Heippa!
Mikäköhän lie ongelmana, kun lingotessa saa työntää itse lumilinkoa. Pyörät ei pyöri kunnolla eli vetävyys on poissa. Onko myös vaihteissa häikkää?
Lumilinko ei kulje
7
2217
Vastaukset
- LeluJa
Taitaa olla leikkikaluja nuo. Nuoskalumen kanssa ongelmissa. Osta traktori.
- lumilingoton
Se on hyvin toiminut tähän asti. Täytyykatsoa onko pyörien osissa ongelmaa. Kyllähä sitä ostais vaikka sun mitä jos rahaa piisais
- weetuskaa
Keraamisen vetolaakerit sökönä, ei voi korjata. Kiinankamaa. sama juttu ruoholeikkurien kanssa ja painepesurien. Keraamiset laakerit ei kestä. Halpa ei kestä.
- sit.sattuu
Siinäpä puhuu "asiantuntija" joka ei ymmärrä pätkääkään koko asiasta josta viisastelee.
- laaatua
Taisit hankkia husqvarnan, on muuten Kiina linkojen tasoa. Toinen talvi menossa tela vehkeen kanssa, lingottu n. 2 tuntia, lopun ajan korjaamolla. Asentaja ei antanut oikein toiveikkaita vuosia eteenpäin, on kuulemma tehty niin laadukkaasti, että on lähes kiinalaisten tasoa, tosin hinta oli moninkertainen.
- FoxPro
Avaa pohjapelti, ja katso onko ketju katkennut.
Näin kävi meillä. - cash68
Jos on remmillä veto ni remmi loppuun kulunu tai sit poikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621394
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553