Ei ymmärrä

naturellia

Tuntuu toi naisten ala pään karvojen ajelu olevan nykyään arki päivää. Naisystäväkin ajeli nuorempana ajatteli että tykkään...Onhan se kivempi nuolla mutta kyllä karvainen kiihottaa ja näyttää paremmalta. Ja kuuluhan se peite normaalilla naisella ollakkin, saa tietenkin rajata mutta en ymmärrä kokonaan ajeltua toosaa. Kyllä mullakin on pallikarvat eikä yhtään haittaa vaimoa eikä ole ikinä edes ehdottanut ajelua ja silti ottaa mielellään suihin ja hieroo karvanoppia.

15

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.se.menee

      Tervetuloa 2010-luvulle

    • jojobaby

      Noh. Näin 3-kymppisenä naisena. Palasin markkinoille viime kesänä. Kavereiden kanssa saunottiin ja yks kaveri totesi mulle, ettet oo hetkeen hiirenpesääs ketään näköjään päästäny. Tällä viittas sheivattomaan alapäähäni. Totes mulle että jos aattelit, että sinne joku onnekas eksyy niin kannattaa jtn toimenpiteitä tehdä, meinaa voi olla aika järkytys monelle pultunheiluttajalle jos toosa näyttää hoitamattomalta puutarhalta. Niin no otin mä neuvosta vinkin ja sheivasin siistiksi mutten todellakaan poslariksi. Naisella ja miehellä kuuluu olla karvat alakerrassa.

      • Halukaskielimies75

        Juuri näin! Täysin samaa mieltä, karvat pitää olla mutta voihan niitä siistiä...
        Itse tykkäisin nuolla naista jolla siistitty karvoitus, näyttää hyvältä ja tuntuu ihanan kiihoitavalta kun hellästi hyväilee sormin sillai että naisella vielä pikkuhousut jalassa! Tuntuu mukavasti karvoitus pikkareiden läpi... Nam nam!!


      • No ei siis todellakaan kuulu olla mitään karvoja !!!
        Täydellinen turn off !


    • ewrfetgyu

      Jos naisystävä on yllättäen alkanu sheivaamaan, eikä ole sitä aikaisemmin harrastanu, niin sillä taitaa olla joku toinen kierroksessa samaan aikaan...

      • luonnon_kutsu

        Todennäköisesti sheivaa jotain muuta varten, haluaa varmasti kunnon kielihoitoa. Tykkään naturellista mutta ei mikään hirveä pöheikkö saa olla hiukan siistittynä parasta herkkua.


      • Siisti karvoitus puolin ja toisin on kiihottava, ei estä kielikylpyä ja on luonnollisempaa


    • Impulsiivinen_Sonni

      Vaimo sokeroi itsensä posliiniksi ja ihan kivahan tuo on...

      Tosin karvatkaan ei haittaa, mutta mikään jalkapallon kokoinen variksenpesä ei kyllä kiihota...

      Sänki on kyllä ikävä.

    • docit

      posliini on pop - etenkin molemmilla

      • Juuri näin, nimenomaan molemmilla !


    • tuussuton

      Ajettiin vaimolta pikkuhiprakassa pimppakarvat pois lauantaina, pääsin minäkin posliinille. Vaimo ei kyllä sunnuntaina kehunu tapahtunutta, mutta nuoleminen tuntuu kelpaavan,

    • Kyllä täytyy ehdottomasti olla karvaton, molemmilla. Tai ei nyt jää panematta jos karvaa löytyykin, mutta kyllä se jättää vähän erilaisen kuvan illasta kuin jos olisi ollut posliini.

    • SposliiniEmmi

      Ei kyllä tulis mieleenkään päästää miestä nuoleen pimppaa jos siinä ois karvoja. Sheivaan kyllä joka baarireissulle posliinisen pinnan kun ei koskaan tiedä millon saa munaa.

    • Useita vuosia sitten olin häpykarvojen suhteen täysin luonnontilassa. Lapin matkoillani tapasin usein miehiä ja kaikki pitivät minusta sellaisena kuin olen. Jouduin kerran miesporukassa saunomaan, jolloin eräs miehestä vaati, että modernina naisena minut on ajettava karvattomaksi ja hän voi tehdä sen.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, pimppikarvat on todella kiihottavat! Posliinista tulee mieleen nuket tai pikkutytöt. Mun maalaisromanttiseen maisemaan kuuluu nainen rantasaunan terassilla pelkkä pyyhe päässä - ja kiva karvakolmio haarovälissä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe