Sinä 35-45-vuotias mies

16-

Saisit nyt 16-vuotiasta tyttöä. Jos kiinnostaa, laita vaikka tähän alle jotain mistä sut voi tavottaa.

43

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16-

      Okei, ei ees mitään ikäskaalaa. Kaikki miehet kelpaa.

    • 16-

      Jooko, joku edes?

      • 16-

        Miksen kelpaa?


      • 61v

        Olisin kans kiinnostunut...


    • mies41v_

      Moikka,
      luulen että useimmat uskoo tän olevan trolli, mut mä nyt uskaltaudun laittaan vastauksen :)

      Olen siis 41 v mies Tampereen seudulta. Ja voit laittaa vaikka kik:iin viestiä: kukakohanlie

      • 16-

        Sulle laitoin ainaki nyt viestii.


      • tarjolla
        16- kirjoitti:

        Sulle laitoin ainaki nyt viestii.

        missäspäin tyttö on seuraa vailla?


    • miikka699

      tuu kik: mikkoo58

    • kunniakansalainaane

      Olet sakkolihaa.

      • 16-

        Enpäs, 16 on ihan se suojaikäraja


      • KilgaxXx

    • Mancenmies

      oletko Tampereelta päin?

      • heinosjuk

        taitaa olla lähellä paasoa , siksi luulen kun tiijän yhen joka on 16


      • 16-

        loogista. en kyllä oo


    • Karlos.RE

      Moi! Olen kylläkin 53v. hoikka 170cm 60kilonen, urhelua ja valokuvausta harrastava mies. Oulusta ollaan.

    • Karlos.REi

      Ei se ikä ole tärkeitä, vaan miten synkkaa, missä tavataan, olen oulusta hoikka 170cm 60gr mies ja erittäin halukas.

    • Karlos.Rei

      Haluatko Foton minusta

    • Kurija

      Hesas 51v mies kiinnostui

    • eipä taida neito vastailla

      • 16-

        Joo, ei enää, löysin jo mitä halusin.


      • Voitsiisusta

        Kyllä teitä saa Vedät tää näköjään. Kyllä ootte hölmöjä ku kakaroita panisitte.


      • pettynyt123

        löysi siis jonkun jota tapaa ja sit rupeaa kiristämään rahaa, uhkaa ilmoittaa poliisille


      • huoh_
        pettynyt123 kirjoitti:

        löysi siis jonkun jota tapaa ja sit rupeaa kiristämään rahaa, uhkaa ilmoittaa poliisille

        joopajoo


    • Palleee

      Laitanpa minäkin yhteystietoja vaikka tiedänkin ettei sieltä kukaan vastaile ja että alottaja oli pelkkä trolli....
      [email protected]

    • 16-

      saa laittaa yhteystietoja taas jos kiinnostaa.

      • 16-

        jooko, joku ees


      • dirtyboe

        tule nurmoon :)
        19v mies


      • Palleee

        Ei taida tyttöö itteensä kiinnostaa... yhteystietoja pyytelee vaikka niitä on tullu jo
        vaikka kuinka. Eipä mulle ainakaan ole vastaillu. Trolli mikä trolli........ vahinko.

        Laita spostia jos oikeesti kiinnostaa, siellä se osoite on yläpuolella....


      • 16-

        Tai sit vaan mullaki on oikeus valita kuka mua nussii? siellä on aika monta, en tiiä mikä on sun.


      • omavalinta

        Just niin, itse pitää saada vapaasti valita kenen kanssa touhuaa...

        Missähän päin olet?

        [email protected]


      • Palleee

        Mun spostihan on tuo [email protected] Vastaa mulle siihen niin voit saada ehkä jopa kuvankin ja sit voit valita haluutko nussii sen näkösen jäbän kanssa. Sä ehkä nussisit, mut mä rakastelisin.... :) Mutta hei, vastaa mulle niin tutustutaan paremmin. Mä olen nuorimielinen 36v jannu....


    • 91mies91
    • vhjnkli

      Kyllä teitä pedoja piisaa!

    • tynkä

      Moi..kiinnostaako 43vee neitsyt poika..

    • Deftone
    • 16-

      Saa taas laittaa yhteystietoja, koska laitoin edellisille viestiä muttei tullu vastausta.

      • viestiämulle

      • ihmetteleväihminen

        miksei tyttö kerro mistäpäin seuraa etsii?


      • 16-

        Sen verran voin tälleen julkisesti sanoo, et tää maakunta on Uusimaa. En haluu et kukaan yhdistää tätä keskusteluu muhun, ni siks.


      • xxxsamppa

    • xbc

      vitun luuserit

    • typeryys

      Kyllä kiinnostuneita miehiä riittää, sitten myöhemmin haukkuvat huoraksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe