Miksi ei uudelleen Hua Hiniin

28vGolffari

Rautatieasema on todella hieno.Hua Hinin markkinat aivan samanlaiset kuin muissakin Thaimaan kohteissa. Golf kenttiä Hua Hinissä riittävästi. Ranta pitkä mutta nousuvedellä aivan liian kapea. Phuketin ja Koh Changin saarilla paremmat rannat mitä olen nähnyt. Iltaelämä tylsä Hua Hinissä lähes kaikki baarit menevät kiinni aivan liian aikaisin. Turistit ja vakituisesti asuvat eurooppalaiset iäkkäitä, erittäin vähän nuorempaa porukkaa. Aivan liian kauan kestää matka Bangkokiin.

61

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäihmistenpaikka

      Onkohan totta, että 28vGolffari on Hua Hinissä käynyt.
      Hua Hinhän on vanhusten kaupunki ja noinkin nuoret sieltä hätistellään nopeasti pois.
      Mitään ei nuorille sieltä löydy, tosin vanhoillekaan ei käytännössä, muuta kuin ikäistänsä seuraa, niille, ketkä eläkeläisten kanssa haluavat keskustella.
      Minäkin nelikymppinen, ahdistuin vanhusten paikassa.

      • hyvämesta

        Niin ja varsinkin, kun niitä tyttöjäkin on rajoitetusti.

        Meillä eläkeläisillä sen sijaan menee lujaa.


      • TarjouksiaSaa

        Ei Hua Hinissä kauaa baarissa tarvitse yksin istua.


      • LauantainaPalannut57v
        hyvämesta kirjoitti:

        Niin ja varsinkin, kun niitä tyttöjäkin on rajoitetusti.

        Meillä eläkeläisillä sen sijaan menee lujaa.

        Hua Hinissä riittävästi tyttöjä. Kuukauden lomalla ilman suurempaa vaivaa 43 eri tytön kanssa sillai. Enkä taatusti hoidellut kuin pientä murto osaa. Hauskaa oli ja kumeja meni. Parhaimpana yönä 4 tytön kanssa kimppakivaa. Päivällä massage paikoissa klo 18 jälkeen baareista. Rahaa meni mutta sitähän saa seinästä revittyä lisää. Huomenna töihin, kyllä taas jaksaa ennen syksyn reissua.


      • supisuomalainenjätkä

        Sinulla meni hyvin mutta menköön. Onnea seuraavalle matkalle. Yritä laittaa paremmaksi tyttöjen suhteen seuraavalla kerralla. Miten olisi 100 täyteen.


      • huaHinintytöt
        LauantainaPalannut57v kirjoitti:

        Hua Hinissä riittävästi tyttöjä. Kuukauden lomalla ilman suurempaa vaivaa 43 eri tytön kanssa sillai. Enkä taatusti hoidellut kuin pientä murto osaa. Hauskaa oli ja kumeja meni. Parhaimpana yönä 4 tytön kanssa kimppakivaa. Päivällä massage paikoissa klo 18 jälkeen baareista. Rahaa meni mutta sitähän saa seinästä revittyä lisää. Huomenna töihin, kyllä taas jaksaa ennen syksyn reissua.

        Sitä kännissä aina LauantainaPalannut57v kuvitteli tyttöjen kanssa olevansa, kyllähän lukijat tietävät Hua Hinin armoitetuksi ladyboypaikaksi, joten se niistä tytöistä. Peppusi kuitenkin kesti?


      • LauantainaPalannut57v

        On Hua Hinissä leidareita paljonkin mutta kyllä ne oppi erottamaan. Ääni maskuliininen ja hartiat naisten hartioita leveämmät, lisäksi leidarien meikkitapa. Kaljaa meni 0- 8 päivässä vettä enemmän.


      • nauttikaamme
        LauantainaPalannut57v kirjoitti:

        On Hua Hinissä leidareita paljonkin mutta kyllä ne oppi erottamaan. Ääni maskuliininen ja hartiat naisten hartioita leveämmät, lisäksi leidarien meikkitapa. Kaljaa meni 0- 8 päivässä vettä enemmän.

        Miksihän nämä ikuiset valittajat kirjoittelevat vain leidareista, kaljasta ja tyttöbaareista???
        Onko niin , että "siitä puhe, mistä puute"???
        He etsivät suurennuslasilla epäkohtia.

        Me normaalit ihmiset, jotka viihdymme täällä Hua Hinissä, nautimme lämmöstä, uimisesta, kauniista maisemista , hyvästä ruoasta jne.

        Eikö nuo valittajat voisi mennä muualle purkamaan pahaa oloaan?


      • nauttikaavaan
        nauttikaamme kirjoitti:

        Miksihän nämä ikuiset valittajat kirjoittelevat vain leidareista, kaljasta ja tyttöbaareista???
        Onko niin , että "siitä puhe, mistä puute"???
        He etsivät suurennuslasilla epäkohtia.

        Me normaalit ihmiset, jotka viihdymme täällä Hua Hinissä, nautimme lämmöstä, uimisesta, kauniista maisemista , hyvästä ruoasta jne.

        Eikö nuo valittajat voisi mennä muualle purkamaan pahaa oloaan?

        Hua Hinin normaalit ovat nimenomaan leidareita haluavia lerppoja, kaikkine lammasjuttuineen, mitä ei muualla olekaan. Se on sitä lahkolaiselämää, se.


      • sauvakävelyärannalla
        nauttikaamme kirjoitti:

        Miksihän nämä ikuiset valittajat kirjoittelevat vain leidareista, kaljasta ja tyttöbaareista???
        Onko niin , että "siitä puhe, mistä puute"???
        He etsivät suurennuslasilla epäkohtia.

        Me normaalit ihmiset, jotka viihdymme täällä Hua Hinissä, nautimme lämmöstä, uimisesta, kauniista maisemista , hyvästä ruoasta jne.

        Eikö nuo valittajat voisi mennä muualle purkamaan pahaa oloaan?

        Kauniista maisemista todistaa ettei muu Thaimaa ole tuttu.


      • nauttikaamme
        nauttikaavaan kirjoitti:

        Hua Hinin normaalit ovat nimenomaan leidareita haluavia lerppoja, kaikkine lammasjuttuineen, mitä ei muualla olekaan. Se on sitä lahkolaiselämää, se.

        Miksihän minä en ole tavannut yhtään noita mainitsemiasi lerppoja, vaikka olen ollut jo seitsemän talvea Hua Hinissä???Täällä on vain normaaleja suomalaisia, jotka nauttivat Thaimaan lämmöstä.

        Olisikohan sinulle käynyt niin, että "seura tekee kaltaisekseen"???ja siksi olet noin katkera.


      • katsopeiliin
        nauttikaamme kirjoitti:

        Miksihän minä en ole tavannut yhtään noita mainitsemiasi lerppoja, vaikka olen ollut jo seitsemän talvea Hua Hinissä???Täällä on vain normaaleja suomalaisia, jotka nauttivat Thaimaan lämmöstä.

        Olisikohan sinulle käynyt niin, että "seura tekee kaltaisekseen"???ja siksi olet noin katkera.

        Hua Hiniläiset eivät katso peiliin, sieltä sen ensimmäisen lahkolaislerpan löytää.


      • 346788298766666
        nauttikaamme kirjoitti:

        Miksihän nämä ikuiset valittajat kirjoittelevat vain leidareista, kaljasta ja tyttöbaareista???
        Onko niin , että "siitä puhe, mistä puute"???
        He etsivät suurennuslasilla epäkohtia.

        Me normaalit ihmiset, jotka viihdymme täällä Hua Hinissä, nautimme lämmöstä, uimisesta, kauniista maisemista , hyvästä ruoasta jne.

        Eikö nuo valittajat voisi mennä muualle purkamaan pahaa oloaan?

        Tuota pahanolon purkamista täältä löytyy liian kanssa , kiitos kunnon kirjoituksesta
        " Lauantaina palannut " , johtopäätöksenä voi sanoa että ne jotka ovat oikeesti Hua Hinissä käyneet osaavat antaa oikeata palautetta.


      • Onnistunutmatkatakana
        nauttikaamme kirjoitti:

        Miksihän minä en ole tavannut yhtään noita mainitsemiasi lerppoja, vaikka olen ollut jo seitsemän talvea Hua Hinissä???Täällä on vain normaaleja suomalaisia, jotka nauttivat Thaimaan lämmöstä.

        Olisikohan sinulle käynyt niin, että "seura tekee kaltaisekseen"???ja siksi olet noin katkera.

        Minä myös normaalina miehenä pidin Hua Hinistä naida sai aina kun halusi ja tytöt olivat mukavia. Ensimmäiseen hintapyyntöön ei vaan kannattanut suostua joka oli 2000 moni lähti 1000 hinnalla. Eli halvemmaksi tuli kuin Suomessa koska pitäähän Suomessakin tytöille juomia ostella jos pukille haluaa. Thaimaalaiset tytöt tosi kauniita suklaasilmiä hyvä vartaloisia. Ei paljon mikään muu kiinnostanut kuin ne tytöt.


      • 758584738383
        katsopeiliin kirjoitti:

        Hua Hiniläiset eivät katso peiliin, sieltä sen ensimmäisen lahkolaislerpan löytää.

        Lahkolainen Hua Hinissä, kyllähän näiden pattayaboyssien kirjoitukset on sellaista paatosta, mitä heidän isänsä ja äitinsä lestadiolaisten kokouksissa määkivät, ainoastaan paikka vaihtuu Seinäjoki vaihtuu pattayaan, joka on ainoa paikka maailmassa jossa saavat seuraa, on lerppatrollia, sijoitusjohtajaa, ja muita potenssihäiriöisiä ja monopolin pelaajia, joilla tuo fakta ja fiktio sekoittuvat, muutama sairas penikka ovat pilanneet tämän ja pattayaan palstan, Suomessa mielenterveyden hoito on todella rempallaan.


      • uskonrauha
        758584738383 kirjoitti:

        Lahkolainen Hua Hinissä, kyllähän näiden pattayaboyssien kirjoitukset on sellaista paatosta, mitä heidän isänsä ja äitinsä lestadiolaisten kokouksissa määkivät, ainoastaan paikka vaihtuu Seinäjoki vaihtuu pattayaan, joka on ainoa paikka maailmassa jossa saavat seuraa, on lerppatrollia, sijoitusjohtajaa, ja muita potenssihäiriöisiä ja monopolin pelaajia, joilla tuo fakta ja fiktio sekoittuvat, muutama sairas penikka ovat pilanneet tämän ja pattayaan palstan, Suomessa mielenterveyden hoito on todella rempallaan.

        Lahkolainen, numerolerppa, vetää uskonnonkin aseeksi hulluudessaan, olen aina kuvitellut, että nämä vanhukset kunnioittaisivat uskontoa, mutta erehdyin.
        Henkilökohtaisesti en koskaan harrasta nk. Jumalanpilkkaa, joka näyttää kuuluvan Hua Hniläisten omimpiin asioihin...


      • JokaisellaOmaElämä
        nauttikaamme kirjoitti:

        Miksihän nämä ikuiset valittajat kirjoittelevat vain leidareista, kaljasta ja tyttöbaareista???
        Onko niin , että "siitä puhe, mistä puute"???
        He etsivät suurennuslasilla epäkohtia.

        Me normaalit ihmiset, jotka viihdymme täällä Hua Hinissä, nautimme lämmöstä, uimisesta, kauniista maisemista , hyvästä ruoasta jne.

        Eikö nuo valittajat voisi mennä muualle purkamaan pahaa oloaan?

        Lauantaina palannut ei valittanut mitään tuntui kaveri viihtyneen Hua Hinissä. Nauttikaamme nimimerkki se valittaja ja toisten loman viettotapoja arvosteli taas.
        Paljon Hua Hinissä näitä miehiä kuitenkin oli näiden thaityttöjen kanssa, eikö ihminen saa tehdä lomillaan mitä haluaa? Ei meitä ainakaan häirinnyt lainkaan nämä seksimatkaajat joita Hua Hinissä myös paljon käy.


      • 64747384747
        uskonrauha kirjoitti:

        Lahkolainen, numerolerppa, vetää uskonnonkin aseeksi hulluudessaan, olen aina kuvitellut, että nämä vanhukset kunnioittaisivat uskontoa, mutta erehdyin.
        Henkilökohtaisesti en koskaan harrasta nk. Jumalanpilkkaa, joka näyttää kuuluvan Hua Hniläisten omimpiin asioihin...

        Tyypillinen vastaus lahkolaiselta, jumalanpilkkaa... kaikki mikä menee ns. omaan piikkiin, resuperseet.


      • kommentointähän

        Lahkolaiset? HuaHinissä ne lahkolaiset viihtyvät ja ylistävät Kaupunkiaan hurmosmaiseen tapaansa.


      • uskon-jakielenrauha
        64747384747 kirjoitti:

        Tyypillinen vastaus lahkolaiselta, jumalanpilkkaa... kaikki mikä menee ns. omaan piikkiin, resuperseet.

        Todellakin tyypillinen Hua Hiniläinen vastaus, sanoineen, joita ei oma kirjoituskieleni edes halua toistaa.
        Lieneeköhän Hiekkaharjulainen asialla jälleen, yhdellä nimimerkeistään?
        Siivotonta kielenkäyttöä Harrastavat nämä nk. lahkolaiset, Jumalanpilkan lisäksi!


      • hyväHH
        uskon-jakielenrauha kirjoitti:

        Todellakin tyypillinen Hua Hiniläinen vastaus, sanoineen, joita ei oma kirjoituskieleni edes halua toistaa.
        Lieneeköhän Hiekkaharjulainen asialla jälleen, yhdellä nimimerkeistään?
        Siivotonta kielenkäyttöä Harrastavat nämä nk. lahkolaiset, Jumalanpilkan lisäksi!

        Mutta vieläkin ihmettelen, että miksi nämä vain lerpoista ja leidipojista paasaavat elostelijat ja katkerat valittajat ovat tällä palstalla? Päivästä toiseen samat tyypit inisevät pettymyksiään.

        Eikä heille löydy muuta palstaa, missä voisivat purkaa pahaa oloaan ja jättäisivät meidät tavalliset suomalaiset rauhaan nauttimaan Hua Hinin lämmöstä. Ylläpito voisi puuttua noiden seksiriippuvaisten kirjoituksiin.


      • PedofiilitviihtyyHuaHin

        Minua ihmetyttää miksi vain Pattayan kävijöitä syyllistetään seksimatkailijoiksi. Kyllä Hua Hinissä näitä thaityttö farangi pareja näkyi paljon katukuvassa, siis mitä eroa. Hua Hinissä ne farangit ovat vain iältään vanhempia kuin muualla Thaimaassa taitaa siis Hua Hinissä viihtyvät olla pedofiiliaan taipuvaisia. Miettikää yli 45 vuoden ikäero! Äijät lähes 70v. ja thaihoro 20v.


      • EiPerheKohde

        Juuri näin hän joka väittää muuta ei ole Hua Hinissä käynyt. Vanhat läskit punanaamaiset äijät taluttavat typerä virne naamalla näitä tyttöjä Hua Hinissä. Sitten kehutaan kovaan ääneen uimaaltaalla kaverille millä hinnalla tyttö lähti mukaan. Joku kutsui Hua Hiniä Huoran Hiviksi.


      • 7747474
        PedofiilitviihtyyHuaHin kirjoitti:

        Minua ihmetyttää miksi vain Pattayan kävijöitä syyllistetään seksimatkailijoiksi. Kyllä Hua Hinissä näitä thaityttö farangi pareja näkyi paljon katukuvassa, siis mitä eroa. Hua Hinissä ne farangit ovat vain iältään vanhempia kuin muualla Thaimaassa taitaa siis Hua Hinissä viihtyvät olla pedofiiliaan taipuvaisia. Miettikää yli 45 vuoden ikäero! Äijät lähes 70v. ja thaihoro 20v.

        Varaamaan siksi kun Hua Hinissä ei juurikaan tule vastaan 70 ukkoa, 20 maksullista, toisin kuin pattaylle resuperse,


      • OtaLääkkeesiKalervo

        Varaamaan mitä? Thaimaassa ei myöskään ole Pattay nimistä kaupunkia. Kyllä Pattayalla 70 miestä nopeasti kaduilla kävelee vastaan, käyhän siellä lähes 10 miljoonaa turistia vuodessa zappi rasvaperse
        Useissa tutkimuksissa muuten todettu kirjoitustaito kertoo ihmisen älykkyydestä. Kalervo rasvaperse sinun kirjoitustaitosi kertoo paljon. Tyhmä olet.


      • 759458548534598

        on sinulla pojulla ongelmat, kaatuuko maailmasi siihen että tämä tabletti korjaa tekstiä vähän miten sattuu, vai siihen miten kusessa todella olet.

        Oy Suomi Ab on tekemässä konkurssia teidän resuperseiden takia jos jonkinlaista johtajaa pojut leikitte ilman mitään ammattitaitoa, sosiaaliturva romahtaa muutamassa vuodessa, ja eläkeikä nousee vaiheittain 74 vuoteen, ennen kuin sinä olet eläkeiässä,

        me yli 50 olemme kustantaneet teidän resuperseiden hyvinvoinnin ja koulutuksen, jonka rahoituspääoma on käytännössä syöty, työttömyys kasvaa jos et ole jo nyt, työtön varmasti olet muutamassa vuodessa, jos olet yrittäjä olet vielä suuremmassa kusessa, kun sinulla on aikaa kirjoitella täällä mitä sylkisuuhun tuo.

        Kerrot että pattayalla käy vuosittain 10 miljoonaa turistia joka on liioittelua todellisuudessa siellä käy kuusi miljoonaa, kun russakat katosivat.

        Sinä kerrot että olen sinulle katteellinen, mistä, muutama vuosi niin olet niin kusessa että ruuan saanti on vaikeaa, minä asun thaimaassa omassa talossa, käyn aamulla uimassa viilennetyssä uima-altaassa, lapseni käyvät täällä kaikki lomansa.

        Minulla on ollut kivikkoinen tie, sinulle tulee olosuhteiden pakosta vielä kivikkoisempi, nauti nyt tekemistäsi matkoista kun vielä voi, se loppuu varmasti muutamassa vuodessa.

        Ja tiedätkö reppana minulla ei ole sentin sentiä velkaa, resuperse.

        Ja eläke parempi kuin sinulla palkka, reppana.


      • Käykölsteeksi

        Kalervo lerppa rasvaperse sinä vain heität noita juttujasi sairaasta päästäsi. Minulla ei ole ollut kivikkoista tietä vaan kultalusikka suussa elänyt lapsesta lähtien. Ymmärrän että olet kateellinen meille hyväosaisille. Eläkeikään vajaa kaksi vuotta ja Thaimaassa ollut kesämökki 158 neliötä jo vuosia. Suomessakin omistan asuntoja muutaman.


      • miksilämmitetty
        759458548534598 kirjoitti:

        on sinulla pojulla ongelmat, kaatuuko maailmasi siihen että tämä tabletti korjaa tekstiä vähän miten sattuu, vai siihen miten kusessa todella olet.

        Oy Suomi Ab on tekemässä konkurssia teidän resuperseiden takia jos jonkinlaista johtajaa pojut leikitte ilman mitään ammattitaitoa, sosiaaliturva romahtaa muutamassa vuodessa, ja eläkeikä nousee vaiheittain 74 vuoteen, ennen kuin sinä olet eläkeiässä,

        me yli 50 olemme kustantaneet teidän resuperseiden hyvinvoinnin ja koulutuksen, jonka rahoituspääoma on käytännössä syöty, työttömyys kasvaa jos et ole jo nyt, työtön varmasti olet muutamassa vuodessa, jos olet yrittäjä olet vielä suuremmassa kusessa, kun sinulla on aikaa kirjoitella täällä mitä sylkisuuhun tuo.

        Kerrot että pattayalla käy vuosittain 10 miljoonaa turistia joka on liioittelua todellisuudessa siellä käy kuusi miljoonaa, kun russakat katosivat.

        Sinä kerrot että olen sinulle katteellinen, mistä, muutama vuosi niin olet niin kusessa että ruuan saanti on vaikeaa, minä asun thaimaassa omassa talossa, käyn aamulla uimassa viilennetyssä uima-altaassa, lapseni käyvät täällä kaikki lomansa.

        Minulla on ollut kivikkoinen tie, sinulle tulee olosuhteiden pakosta vielä kivikkoisempi, nauti nyt tekemistäsi matkoista kun vielä voi, se loppuu varmasti muutamassa vuodessa.

        Ja tiedätkö reppana minulla ei ole sentin sentiä velkaa, resuperse.

        Ja eläke parempi kuin sinulla palkka, reppana.

        Lämmitetty uima-allas taikuissa Heh Heh. Lerppaa huijattu.


      • 8943482394

        vitun hyvä osainen olet, älä naurata... sinä olet alle 30v. resuperse, näkee kirjoitustyylistä, muuten Thaimaassa ei ole kesämökkejä, resuperse. eikä thaimaassa ilmoiteta tarkkoja neliöitä kun ei niitä ole olemassakaan, vaan noin neliöt, 158 neliötä... minulla on n.250 m2 omakotitalo, omalla tontilla, vaikka typerää kehuskella, kateellinen hyväosaisille, räkänokka sinä olet ja ihan pentu, jos olisin isäsi sinut pitäisi työntää perseeseen takaisin ja nussia uudelleen.

        Lyön vaikka vetoa että olet täysin persaukinen sairas pentu, jonka ainoa omainen on viranomainen, eläke ikään vielä parivuotta voi pitää paikkaansa mutta se on kelan kustantama takuueläke, reppana, jos et ole sillä jo.


      • 574577567567
        miksilämmitetty kirjoitti:

        Lämmitetty uima-allas taikuissa Heh Heh. Lerppaa huijattu.

        mikä vitun lämmitetty, se on viilennetty 24%... täällä on jopa kaveri jolla on avanto rakennettu omalle pihalle, mutta liian kylmää minulle, resuperse hyväosainen...


      • KäyköKateeksi
        8943482394 kirjoitti:

        vitun hyvä osainen olet, älä naurata... sinä olet alle 30v. resuperse, näkee kirjoitustyylistä, muuten Thaimaassa ei ole kesämökkejä, resuperse. eikä thaimaassa ilmoiteta tarkkoja neliöitä kun ei niitä ole olemassakaan, vaan noin neliöt, 158 neliötä... minulla on n.250 m2 omakotitalo, omalla tontilla, vaikka typerää kehuskella, kateellinen hyväosaisille, räkänokka sinä olet ja ihan pentu, jos olisin isäsi sinut pitäisi työntää perseeseen takaisin ja nussia uudelleen.

        Lyön vaikka vetoa että olet täysin persaukinen sairas pentu, jonka ainoa omainen on viranomainen, eläke ikään vielä parivuotta voi pitää paikkaansa mutta se on kelan kustantama takuueläke, reppana, jos et ole sillä jo.

        Taas kuvittelet sairaassa päässäsi millaiset ihmiset sinulle Lerppa vastailee. Asunnot ovat Sibeliuksen kadulla, Museokadulla ja pieni kaksio Porthaninkadulla. -50 luvulla syntynyt Thaimaassa ensimmäisen kerran 1979 jne jne. Sinun henkinen tasosi 9 vuotiaan.


      • 67977655

        Järjestele sinä resuperse niitä kauneskilpailuja, retonkihame vaan rohkeasti päälle.


      • nnMMnn
        574577567567 kirjoitti:

        mikä vitun lämmitetty, se on viilennetty 24%... täällä on jopa kaveri jolla on avanto rakennettu omalle pihalle, mutta liian kylmää minulle, resuperse hyväosainen...

        Eiköhän jokainen saa kutsua Thaimaan asuntoaan mökiksi jos niin haluaa tai luukuksi ihan sama.
        Lerppa se sun oma tontti on vuokratontti. Puhut paskaa niin että suu vaahtoaa.


      • 5437676567

        En olisi koskaan ostanut taloa vuokramaalta, tiedän tarkkaan miten nämä asiat menevät, ulkomaalainen ei voi omistaa maata Thaimaasta, mikään 3*33 vuottakaan ei kiinnosta vuokrata, tyhmimmät ovat ostaneet talon 33 vuoden sopimuksella josta on 18 vuotta jäljellä, no mikäs luulet olevan ratkaisu.


      • 57754788

        Thaimaassa ei kesämökkejä, ainoastaan condoja, rivareita ja omakotitaloja, thats it.


      • Lerppaonsimppeli

        Typerys! Saahan omaa asumustaan kutsua miksi haluaa, ei taida mennä jakeluun vai.


      • 8765446625

        Laittappas resuperse pikkuhiljaa niiden kauneuskilpailujen tuloksia tänne, ja kuvia kanssa, saadaan me Thaimaan asukit nauraa,on meillä jo hauskaa kun luemme vuorotellen kirjoituksiasi, yksikin asukas joutui ottamaan nitroa kun kerroin hänelle sinun olevan resuperse hyväosainen, kyllä naurua riitti, hyväosainen resuperse.


      • HuaHinHuonoValinta

        Moni on odotellut sen Luxemburgiin rekisteröidyn jahdin kuvaa. Tämä zaphodbbx kirjoittelee taas uudella nikillä on pelkkä sekopää joka pienen eläkkeen turvin kituuttelee Hua Hinissä ja istuu tietokoneen ääressä purkaen vitutustaan. Kateellinen on meille jotka olemme tehneet järkevämmän ratkaisun ja asumme muualla Thaimaassa kuin huonojen palvelujen Hua Hinissä.


      • asdfghjklk
        HuaHinHuonoValinta kirjoitti:

        Moni on odotellut sen Luxemburgiin rekisteröidyn jahdin kuvaa. Tämä zaphodbbx kirjoittelee taas uudella nikillä on pelkkä sekopää joka pienen eläkkeen turvin kituuttelee Hua Hinissä ja istuu tietokoneen ääressä purkaen vitutustaan. Kateellinen on meille jotka olemme tehneet järkevämmän ratkaisun ja asumme muualla Thaimaassa kuin huonojen palvelujen Hua Hinissä.

        Odottelen sinun sekopää ryhmäsi kuvaa mielenkiinnolla. Olette näköjään päässeet suljetulta osastolta avohoitoon taas. Kukahan teistä potilaista osaa käyttää tietokonetta kun teette näitä Google matkoja ympäri Thaimaata.
        Muista käydä uusimassa lääkkeesi lähimmässa terveyskeskuksessa ja ottaa myös lääkkeesi.
        Toivottavasti mammasi pystyy vielä huolehtimaan sinusta vaikka hänkin tulee vanhaksi ja raihnaiseksi.


      • Anonyymi
        758584738383 kirjoitti:

        Lahkolainen Hua Hinissä, kyllähän näiden pattayaboyssien kirjoitukset on sellaista paatosta, mitä heidän isänsä ja äitinsä lestadiolaisten kokouksissa määkivät, ainoastaan paikka vaihtuu Seinäjoki vaihtuu pattayaan, joka on ainoa paikka maailmassa jossa saavat seuraa, on lerppatrollia, sijoitusjohtajaa, ja muita potenssihäiriöisiä ja monopolin pelaajia, joilla tuo fakta ja fiktio sekoittuvat, muutama sairas penikka ovat pilanneet tämän ja pattayaan palstan, Suomessa mielenterveyden hoito on todella rempallaan.

        hua hin on eläkeläisten saattohoitola, matkan pää.


    • oiuortjbnm

      Hua Hinissä 15 vuotta käyneenä, ja edelleen menemme uudestaan. Siis olemme pariskunta. Golfia päivät, joka päivä, parhaina kierretään kaksi rinkiä. Nautimme lämmöstä, pidämme kaupunkimaisesta ilmapiiristä. Iltaelämää emme tarvitse kuin pari paukkua ja ystävien kanssa keskustelua. Nämä ns. seksimatkaajat ovat oma luku sinänsä. Mutta tavallisille ihmisille Hua Hin on hyvä paikka. Rauhallinen elämänmeno, hyvä ruoka ja lämpö riittää meille.

      • 134569876gnjm

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ ! Antaahan nämä tämänsuuntaiset kirjoitukset tuolle
        " Lerppa -leidiboi " porukalla taas uutta intoa informoida miten eivät halua enää koskaan matkustaa - minnekään, mutta palstoilla pyörivät moittien sekä Hua Hin
        että Pattaya. Phuket jne,.
        Kiitos , mukava lukea täysjärkisten kin mielipiteitä ja varsinkin kun puhutaan ASIAA,


      • 164575357743

        Hua Hin näytti olevan myös seksimatkailijoiden suosiossa. Tammikuussa lähes jokaisella ulkomaalaisella thai-tyttö seuranaan. Taitaa olla koko Thaimaassa sama juttu.Typerää edes väitellä tästä aiheesta.


      • 78780908777
        164575357743 kirjoitti:

        Hua Hin näytti olevan myös seksimatkailijoiden suosiossa. Tammikuussa lähes jokaisella ulkomaalaisella thai-tyttö seuranaan. Taitaa olla koko Thaimaassa sama juttu.Typerää edes väitellä tästä aiheesta.

        Kuin myös pattayalla ja varsinkin siellä.


      • etsiväeilöydä

        Hua Hinhän on nimenomaan miesten väliseen seksiin erikoistunut kohde.
        Transversiittejä lähes kaikki siellä työskentelevät paikallis asukkaat.
        Suuri osa heistä on leikannut kaikki paikat, mihin varansa on riittänyt, naismaiseksi.
        Muutaman kerran baareissa siellä on käynyt ikävä pettymys, kun "neitosen" hameen alta onkin löytynyt käteen jortikka, kauniin pimpin sijaan.
        Lopetinkin matkailun sinne, Pattayalla ei tuollaista tapahdu onneksi.


      • LukuisiaReissujaPianAsun
        78780908777 kirjoitti:

        Kuin myös pattayalla ja varsinkin siellä.

        Käyhän Pattayalla myös monta miljoonaa turistia enemmän vuodessa kuin Hua Hinissä. Hua Hin ei ole saavuttanut miljoonan turistin vuotuista rajaa ainakaan toistaiseksi. Typerää edes verrata Pattayaa ja Hua Hiniä keskenään missään asiassa. Onhan Helsingissäkin enemmän maksullisia naisia ja muuta nähtävää kuin Pihtiputaalla,eikö näin?
        Hua Hiniä voisi paremmin verrata vaikka Krabiin ja varmasti Hua Hinissä käy enemmän seksimatkaajia kuin Krabilla tai Samuilla tai Rayongissa tai Kho Lakissa listaa voisi jatkaa...
        Bangkok on suurin seksimatkailijoiden kohde Thaimaassa sitä seuraavat Pattaya, Phuketin Patong ja Hua Hin. Aika hyvin Hua Hiniltä kun ajattelee kuinka paljon asukkaita siellä asuu ja turisteja käy.
        Mutta selvästi et ole käynyt muissa Thaimaan kohteissa vain Hua Hinissä valitettavasti, koska silmäsi evät havaitse Hua Hinissä sitä seksikauppaa.
        Hyviä Thaimaan matkoja kaikille tasapuolisesti oli matkustamisen syy mikä tahansa, Thaimaa on hieno maa.


      • qwertyuiooo
        164575357743 kirjoitti:

        Hua Hin näytti olevan myös seksimatkailijoiden suosiossa. Tammikuussa lähes jokaisella ulkomaalaisella thai-tyttö seuranaan. Taitaa olla koko Thaimaassa sama juttu.Typerää edes väitellä tästä aiheesta.

        Kuinka nämä seksimatkailijat vaikuttavat sinun jokapäiväiseen elämääsi?


      • 63657-54675

        Saman kysymyksen voi esittää kuinka Pattayan kävijät vaikuttavat Hua Hinissä matkaajiin kun aina pitää verrata.
        Vastaus ovat kateellisia Pattayan monipuolisuudelle.


      • 5654645645
        LukuisiaReissujaPianAsun kirjoitti:

        Käyhän Pattayalla myös monta miljoonaa turistia enemmän vuodessa kuin Hua Hinissä. Hua Hin ei ole saavuttanut miljoonan turistin vuotuista rajaa ainakaan toistaiseksi. Typerää edes verrata Pattayaa ja Hua Hiniä keskenään missään asiassa. Onhan Helsingissäkin enemmän maksullisia naisia ja muuta nähtävää kuin Pihtiputaalla,eikö näin?
        Hua Hiniä voisi paremmin verrata vaikka Krabiin ja varmasti Hua Hinissä käy enemmän seksimatkaajia kuin Krabilla tai Samuilla tai Rayongissa tai Kho Lakissa listaa voisi jatkaa...
        Bangkok on suurin seksimatkailijoiden kohde Thaimaassa sitä seuraavat Pattaya, Phuketin Patong ja Hua Hin. Aika hyvin Hua Hiniltä kun ajattelee kuinka paljon asukkaita siellä asuu ja turisteja käy.
        Mutta selvästi et ole käynyt muissa Thaimaan kohteissa vain Hua Hinissä valitettavasti, koska silmäsi evät havaitse Hua Hinissä sitä seksikauppaa.
        Hyviä Thaimaan matkoja kaikille tasapuolisesti oli matkustamisen syy mikä tahansa, Thaimaa on hieno maa.

        Ensin pitää määritellä mitä turistilla tarkoitetaan, thaimaassa käyn noin 27 miljoonaa turistia vuosittain josta noin 6,5 miljoonaa pattayalle, noin 20 miljoonaa käy vielä muualla, pattaya on saanut pahiten siipeen kun venäläiset sieltä heikon ruplan takia katosivat, laskua tuli noin 35%, Hua Hinissä käy noin 4,5 miljoonaa turistia josta noin 70 % paikallisia, yleensä perheitä, näitä ei juurikaan ole pattayalla, kun suhteutetaan hotellimajoitusöihin, pattaya johtaa noin 15/1 maksullisten tarjonnan suhteen, herääkin kysymys miksi paikalliset tuovat perheensä Hua Hiniin vaikka Pattaya on lähempänä bangkokkia kuin Hua Hin.
        Lisäksi pattayan pinta-ala on murto-osa Hua Hinin pinta-alaan verranttuna, pattaya on alle 30 km2 ja Hu Hin yli 800 km2 joten pinta / maksullinen pattayallalla on eniten maailmassa.
        lähde TAT


      • SelitäSe

        Jos Hua Hinin kaupunki olisi olisi suurempi kuin Pattaya City niin miksi Hua Hin ei ole saanut city lisää nimeensä. Hua hin kaupungin pinta-ala on pienempi kuin Pattayan, sen tietää ne jotka molemmissa ovat käyneet.


      • OikeaaTietoa
        5654645645 kirjoitti:

        Ensin pitää määritellä mitä turistilla tarkoitetaan, thaimaassa käyn noin 27 miljoonaa turistia vuosittain josta noin 6,5 miljoonaa pattayalle, noin 20 miljoonaa käy vielä muualla, pattaya on saanut pahiten siipeen kun venäläiset sieltä heikon ruplan takia katosivat, laskua tuli noin 35%, Hua Hinissä käy noin 4,5 miljoonaa turistia josta noin 70 % paikallisia, yleensä perheitä, näitä ei juurikaan ole pattayalla, kun suhteutetaan hotellimajoitusöihin, pattaya johtaa noin 15/1 maksullisten tarjonnan suhteen, herääkin kysymys miksi paikalliset tuovat perheensä Hua Hiniin vaikka Pattaya on lähempänä bangkokkia kuin Hua Hin.
        Lisäksi pattayan pinta-ala on murto-osa Hua Hinin pinta-alaan verranttuna, pattaya on alle 30 km2 ja Hu Hin yli 800 km2 joten pinta / maksullinen pattayallalla on eniten maailmassa.
        lähde TAT

        Pattayan pinta-ala on 85000 neliökilometriä. Pelkkä keskusta on tuo 22 neliö kilometriä. Hua Hinin keskusta 5,4 neliökilometriä.


      • olettekuinturkulaiset
        5654645645 kirjoitti:

        Ensin pitää määritellä mitä turistilla tarkoitetaan, thaimaassa käyn noin 27 miljoonaa turistia vuosittain josta noin 6,5 miljoonaa pattayalle, noin 20 miljoonaa käy vielä muualla, pattaya on saanut pahiten siipeen kun venäläiset sieltä heikon ruplan takia katosivat, laskua tuli noin 35%, Hua Hinissä käy noin 4,5 miljoonaa turistia josta noin 70 % paikallisia, yleensä perheitä, näitä ei juurikaan ole pattayalla, kun suhteutetaan hotellimajoitusöihin, pattaya johtaa noin 15/1 maksullisten tarjonnan suhteen, herääkin kysymys miksi paikalliset tuovat perheensä Hua Hiniin vaikka Pattaya on lähempänä bangkokkia kuin Hua Hin.
        Lisäksi pattayan pinta-ala on murto-osa Hua Hinin pinta-alaan verranttuna, pattaya on alle 30 km2 ja Hu Hin yli 800 km2 joten pinta / maksullinen pattayallalla on eniten maailmassa.
        lähde TAT

        Ei tarvitse kuin katsoa HuaHinin karttaa kun tajuaa että kaveri puhuu omiaan Hua Hin nimisen kaupungin pinta-alasta. Eihän rautatieltä ole rantaan matkaa kuin kilometri. Tyypillistä lahkolaisuutta Hua Hinissä kaikki suurta ja hienoa. Totuus aivan muuta.


      • 756757575
        OikeaaTietoa kirjoitti:

        Pattayan pinta-ala on 85000 neliökilometriä. Pelkkä keskusta on tuo 22 neliö kilometriä. Hua Hinin keskusta 5,4 neliökilometriä.

        pattaya koko on 22.2 km2 (8.6 sq mi), ja hua hin 338.9 km2 (323.9 sq mi) tama on tosiasia, pattaya on hyvin pieni, hua hiniin verrattuna, tiedot löytyy myös useasta paikasta. Tämä tarkoittaa sitä että Helsinki on noin 10 kertaa suurempi kun pattaya, ja pattaya on suunnilleen hiekkaharjun kokoinen.


      • chinonchina
        756757575 kirjoitti:

        pattaya koko on 22.2 km2 (8.6 sq mi), ja hua hin 338.9 km2 (323.9 sq mi) tama on tosiasia, pattaya on hyvin pieni, hua hiniin verrattuna, tiedot löytyy myös useasta paikasta. Tämä tarkoittaa sitä että Helsinki on noin 10 kertaa suurempi kun pattaya, ja pattaya on suunnilleen hiekkaharjun kokoinen.

        totta, ennen pattayaa mainostettiin pienen pienenä kalastajakylänä, nyt on tahtimuuttunut, nyt sen on aasian ihmiskaupan keskus.


      • 5353545
        756757575 kirjoitti:

        pattaya koko on 22.2 km2 (8.6 sq mi), ja hua hin 338.9 km2 (323.9 sq mi) tama on tosiasia, pattaya on hyvin pieni, hua hiniin verrattuna, tiedot löytyy myös useasta paikasta. Tämä tarkoittaa sitä että Helsinki on noin 10 kertaa suurempi kun pattaya, ja pattaya on suunnilleen hiekkaharjun kokoinen.

        Hua Hin on samalla kaupunki ja lääni, District jonka pinta-ala on 838,0 km2, Pattaya kuuluu Chonburin lääniin, ja on kooltaan 22,2 km2, kun Chonburin Disrict on 4000 km2, eli tosiasiassa oikeastaan harvat aktiviteetit on ovat pattayalla vaan lähikunnissa, tai kaupungeissa, hyvä vertaus on hiekkaharju joka on aika tarkkaan pattayan kokoinen, hiekkaharjun väestötiheys on suht. sama kuin pattayan tai hieman pienempi.


      • 54645645654
        5353545 kirjoitti:

        Hua Hin on samalla kaupunki ja lääni, District jonka pinta-ala on 838,0 km2, Pattaya kuuluu Chonburin lääniin, ja on kooltaan 22,2 km2, kun Chonburin Disrict on 4000 km2, eli tosiasiassa oikeastaan harvat aktiviteetit on ovat pattayalla vaan lähikunnissa, tai kaupungeissa, hyvä vertaus on hiekkaharju joka on aika tarkkaan pattayan kokoinen, hiekkaharjun väestötiheys on suht. sama kuin pattayan tai hieman pienempi.

        Ei tämäkään pidä 100% paikkaansa, tämä Thaimaan kaupunkirakenne on hyvin erilainen kuin suomessa, on itsehallintoalueita, läänejä kuntia, kaupunkeja, kyliä ja vielä pienempiä. on totta että pattyaya on hyvin pieni pinta-alaltaan, pattaya on osa Bang Lamungia, johon kuuluvat Na Kluea, Jon Tien jotka helposti sotketaan pattayaan muuta eivät kuitenkaan ole siellä.

        Hua hin taas kuuluu prachuap khiri khaniin, joka on hallintoalue, Hua Hin kaupungille ja Hua HInin Districtille, voisi olla vaikka lääni, Hua hin kaupungin, pinta-alaa en löytänyt mutta se on pitkä ja kapea mutta google earthista mitaten pituutta on noin 25 kilsaa, ja leveyttä noin 4 kilsaa, eli yhteenä 100km2

        Pattaya mitattuna 6 kilsaa pituus ja 5 kilsaa leveys eli yhteensä 30 km2.


      • ThaimaassaEiOleLäänejä
        5353545 kirjoitti:

        Hua Hin on samalla kaupunki ja lääni, District jonka pinta-ala on 838,0 km2, Pattaya kuuluu Chonburin lääniin, ja on kooltaan 22,2 km2, kun Chonburin Disrict on 4000 km2, eli tosiasiassa oikeastaan harvat aktiviteetit on ovat pattayalla vaan lähikunnissa, tai kaupungeissa, hyvä vertaus on hiekkaharju joka on aika tarkkaan pattayan kokoinen, hiekkaharjun väestötiheys on suht. sama kuin pattayan tai hieman pienempi.

        Lerppa district mikä lääni Suomenkielellä


    • Hinissä

      On Thaimaassa muitakin lomapaikkoja kun Pattaya ja hua hin,joihin ei kukaan vähänkään maata tunteva kerran käytyään enää mene. Mitä täällä valitatte seksimatkailijoista? Thaimaassa prostituutio on lailla kielletty. Hahhahhaaaaaa.

      • matkailevakulkija

        Pattayalla olen käynyt useastikin ja vieläkin menen, perheen kanssa. Hua Hinissä kävimme kerran ja toiste sinne ei kukaan halunnut.
        Muualla päin Thaimaata on tullut reissattua sitten paljon, yhteensä reissuja alkaa olla nelisenkymmentä, useimmat 3 kk.


    • hevonkakat

      Rantavesi voisi olla hyvää lannoitevettä.

      • hevonkakat

        Tätä vettä kyllä riittää täällä takhikiällä suolammen ranalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe