http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022121155380_uu.shtml
Paneskellaan ympäriisä milloin vain, missä vain ja kenen kanssa tahansa. Miksei mulle ole kukaan tyrkyttämässä? Mäkin haluan saatana!
Naiset ovat sikoja
21
102
Vastaukset
- Tumputatumputa
Ei kääpiöille kukaan anna. Ei edes miehet.
Juuri tuollaisia sikoja suomalaiset naiset aina ovat.
- siansaparot
Vastako senkin hoksasit olleet jo kautta-aikain.
- Kilttiatm
Vitun naiset kun syrjii meitä lyhyitä miehiä.
Hui kauheaa!
En minä ainakaan ole satunnaisesta perseenpuristelijasta mitään traumoja saanut, enkä ehdottelijasta sen enempää. Tosin olen yllättynyt joidenkin naisten reaktioista pakkien jälkeen. Alkaa jos jonkinmoinen homottelu. Että kun juuri hän ei kelpaa, niin homohan miehen täytyy olla. Yleensä olen sanonut, että voinpa ollakin, mutta ei kerrota vaimolle.164cmM kirjoitti:
Enemmän se traumatisoi kun näitä perseenpuristelijoita ei osu omalle kohdalle.
No sitähän minäkin. :-)
- rumamaija
No ei nyt kenen kanssa tahansa. Jos paneskeltaisiin, niin sittenhän atmitkin saisivat.
- Naisasialooseri1
Nuo olivat vanhoja haaskoja, sellaisiltako haluat lähentelyä?
- rahastaako
tälläisiä ne korkeasti koulutetut naiset on mutta missä on ne kunnon naiset joista saa hyvän vaimon eikö heitä ole sinkkuina jokainen mies toivoo tulisikin joku ammattikoulun käynyt kunnon sinkkunainen iskemään mutta ei näitä koulutettuja naishia kyllä piisaa kun ei kelpaa muille
- Surullinennainen
Mulle miehen pituus ei oo ongelma, kunhsn ei oo kääpiö. Ite olen 166cm ja olen seurustellut itseä lyhyemmän miehen kanssa. En ymmärrä tota että naiset on sikoja, ei voi yleistää. Mä en ole. Haluaisin miehen joka todella välittää, mut tuntuu et kaikki miehet joita saan ovat väkivaltaisia ja pettäjiä. Iskevät mut niin pohjalle etten enää tiedä kuka oon. Mulla on usko menny kaikkiin miehiin. Todennäköisesti heidän takiaan elän loppu elämäni yksin.
- rumamaija
Mielenkiinnosta (koska tällä palstalla aina valitetaan, että lyhyet miehet olisivat ihannekumppaneita joita ei vain "huolita"): oliko se lyhyt mieskin väkivaltainen tai pettäjä?
- Surullinennainen
Väkivaltainen, mut ei saayleistää. Tunnen yhen pariskunnan jossa on lyhyt mies ja hän on todella mukava
- Munaotus
Kerran tuli nainen baarissa ehdottelee seksiä. Sanoi suoreaan että lähetäänkö hänen luokse naimaan. Nainen oli huomattavan pullukka joten en lähtenyt.
- Surullinennainen
Olisit varmaan lähtenyt jos olis ollu hoikka
- ätminki
Nainen voi valita onko hoikka ja seksikäs vai lihava epämiellyttävä.
- rumamaija
Ei kaikki naiset ole hoikkinakaan kauniita tai haluttuja. Kuten esimerkiksi minä.
- rumamaija
Röhröh, terveisiä sikolätistä.
Epäilen että tarinat ovat paskapuhetta.
Minua ainakaan kukaan ole koskaan häirinnyt. Voiko siitä valittaa johonkin?- vitun.lutkat
Lutkia naiset ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097