Kuusysihän se on.

Ihanparasta

Minusta paras asento kunnon orgasmien kannalta on se kun miesmakaa seljällään ja nainen(minä) olen päällä polvet miehen vartalon molemmin puolin miehen nuollessa pilluani ja anustani samalla hyväillen rintojani ja minä imen ja nuolen hänen kullinnuppiaan, spermaa en ota suuhuni vaan mies saa lopullisesti laueta minun käsityöllä omalle vatsalleen. Mitä mieltä olette siskot?

4

203

Vastaukset

• Onko sulla valkovuotoa

• Itse pidän myös miehenä tuosta ja voisin nuolla naista tunteja.jos haluat jutella niin jätä osoitteesi.

• vaimoni tykkää myös 69:stä.... samalla tavalla kuin teillä.
      Joskus dildo tai geishakuulat mukana touhussa...

• Itse tykkään tuosta, mutta lapseni äiti valitti, kun hän ei oikein tiedä kumman tässä pitää tyydyttää toista.

Musta ton vois sopia niin, et vuorotellen. Nyt minä, ja toisella kerralla sinä.

On ihanaa huomata kun toinen nauttii. Toisaalta on kiva vaan nauttia.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Poliisi löysi näyttelijä Naya Riveran hukkuneena, kyseessä oli tapaturma - isä ja ex-mies tunnistivat vainajan
    • John Travoltan vaimo, näyttelijä ja malli Kelly Preston, 57, on kuollut sairauden nujertamana: "Hän piti taistelunsa yksityisenä"
    • Dramaattinen kohtaus julkkisbileissä! Mika Salo ja seurapiirikaunotar pelastivat miehen tukehtumiselta – kuvat!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      109
      3918