vain niin, että täällä Suomessa on meininki vielä jotenkin lapsen kengissä tämän toimualan verkkokauppojen osalta. Vai tekeekö sitten kaikki vain islantilaisneuleita. - Anonyymi
Max. kuzetus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56502
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427