töstä ja hinnasta itse maksoi? Mitä auto oli maksanut, uutena ostettu? Miksi avomallia?
Merja Ailuksen työsuhdeavoauto, mitä Ailus sen käy
5
62
Vastaukset
- Nevöhöödofhöö
Kuka on Merja Ailus?
- Virkamies-vastuu
Kevan ex-johtaja joka petoksellisella toiminallaan nosti euroja ainkin 20.000.euroa.eikä tutkintavankeudessa. vieläkään.kas kas kummaa..meneppä ottaan jostakin kaupasta joku esine muutaman tuhanen arvoinen ja oot linnassa.tai aja taksilla muutamankympin lenkki jätä maksamtta ja poliist on kimpussasi..mutta jos oot iso johtaja,. nou hätä.
Ai niin toi nainen puhu itelleen muutaman sadantonnin ero rahatkin..jestas..MIllä "petollisella toiminnalla"? Minä en ainakaan ole nähnyt missään uutisissa mainintaa muusta oikeudettomasta saannosta kuin norjalaisista lapsilisistä eikä niistäkään ole ollut missään tietoa tai väitettä, että hän olisi niitä koskaan nostanut siltä norjalaiselta pankkitililtään. Ko. juttu on muuten joka tapauksessa norjalaisten eikä suomalaisten viranomaisten asia.
(Vieläkin muuten huvittaa, miten moni tuon jutun ollessa tuoreempi ällisteli sitä, ettei Ailus ollut lopettanut pankkitiliään Norjassa muuttaessaan sieltä pois. Minä en ole koskaan vaivaututunut lopettamaan yhtään pankkitiliä silloinkaan, kun olen vaihtanut pankkia. Ei se minulle mitään maksa, että jollain pankilla on käyttämätön tyhjä tili systeeminsä rasitteena.)
Ai niin, aloittajan kysymykseen: avomallia siksi, että oli niin halunnut. Ei työsuhdeautoille yleensä aseteta muita reunaehtoja kuin hinta eikä tuo ollut mitenkään erityisen kallis.
Arvaan, että kysyjä on jossain sellaisessa duunissa, jossa ei työsuhdeautoja tunneta. Huomattavan monella palkansaajalle ne ovat rutiinia.- ainaainaaina
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000683008.html
.........................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364115Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472857Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1071738
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161559Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521530- 151470
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731447Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251252