Alistuminen

Pari63

Olemme vähän yli 50v pariskunta joka haaveilee alistumisesta vieraalle miehelle.
Meillä leikkeihin toisinaan kuuluu pieni alistaminen ,leluja ja välineitä on tullut hommattua.Yleensä vaimo haluaa alistaa,mutta välillä myös olla alistettuna.
Kerran heitin vaimolle vähän vitsinä,että miltä tuntuisi alistua vieraalle ja siitä se ajatus lähti liikkeelle .
Vaikeaa on luotettavan ja sopivan seuran löytäminen.
Onko kellään muilla kokemuksia näistä leikeistä ja miten olette kaverin löytäneet.

23

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomies02

On kyllä ja mielelläni tulen auttamaan teitä jos matka on kohtuullinen.....

• kuritonpari

Meillä on vaimon kanssa kokemusta tuollaisesta suhteesta ja melkein kymmenen vuoden ajalta. Ollaan kanssa jo viisissäkymmenissä molemmat. Kyse ei ole mistään s/m leikistä ruoskineen ja kahleineen, vaan sellaisesta perinteisestä piiskan saamisesta, kuten nuorena.
      Jos tuollainen on teillä mielessä, niin voitaisiin kyllä vaihtaa kuulumisia ja kertoa kokemuksista.

• Pari63

Joo kivaa olisi vaihtaa kuulumisia,mutta ei tänne voi osoitetta laittaa.

• Te pitää laitta joku salainen e-postiosoite!Minulla on monta salaisia e-postiosoiteita!suomi24, luukku.com,gmail ja se oikea vielä neljäs!

• nuoranen

Vain fantasiaa. Olemme harrastaneet alistus-, lähinnä sitomisleikkejä ja niihin liittyviä kylkiäisiä mutta parin alisyaminen on jäänyt vain haaveeksi.
      Olisi mielenkiintoista nähdä mieheni "pakottavan" vaimosi sitomaan sinut.
      Sen jälkeen sitoisimme yhdessä mieheni ja sitten minä rajoittaisin sinun vapauttasi sopivasti.
      Jatkosta olisi ollut sovittava ennalta koska vaihtoehtoja on rutkasti.
      Katsoisitte sidottuina kun pakotan mieheni nöyryyttäviin, minua tyydyttäviin toimiin.
      Kestohaaveeni on päästä sitomaan F/M pari 6/9 asentoon siten, että suut ovat juuri siellä missä pitääkin.
      Raippaa haluan käyttää sen verran, että viestini menee perille. Mieluummin vähemmän mutta napakammin.
      Käydet ovat minulle must juttu.

Kiinnostuneet kaakon kulmalle käsittelyyn. Voin tulla myös itse, lähettää mieheni tai saapua yhdessä.

• parinahka-asuissa

Olemme 50 v kohdalla oleva hoikka pari joka tykkää sitomisleikeistä. Meillä on mies sidottuna usein ja niin tiukkoihin juttuihin, että ei pääse irti. Erilaisiin asuihin tai paketteihin. Kiinnostaisi joutua sidotuksi yhdessä, mutta nainen ei halua olla kovinkaan tiukasti sidottuna vaikkakin kestää piiskaa paremminkin kuin mies. Meillä on ollut tuon tapainen fantasia missä nainen pakottaisi miehen pukeutumaan ja sitten joutuisi sitomaan miehen kiinni tai jättäisi miehen jonkun luokse "hoitoon" odottamaan noutoa kotiin. Ja siinä samalla voisi oppia lisää narujen käyttöäkin.
        Ei satuttamista taikka kovaa käsittelyä, mutta sen verran jämäkkä ote tietää miten asiat etenee. Lisäkiusaaminen mielikuvituksella ja sanoilla sidotulle on hyväksi.

• Pari63

Moi,kivaa olisi päästä leikkimään kanssanne,meilläkään satuttaminen ei ole päällimäisenä,mutta piiskaa kuitenkin sen verran jotta totteleminen on varmaa.
        Eilen käytiin lähi kaupungissa ostoksilla ja tulihan sieltä nänninipistimet,uusi piiska ja uudet käsiraudat ostettua.

• MrNuoranen
        Pari63 kirjoitti:

Moi,kivaa olisi päästä leikkimään kanssanne,meilläkään satuttaminen ei ole päällimäisenä,mutta piiskaa kuitenkin sen verran jotta totteleminen on varmaa.
        Eilen käytiin lähi kaupungissa ostoksilla ja tulihan sieltä nänninipistimet,uusi piiska ja uudet käsiraudat ostettua.

Maantiede esteenä? Kaakossa? Kehitelläänkö?

• parinahka-asuissa

Hei, mitä tykkäätte noiden välineiden lisäksi asuista? On teillä aika kivalle kuullostavat jutut:) Täällä on pitkävartista saapasta sekä korkeaa korkoa asujen lisäksi.

• Pari63
        MrNuoranen kirjoitti:

Moi, kyllä asut kiinnostavat,vaan niitä ei kauheasti ole vielä tullut hommattua,mutta jotain pientä nyt kuitenkin.

• Pari63
        MrNuoranen kirjoitti:

Olemme varsinais-suomesta

• MeNuoranen
        Pari63 kirjoitti:

Olemme varsinais-suomesta

Mutta se sijainti! Alueena Parikkala - Luumäki väli sopisi.

• Ottakaa-kartta-esille
        MeNuoranen kirjoitti:

Mutta se sijainti! Alueena Parikkala - Luumäki väli sopisi.

Ja tuo on sitten niinku Varsinais-Suomessa!

• Jos minulla olis vaimo eli naisystävä sellaista lapsuuden rangaistus joka minä haluan ankara äiti,tottelematon poika joka saa piiskaa!

• kumibondage

Täällä olisi 65v kaveri jolla on kokemusta näistä touhuista . Vaatimuksena on se että pitää olla kumiasut mikäli tahtoo päästä koulutukseeni . Olen näitä touhuja harrastellut kohta 30 v . Mikäli kiinnostaa jatketaan juttelua . Laittakaa postiosoitteenne niin otan yhteyttä

• kumibondage

Täällä olisi 65v kaveri jolla on kokemusta näistä touhuista . Vaatimuksena on se että pitää olla kumiasut mikäli tahtoo päästä koulutukseeni . Olen näitä touhuja harrastellut kohta 30 v . Mikäli kiinnostaa jatketaan juttelua . Laittakaa postiosoitteenne niin otan yhteyttä

• Pari63

Kivaa olisi kokeilla kokeneen kaverin kanssa,mutta osoitteen laittaminen tänne arveluttaa.

• kumibondage
        Pari63 kirjoitti:

Kivaa olisi kokeilla kokeneen kaverin kanssa,mutta osoitteen laittaminen tänne arveluttaa.

Postiosoitteen voi myös tehdä salanimellä .

• mies020202

Toi kokeilunhaluinen on feikki....

• mies030303

Tai hänellä on väärä e-postiosoite laittanut tänne,se ei käy kirjoita sinne!

• kumissajanahassa

On mielenkiintoista keskustelua ja voisin joutu sidotuksi kumi, pvc, yms asuun taikka sitten voisin laittaa toisen kiinni joka tykkää asuista. Pariskunnan kanssa voisi olla kiva leikkiä sitomisleikkejä, kiusaamista välineillä ja keksiä jotain erikoista mikä tuntuu hyvälle. Taikka itse olla kiusattavana.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4832
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      171
      4509
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      88
      4244
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2688
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2207
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1769
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1757
    Aihe