BEMin raportti vanhojenpäivältä

Olin katsomassa vanhojentansseja.

Oli mukava katsella näitä tulevia sinkkuja ja koittaa arvailla heidän tulevaisuutta.

Suurin osa tytöistähän oli todella hehkeitä ja puvut olivat avonaisia kirkasvärisiä. Muutamasta kyllä paistoi jo bitch asenne kauas.

Pojathan olivat kuin eri planeetalta. Voisin sanoa, että n 70 pojasta alle 10 oli komeita/miehekkäitä. Näistä sitten ainakin puolet oli ulkomaalaisvahvistuksia, joista ei tiennyt ovatko 18 vai 50.

Tietysti näillä komeimmilla pojilla oli kauneimmat tytöt. Tai ei välttämättä näin vahan miehen silmiin kauneimmat, mutta ehkä ne seksikkäimmät ja lutkimmat jos yhtään nuorten miesten ajatusmaailmaa tunnen.

Hassua on, että tämän kaltaisissa hyvissä lukioissa vallitsee poikapula, joten pareja oli haettu myös ykkösen komeista ja pitkistä pojista.

Yllättävä käänne tansseissa koitti , kun tuli kaksi viimeistä valssia, jossa sai tanssia vapaasti. Tyttären tanssittamisen jälkeen Olin suuntaamassa jo takaisin katsomoon, kun eteeni liihotti itselleni tuntematon teiniprinsessa ja pyysi tanssimaan. Lähdin tietysti kohteliaasti ja arvelin hänen olevan tyttäreni joku kaveri.

Selvisi kuitenkin, että tyttö käy samalla salilla kanssani ja kertoi joskus jopa olleensa kanssani samaan aikaan venyttelemässä, kun itse rullailin. Hän myös kertoi minun olevan ihan erään kuuluisan näyttelijän näköinen. Olin olevani hyvin yllättynyt, vaikka kuulen sen lähes aina ravintolassa ollessani. Huikkasimme lopussa näkevämme taas salilla :-)

44

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pupupupuu

Hahaaa... ihan expuan kaltaista puppuaa:D

• rumamaija

No sehän onkin niitä Ex-PUA:n "kavereita" (= live-elämässä ei edes tunneta, mitä nyt virtuaalisesti välillä komppaillaan toisiaan).

• pupupupuu
        rumamaija kirjoitti:

No sehän onkin niitä Ex-PUA:n "kavereita" (= live-elämässä ei edes tunneta, mitä nyt virtuaalisesti välillä komppaillaan toisiaan).

Hah, puppelipojat matkivat toisiansa, voi miten tylsää settiä....

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Korjaisin, että oikea termi on "hyviä ystäviäni". ;)

• Kilttiatm

Noin minulle ei käy koskaan että nainen tulisi juttelemaan vaikka olisikin nähnyt minut salilla.

• 21012

Satuahan tuo setä tuossa lateli. Omia päiväunelmiaan kertoili.

• 816

No kuuluukos tyttäresi niiden "seksikkäimpien ja lutkimpien" joukkoon?

• Samaa.mietin

Se minuakin kiinnosti eniten tässä stoorissa.

• Tadan olla jäävi kommentoimaan tätä.

• Mies3210

Minusta taas abitytöt flirttailevat minulle silmillään kirjaston hiljaisessa lukusalissa. En siis epäile Beminkään kertomusta.

• 168

Siinä toinen setä, jonka päiväunelmat pistävät tulkitsemaan todellisuutta sedän haluamalla tavalla, heh.

• Mies3210
        168 kirjoitti:

Siinä toinen setä, jonka päiväunelmat pistävät tulkitsemaan todellisuutta sedän haluamalla tavalla, heh.

Totta kyllä, ettei tuosta lausumastani ole objektiivista totuutta saatavissa. Elämänkokemukseni kertoo minulle jotain, mutta elämänkokemustanikaan ja sen pohjalta tekemieni tulkintojen todenmukaisuutta en voi mitenkään palstalla todistaa.
        Sanottakoon kuitenkin, että tiedän minä myös sen tunteen, kun olen naisille ilmaa, joten ainakaan aina ja kaikkialla en kuvittele olevani haluttu. Ei niistä abitytöistäkään suuri osa silmäile, mutta jotkut kyllä.

• 168
        Mies3210 kirjoitti:

Totta kyllä, ettei tuosta lausumastani ole objektiivista totuutta saatavissa. Elämänkokemukseni kertoo minulle jotain, mutta elämänkokemustanikaan ja sen pohjalta tekemieni tulkintojen todenmukaisuutta en voi mitenkään palstalla todistaa.
        Sanottakoon kuitenkin, että tiedän minä myös sen tunteen, kun olen naisille ilmaa, joten ainakaan aina ja kaikkialla en kuvittele olevani haluttu. Ei niistä abitytöistäkään suuri osa silmäile, mutta jotkut kyllä.

Todennäköisesti he silmäilevät "mitä **ttua tuo vanha äijä oikein kyylää meitä!"-pohjalta. Sinä tietenkin haaveissasi kuvittelet ne silmäilyt flirtiksi. Säälittävää.

• Mies3210
        168 kirjoitti:

Todennäköisesti he silmäilevät "mitä **ttua tuo vanha äijä oikein kyylää meitä!"-pohjalta. Sinä tietenkin haaveissasi kuvittelet ne silmäilyt flirtiksi. Säälittävää.

Varmaan samaan kuvioon kuuluu silmäilyjen jälkeen tulla istumaan vastapäätäni saman pöydän ääreen, vaikka tytön kaverin vieressä kauempana minusta olisi vapaata. Useammalla kerralla. Tulevat siihen ihan vain, että pääsisivät sanomaan "vitun pervo!". Juuri sellaisia ne tytöt aina on. Ilkimyksiä, jotka tykkäävät murskata kiltin kunnon miehen.

• Naisasialooseri1

Edellinen kirjoittaja on katkera haaska, joka ei kestä sitä että nainen tykkää vanhemmasta kun itse ei saa enää minkäännikäistä miestä.

Kyllä 18-v tytöt katselevat sillä silmällä charmanttia vanhempaa keski-ikäistä miestä.

• NuoriTyttöö
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Edellinen kirjoittaja on katkera haaska, joka ei kestä sitä että nainen tykkää vanhemmasta kun itse ei saa enää minkäännikäistä miestä.

Kyllä 18-v tytöt katselevat sillä silmällä charmanttia vanhempaa keski-ikäistä miestä.

Voihan sitä ketsella ihmisiä ja onkin terve merkki !
        Tuskin nuoret tytöt seksimielessä heitä katselevat! En minä ainakaan :D

• Naisasialooseri1

Kyllä sinä sitten katselet kun olet itse vanha haaska muutaman vuoden päästä, mutta et heitäkään saa.

• Ex------------PUA

Kiitoksia vaan raportista.

No ei ollenkaan paha.

Minulle on myös joskus 17 vuotias lukiotyttö tehnyt aloitteen, joten tuo tietää varsinaisia onnenpäiviä miehelle jos siihen pääsee itsensä lykkäämään sopivaan rakoseen (pun unintended). Eli kyllä tuo on ihan mahdollista.

Arvelinkin, että ikäkriisiulvahduksia ja kurpparaivoklisheitä sekä todisteettomia valehtelijaksi haukkumisia on tiedossa, mutta sehän vain tarkoittaa sitä, että on osunut ja uponnut. :D

Oma viikonloppu oli kiireinen, janyt myös krapulainen.

Kuitenkin pienten voittojen viikonloppu sinällään - ja palstatotuuksien kannalta myös voitollinen viikonloppu:
      - Tuli vielä 19 vuotiaan todella, upean kissan kansa match (vielä paremman näköinen kuin se 18 vuotias). Kovan luokan ytnejä, joiden kanssa olen jo aloittanut viestailun.
      - Yksi numero tuli saatua. Tämän kuun keskiarvo pysyy aika tasaisena. Se on hyvä.
      - Yökerhossa en kauaa ehtinyt olemaan, kirjaimellisesti parin oluen ja tupakan verran. Mutta onnistuin silti suututtamaan sarjaan "finninaamaiset pojanklopit" menevän, passiivis-aggressiivisesti kiukustuneen poitsun kun jututin hänen tyttöystäväänsä. Tämä kyseinen hyvännäköinen ja erittäin mukava, ja selvästi jutuilleni lämmennyt pieni blondi joka istui samassa pöydässä kanssani, tai minä menin kyllä hänen pöytäänsä. Hän vieläpä oli selvinpäin, sillä oli kuskina. Meillä oli jutut jo hyvinkin jatkuneet, tällöin siihen karahtaa loukkaantuneen oloinen pikku mies, joka kysyy "saisinko mä nyt millään sitä mun tyttöystävääni takaisin sulta, jos sua ei haittaa". :D Naurahdin ja sanoin että no vie pois vaan. He menivät etäämmälle, ja taisi siinä blondi saada kuulla kunniansa. :D

Joten voidaan sanoa että meillä molemmilla on tulevaisuudessa jännät ajat tiedossa. Jos nyt hommat etenevät.

Tuollainen on jo melkoinen erävoitto, että typy tekee käytännössä sinulle aloitteen noin.

• heheheee

Kukaan ei usko noita sinun satujasi.......

• Ex------------PUA
        heheheee kirjoitti:

Kukaan ei usko noita sinun satujasi.......

vrt.
        "Arvelinkin, että ikäkriisiulvahduksia ja kurpparaivoklisheitä sekä todisteettomia valehtelijaksi haukkumisia on tiedossa, mutta sehän vain tarkoittaa sitä, että on osunut ja uponnut. :D"

Jos kukaan ei usko, minun ja BEM:in raportteja, niin hirveä vakuutteluntarve sinulla silti tuntuu olevan. ;)

• Jjjkkkkl
        Ex------------PUA kirjoitti:

vrt.
        "Arvelinkin, että ikäkriisiulvahduksia ja kurpparaivoklisheitä sekä todisteettomia valehtelijaksi haukkumisia on tiedossa, mutta sehän vain tarkoittaa sitä, että on osunut ja uponnut. :D"

Jos kukaan ei usko, minun ja BEM:in raportteja, niin hirveä vakuutteluntarve sinulla silti tuntuu olevan. ;)

No todista horinasi itse todeksi jos pystyt. Ne ovat täyttä satua kuten beminkin.

• Jjjkkkkl kirjoitti:

No todista horinasi itse todeksi jos pystyt. Ne ovat täyttä satua kuten beminkin.

No tuota todistamistahan täällä hoetaan vähän väliä, vaikka tiedetään, että a) tällaiset asiat ovat mitä suurimmassa määrin yksityisyyttä ja b) vaikka tänne valokuvia laittaisi ei sitä kaikki uskoisi. Tosin eipä sillä mitään väliäkään.

Itse olin kyllä kuin puulla päähän lyöty noista vanhojen tanssien tapahtumista ja niin tuntui olevan seuralaisenikin ja myös tyttäreni kommentoi asiaa jälkeenpäin. Tosin sanoi kavereidensa sanoneen minun olevan "tosi kiltin näköinen". En tiedä onko se hyvä vai huono. Itse olisin ehkä mielelläni vähän jännittävän näköinen.

Se mikä nytten näin pari päivää asiaa sulateltuani alitajunnasta hypähti esille oli tuo tyttöjen raikkaus. En muista nähneeni ainoassakaan käsivarressa tai selässä tatuointeja. Valitettavasti muutaman vuoden kuluttua varmaan monikin noista tytöistä esittelee tatuointejaan Tinderissä.

• Einäevaivaa
        BEM kirjoitti:

No tuota todistamistahan täällä hoetaan vähän väliä, vaikka tiedetään, että a) tällaiset asiat ovat mitä suurimmassa määrin yksityisyyttä ja b) vaikka tänne valokuvia laittaisi ei sitä kaikki uskoisi. Tosin eipä sillä mitään väliäkään.

Itse olin kyllä kuin puulla päähän lyöty noista vanhojen tanssien tapahtumista ja niin tuntui olevan seuralaisenikin ja myös tyttäreni kommentoi asiaa jälkeenpäin. Tosin sanoi kavereidensa sanoneen minun olevan "tosi kiltin näköinen". En tiedä onko se hyvä vai huono. Itse olisin ehkä mielelläni vähän jännittävän näköinen.

Se mikä nytten näin pari päivää asiaa sulateltuani alitajunnasta hypähti esille oli tuo tyttöjen raikkaus. En muista nähneeni ainoassakaan käsivarressa tai selässä tatuointeja. Valitettavasti muutaman vuoden kuluttua varmaan monikin noista tytöistä esittelee tatuointejaan Tinderissä.

Jos on lakia noudattava tatuointipaikka niin tyttäresi kuin tämän koulukaveritkin eivät ilman vanhempien lupaa saa ottaa tatuointia, eli ennen 18-vuotispäiväänsä siis. Tässä luultavasti ainakin yksi selitys tatuointien puutteelle. Tai sitten nykylapsille tatuoinnit eivät enää ole muodissa.

• rumamaija
        Einäevaivaa kirjoitti:

Jos on lakia noudattava tatuointipaikka niin tyttäresi kuin tämän koulukaveritkin eivät ilman vanhempien lupaa saa ottaa tatuointia, eli ennen 18-vuotispäiväänsä siis. Tässä luultavasti ainakin yksi selitys tatuointien puutteelle. Tai sitten nykylapsille tatuoinnit eivät enää ole muodissa.

Tanskalainen kaverini otti 16-vuotiaana kun oltiin käymässä Hollannissa. Hankki pian niitä vielä lisää.

• Ex------------PUA
        Jjjkkkkl kirjoitti:

Patologiselle valehtelijalle, joka ei itse todista väitteitään vaan joka haukkuu muita valehtelijoiksi, ei tarvitse todistella yhtään mitään.

Olen lukuisia kertoja pyytänyt todistetta väittteillesi, ja koskaan et ole pystynyt sellaista tuottamaan, joten ei muuta kuin naama kiinni jos kerran totuus sattuu, tuolla kurpparaivollahan sinä vain nolaat itsesi.

Lisäksi, todisteita sinun ei siksiikään ole syytä pyytää, että on ihan selvää että siinä kyllä uskot näiden olevan totta, sillä muutenhan et vastustelisi jotain mitä 1. sinä 2. kaikki pitäisi 100% valheena.

• Ex------------PUA
        BEM kirjoitti:

"No tuota todistamistahan täällä hoetaan vähän väliä, vaikka tiedetään, että a) tällaiset asiat ovat mitä suurimmassa määrin yksityisyyttä ja b) vaikka tänne valokuvia laittaisi ei sitä kaikki uskoisi. Tosin eipä sillä mitään väliäkään."

Niin puhumattakaan siitä, että itse syyttävä osapuoli esittäisi todistuksen väitteistään.

Hehän eivät ole olleet edes paikalla, joten heidän täytyy silloin valehdella tietoisesti koska eivät voi tietää asiaa.

Muuten taas tuo on hyvä pointti, sillä patoologinen valehtelija voi valehdella vaikka hänellä olisi todiste nenän edessä, sehän on nähty jo monissa keskusteluissa, joten siihen pätee se että "todistelu on turhaa, sillä ystäville ei tarvitse todistella ja vihollisille ei kannata".

Tuosta muuten piti kysyä, että oliko sinulla oma seuralainen siellä mukana, ja silti lukiolaistyttö tuli hakemaan sinua tanssimaan?

• HC-ATM

Itsehän olen alle 180-senttinen mies enkä siksi edes päässyt vanhojen tansseihin. Tai siis en toki yrittänytkään pyytää ketään parikseni, mutta kun pituutta on alle 180cm niin kyllähän sen tuloksen tietää jo etukäteen.

• ATM-automaatti

Tuo on nykypäivää.

Kiitos sosiaalisen median ja netin, tytöt ymmärtävät jo nuorena seksuaalisen markkina-arvonsa. Niinpä on luontevaa että nuori YTN tanssii hieman vanhemman YTM:n kanssa.

• Voiherraauta

Joo,"hieman"vanhemman, eikös bem sanonut olevansa 47-vuotias,kyllähän siinä olis täysin luonnollista alkaa deittailemaan tyttärensä ikästä 17-vuotiasta tyttöä,sopiva 30 vuoden normaali ikäero. Onneksi tytär ja uusi tyttöystävä olis vielä samasta koulusta ehkäoä jopa samalla luokalla,vois heittää samalla kertaa molemmat kouluun ja auttaa läksyissä:).

• ATM-automaatti
        Voiherraauta kirjoitti:

Joo,"hieman"vanhemman, eikös bem sanonut olevansa 47-vuotias,kyllähän siinä olis täysin luonnollista alkaa deittailemaan tyttärensä ikästä 17-vuotiasta tyttöä,sopiva 30 vuoden normaali ikäero. Onneksi tytär ja uusi tyttöystävä olis vielä samasta koulusta ehkäoä jopa samalla luokalla,vois heittää samalla kertaa molemmat kouluun ja auttaa läksyissä:).

Ei nyt puhuttu deittailusta. On ihan tosiasia että nuoret tytöt, siis tuotakin reippaasti nuoremmat, testailevat omaa viehätysvoimaansa. Harvemmin se mihinkään johtaa, eikä siinä välttämättä ole mitään oikeaa tavoitetta muuta kuin todistaa itselleen että pystyy tekemään vaikutuksen korkeamman statuksen mieheen.

Sinänsä 17v on kyllä ihan laillisessa iässä ;)

• ATM-automaatti kirjoitti:

Ei nyt puhuttu deittailusta. On ihan tosiasia että nuoret tytöt, siis tuotakin reippaasti nuoremmat, testailevat omaa viehätysvoimaansa. Harvemmin se mihinkään johtaa, eikä siinä välttämättä ole mitään oikeaa tavoitetta muuta kuin todistaa itselleen että pystyy tekemään vaikutuksen korkeamman statuksen mieheen.

Sinänsä 17v on kyllä ihan laillisessa iässä ;)

Juuri näin. Porukka tekee höyryissään ihan omia johtopäätöksiä. Useimmiten kysymys on oman viehätysvoiman teataamisesta. Omalla kohdalla avuksi tosiaan on, että muistutan todella paljon "TV: stä tuttua"

• rumamaija
        BEM kirjoitti:

Juuri näin. Porukka tekee höyryissään ihan omia johtopäätöksiä. Useimmiten kysymys on oman viehätysvoiman teataamisesta. Omalla kohdalla avuksi tosiaan on, että muistutan todella paljon "TV: stä tuttua"

Ketä sitten muistutat?

• Ex----------PUA
        BEM kirjoitti:

Tuolla on jokin status-klikki naisiin, että muistuttaa julkimoa.

Minun tinder-matchini ovat sanoneet usein, että muistutan erästäkin laulajaa ulkonäöltäni - sitä jonka kuvilla osa heistä oli tapetoinut nuorempina huoneensa seinät.

VAROITUS: se johtaa seksiin. ;)

• rumamaija
        Ex----------PUA kirjoitti:

Tuolla on jokin status-klikki naisiin, että muistuttaa julkimoa.

Minun tinder-matchini ovat sanoneet usein, että muistutan erästäkin laulajaa ulkonäöltäni - sitä jonka kuvilla osa heistä oli tapetoinut nuorempina huoneensa seinät.

VAROITUS: se johtaa seksiin. ;)

Ihme salailua, kun ei voida sanoa suoraan KETÄ muistuttaa. :(

• rumamaija kirjoitti:

Höh. Nimimerkki jo on vihje ja sitten että tv:stä tuttu ja kiltin näköinen:
        Benny Hill tietenkin.

Tässä muuten vähän videokuvaa vanhojen tanssista:
        https://www.youtube.com/watch?v=EkYR_2CVQ-o

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Höh. Nimimerkki jo on vihje ja sitten että tv:stä tuttu ja kiltin näköinen:
        Benny Hill tietenkin.

Tässä muuten vähän videokuvaa vanhojen tanssista:
        https://www.youtube.com/watch?v=EkYR_2CVQ-o

:D
        Oliko sulla nuorena seinät tapetoituna Benny Hillin kuvilla?

• flowersreally kirjoitti:

:D
        Oliko sulla nuorena seinät tapetoituna Benny Hillin kuvilla?

JK Paasikiven ja sitten myöhemmin Paavo Nurmen ja Väinö Linnan. :P

Benny Hill on kai just sitä, mitä ihmiset tarkoittaa sanoessaan pitävänsä älykkäästä brittihuumorista.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

JK Paasikiven ja sitten myöhemmin Paavo Nurmen ja Väinö Linnan. :P

Benny Hill on kai just sitä, mitä ihmiset tarkoittaa sanoessaan pitävänsä älykkäästä brittihuumorista.

Huh. Toivottavasti eivät seinät kaatuneet nuoren miehen päälle?

• flowersreally kirjoitti:

Huh. Toivottavasti eivät seinät kaatuneet nuoren miehen päälle?

Minäkin näin yhden vanhojenpäivätanssijan. Sillä oli kirkkaanvärinen puku, sininen tai punainen, en muista, kun ihmettelin vain niitä askeleita kadulla. Mutta sitten perässä tuli yksi mummo melkein samoin askelin niin että se olikin vain se jäinen ja sohjoinen katu siinä kohtaa eikä mikään uusi tanssi. Ja ne seinät, kaatuihan ne. Tietenkin kaatui päälle.

• rumamaija kirjoitti:

Minun kohdallani yhdennäköisyys on jo niin ilmeinen, että suojelen omaa ja nässä raporteissa esiintyvien ihmisten, yksityisyyttä jättämällä kertomatta ketä tuo kaksoisolentoni on.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Minäkin näin yhden vanhojenpäivätanssijan. Sillä oli kirkkaanvärinen puku, sininen tai punainen, en muista, kun ihmettelin vain niitä askeleita kadulla. Mutta sitten perässä tuli yksi mummo melkein samoin askelin niin että se olikin vain se jäinen ja sohjoinen katu siinä kohtaa eikä mikään uusi tanssi. Ja ne seinät, kaatuihan ne. Tietenkin kaatui päälle.

Höh.

• Naisasialooseri1

Naiset tykkäävät huomattavasti vanhemmista miehistä, joten ei ihme että sinua pyydettiin tanssimaan varsinkin kun niiden tyttöjen omanikäiset pojat ovat niitä epämiehekkäitä pojanrimpuloista poislukien muutama geeneettinen ihme, jonka todennäköisyys olemassa ololle on samaa luokkaa kuin 40v haaska joka näyttää alle kolmekymppiselle

• Jotenkin vähän noloa, miten kärkkäästi tätä tapahtumakuvausta hyökättiin arvioimaan nimenomaan palstadiskurssin kautta. Tarinassa ei ole mitään epäuskottavaa, mutta koska kaikki palstan miehet ovat inhottavia nuoria tyttöjä palvovia alemman tason miehiä, sen on pakko olla valetta.

• Ex------------PUA

Tässä näkee, miten oikeastaan kurppa ei hallitse shaming languagea, vaan shaming language hallitsee kurppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6668
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4602
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      60
      2377
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1888
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1304
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1259
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1211
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe