Saisit nyt 16-vuotiasta tyttöä. Jos kiinnostaa, laita vaikka tähän alle jotain mistä sut voi tavottaa.
Sinä 35-45-vuotias mies
43
298
Vastaukset
- 16-
Okei, ei ees mitään ikäskaalaa. Kaikki miehet kelpaa.
- 16-
Jooko, joku edes?
- 16-
Miksen kelpaa?
- 61v
Olisin kans kiinnostunut...
- mies41v_
Moikka,
luulen että useimmat uskoo tän olevan trolli, mut mä nyt uskaltaudun laittaan vastauksen :)
Olen siis 41 v mies Tampereen seudulta. Ja voit laittaa vaikka kik:iin viestiä: kukakohanlie- 16-
Sulle laitoin ainaki nyt viestii.
- tarjolla
16- kirjoitti:
Sulle laitoin ainaki nyt viestii.
missäspäin tyttö on seuraa vailla?
- miikka699
tuu kik: mikkoo58
- kunniakansalainaane
Olet sakkolihaa.
- 16-
Enpäs, 16 on ihan se suojaikäraja
- Mancenmies
oletko Tampereelta päin?
- heinosjuk
taitaa olla lähellä paasoa , siksi luulen kun tiijän yhen joka on 16
- 16-
loogista. en kyllä oo
- Karlos.RE
Moi! Olen kylläkin 53v. hoikka 170cm 60kilonen, urhelua ja valokuvausta harrastava mies. Oulusta ollaan.
- Karlos.REi
Ei se ikä ole tärkeitä, vaan miten synkkaa, missä tavataan, olen oulusta hoikka 170cm 60gr mies ja erittäin halukas.
- Karlos.Rei
Haluatko Foton minusta
- Kurija
Hesas 51v mies kiinnostui
eipä taida neito vastailla
- 16-
Joo, ei enää, löysin jo mitä halusin.
- Voitsiisusta
Kyllä teitä saa Vedät tää näköjään. Kyllä ootte hölmöjä ku kakaroita panisitte.
- pettynyt123
löysi siis jonkun jota tapaa ja sit rupeaa kiristämään rahaa, uhkaa ilmoittaa poliisille
- huoh_
pettynyt123 kirjoitti:
löysi siis jonkun jota tapaa ja sit rupeaa kiristämään rahaa, uhkaa ilmoittaa poliisille
joopajoo
- Palleee
Laitanpa minäkin yhteystietoja vaikka tiedänkin ettei sieltä kukaan vastaile ja että alottaja oli pelkkä trolli....
[email protected] - 16-
saa laittaa yhteystietoja taas jos kiinnostaa.
- 16-
jooko, joku ees
- dirtyboe
tule nurmoon :)
19v mies - Palleee
Ei taida tyttöö itteensä kiinnostaa... yhteystietoja pyytelee vaikka niitä on tullu jo
vaikka kuinka. Eipä mulle ainakaan ole vastaillu. Trolli mikä trolli........ vahinko.
Laita spostia jos oikeesti kiinnostaa, siellä se osoite on yläpuolella.... - 16-
Tai sit vaan mullaki on oikeus valita kuka mua nussii? siellä on aika monta, en tiiä mikä on sun.
- omavalinta
Just niin, itse pitää saada vapaasti valita kenen kanssa touhuaa...
Missähän päin olet?
[email protected] - Palleee
Mun spostihan on tuo [email protected] Vastaa mulle siihen niin voit saada ehkä jopa kuvankin ja sit voit valita haluutko nussii sen näkösen jäbän kanssa. Sä ehkä nussisit, mut mä rakastelisin.... :) Mutta hei, vastaa mulle niin tutustutaan paremmin. Mä olen nuorimielinen 36v jannu....
- 91mies91
Keski-suomi ja liikun tarvittaessa :)
[email protected] - vhjnkli
Kyllä teitä pedoja piisaa!
- tynkä
Moi..kiinnostaako 43vee neitsyt poika..
- Deftone
Pk seudulla komea uros :)
[email protected] - 16-
Saa taas laittaa yhteystietoja, koska laitoin edellisille viestiä muttei tullu vastausta.
- ihmetteleväihminen
miksei tyttö kerro mistäpäin seuraa etsii?
- 16-
Sen verran voin tälleen julkisesti sanoo, et tää maakunta on Uusimaa. En haluu et kukaan yhdistää tätä keskusteluu muhun, ni siks.
- xbc
vitun luuserit
- typeryys
Kyllä kiinnostuneita miehiä riittää, sitten myöhemmin haukkuvat huoraksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910