Pykälämäen tila

Iida_-_

Mitä mieltä ootte pykälämäen tilasta? Millaset hevoset, henkilökunta yms? Ootteko joskus ollut leirillä siellä tai ootteko menossa? Ois kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia kun menen ehkä sinne kesällä leirille.

44

7596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastanpykistä

      OLIN PYKIKSESSÄ TÄNÄ VUONNA LEIRILLÄ JA OLI IHAN PARASTA!! Ens vuonna TODELLAKIN uudestaa

    • Ensvuonjokumunkaaleiril

      Siis pykiksessä ei IKINÄ eläinrääkätä niitä! Paras paikka!!<3

      • Anonyymi

        Voi hyvää päivää teitä sinisilmäisiä hevoshulluja. Opetelkaa erottamaan hyvinhoidetut eläimet kaltoinkohdelluista! Jos ette erota niin vaihtakaa harrastusta. Täällä ei kaivata yhtään lisää eläinrääkkääjiä.


    • 2014pykis

      Olin 2014 siellä leirillä ja en pystyny syönää ku kettiön vieres oli jotai pentui ja ei ollu vielä sisäsiistejä nii kakkan ja pissan haju oli aika kamala. Kun menin suihkuun kellarin huoneissa oli lukittuina koiria jotka haukku aina ku meni ohi. Laitumissa oli teikiä niin et hevoset pääs vapaaks ja vaa käveli siellä pihalla ja lähti peltoeste paikkaan kävelee. Ne ei sitten viittiny kerätä hevosen paskoja pihasta pois ku ne oli paskantanu siihen kun ne oli vapaana. Tallissa hais kauheesti. Ehkä ne on parantanu siel toimintaansa mut toi oli sillon kun olin siellä.

    • Rakastanpykisonparasever

      Pykiksessä hevosia ei rääkätä! Pykis on maailman ihanin talli jossa oon koskaa käynyt. Hevoset kilttejä ja jos tarvitsi apua sitä sai erittäin nopeasti ja helposti.Kaikkialla oli siistiä eivätkä koirat haisseet! Opetus erittäin hyvää. Todella hyvää ruokaa ja opettajat yms. Erittäin mukavia! SUOSITTELEN!!! halvat leirit! Leiri oli yks elämäni parhaimmista viikoista♥

      • Anonyymi

        Halvalla ei hyvää saa, se on fakta. Toivottavasti luet tämän päivän uutiset tuosta paikasta. Eläintenkaltoinkohtelu jatkunut jo vuodesta 2012!!!


      • Anonyymi

        Saivat elinikäisen eläinpitokiellon, joten se siitä ihanasta tallista


      • Anonyymi

        Nykyään vähä eri meno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saivat elinikäisen eläinpitokiellon, joten se siitä ihanasta tallista

        No näinpä juuri...

        Sinisilmäisiä kun ihmiset ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinpä juuri...

        Sinisilmäisiä kun ihmiset ovat.

        Sinisilmäistä on se, että uskotte iltasanomiin. T. pykiksen väen lähipiiriläinen


    • uustyyppipykiksellä

      mä oisin ehkä tulossa pykikseen ens kesänä leirille nii ketkä siel on kivoimpii heppoi?

      • keskustelija

        Anski, Stella ja Ronja


    • Pykisonparas

      Kaikki tää ”hevosia/koiria” rääkätään tai jotai on täyttä paskaa kaikilla oli tosi hyvät oltvat ja ne hoidettii hyvin ja tottakai jos on pentuja nii ne ei oo vielä sisäsiistejä hevoset oli joskus ollu laitumel sellasii et ne vois purasta tai jotai koska jotkut oli heitelly niitä päähä SANKOLLA sillee niiko eikö teillä oo järkee päässä vai mitä

      • Anonyymi

        Onkohan nyt mielipide vähän muuttunut?


    • Sankohullut

      Kuka hurja hevosia sankolla päähän heittää! Ei sellaisesta ole hevosten hoitajaksi.

    • Anonyymi

      @ihatepykälämäki toi ei oo totta! Ite oon käyny siellä leirillä yhtenä kesänä ja se oli kiva paikka. Siellä oli kiltit hevoset ja ne ei yrittäny purra eikä potkia kertaakaan. Avustajat oli iha ok mutta ne tuli auttaa jos pyysi.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olin siellä leirillä 2017 ja se oli sillon ihan ok mut ku myöhemmin katoin nii eiellä oli tapahtunu kaikenlaista ongelmaa. Esim niillä oli niin paljon eläimii et ne ei pystyny huolehtii niistä! Hei haloo vois olla vähä järkee et ei hanki nii monta eläintä ettei pysty huolehtimaan niistä!

    • Anonyymi

      Ku niil oli viel jotai 30 heppaa ja 37 koiraa

    • Anonyymi

      Se on loppu tämä paikka

    • Anonyymi

      Että semmonen talli... Toiset osaa olla niin hurmaavia ja mukavia ettei voi kuvitella että mitään pahaa voisi tehdä. Ne on niitä pahimpia psykopaatteja.

    • Anonyymi

      Ja ne väitti et se isäntä oli sairastunu vuonna 2015 ite ävin siellä 2017 leirillä jä sillä ei ollu merkkiäkään sairastumisesta

    • Anonyymi

      Että semmonen talli... onneks ne oon lopettanu jo toimintansa ja ne sai tyylli eläintenpitokieltoo loppuelämäks..

    • Anonyymi

      hei onko tätä tallia vielä olemassa/onko se vielä toiminnassa?

      • Anonyymi

        No mitäpä lottoot...


    • Anonyymi

      En unohda koskaan teidän toimintaa, paha saa joskus palkkansa

    • Anonyymi

      En ole unohtanut teitä...

      • Anonyymi

        Itekään en unoha tätä tapausta ikinä…


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe