Merja Ailuksen työsuhdeavoauto, mitä Ailus sen käy

asko775s

töstä ja hinnasta itse maksoi? Mitä auto oli maksanut, uutena ostettu? Miksi avomallia?

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevöhöödofhöö

Kuka on Merja Ailus?

• Virkamies-vastuu

Kevan ex-johtaja joka petoksellisella toiminallaan nosti euroja ainkin 20.000.euroa.eikä tutkintavankeudessa. vieläkään.kas kas kummaa..meneppä ottaan jostakin kaupasta joku esine muutaman tuhanen arvoinen ja oot linnassa.tai aja taksilla muutamankympin lenkki jätä maksamtta ja poliist on kimpussasi..mutta jos oot iso johtaja,. nou hätä.

Ai niin toi nainen puhu itelleen muutaman sadantonnin ero rahatkin..jestas..

• MIllä "petollisella toiminnalla"? Minä en ainakaan ole nähnyt missään uutisissa mainintaa muusta oikeudettomasta saannosta kuin norjalaisista lapsilisistä eikä niistäkään ole ollut missään tietoa tai väitettä, että hän olisi niitä koskaan nostanut siltä norjalaiselta pankkitililtään. Ko. juttu on muuten joka tapauksessa norjalaisten eikä suomalaisten viranomaisten asia.

(Vieläkin muuten huvittaa, miten moni tuon jutun ollessa tuoreempi ällisteli sitä, ettei Ailus ollut lopettanut pankkitiliään Norjassa muuttaessaan sieltä pois. Minä en ole koskaan vaivaututunut lopettamaan yhtään pankkitiliä silloinkaan, kun olen vaihtanut pankkia. Ei se minulle mitään maksa, että jollain pankilla on käyttämätön tyhjä tili systeeminsä rasitteena.)

• Ai niin, aloittajan kysymykseen: avomallia siksi, että oli niin halunnut. Ei työsuhdeautoille yleensä aseteta muita reunaehtoja kuin hinta eikä tuo ollut mitenkään erityisen kallis.
      Arvaan, että kysyjä on jossain sellaisessa duunissa, jossa ei työsuhdeautoja tunneta. Huomattavan monella palkansaajalle ne ovat rutiinia.

• ainaainaaina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe