Olen naimisissa oleva 30 ukkomies, vailla naista vaellukselle. Naista haen ns. salarakkaaksi. Vaimo ei osaa epäillä vaelluksen suhteen aviorikosta, joten se on mainio alibi aviorikokselle.
Varaustupa on mukava paikka pehertää seksin merkeissä. Tällä hetkellä ei kohteella ole vielä niin väliä, kun nyt ensin tutustutaan, niin voimme suunnitella yhteistä upeaa kesän seksipainotteista reissua.
seuraa vailla kesän vaellukselle
8
238
Vastaukset
- eipävelttoilla
ai siis oot valmis vain yhteen reissuun?? eikö värkkisi varma kestä enempään?
- kovavaeltaja
Jos seksi on hyvää, niin totta sitten suunnitellaan jatkoa.
- luotettava.nainen
Täällä yksi nuori neitonen joka mielellään lähtee vähän hauskaa pitämään. Aikansa siitä ottaa ilon irti. Tosin sitten tulee aina morkkis ja ilmoittelen reiluuden nimissä toiselle osapuolelle miehensä hauskanpidot.
- JiiHaa_Hauskaa
Ei siihen varaustupia tarvita, kun alkaa tehdä mieli niin sitä tuikkasee siltä seisomalta vaikka keskellä talviyötä koiranpissatuslenkillä espoolaisella omakotialueella...
- paritellenkulkemaan
On se parittelu mukavampi laverilla, kun pusikossa jossa hyttyset syö perseestä.
Luonto se on joka tikanpoikaa aina puuhun vetää, niinhän sitä sanotaan.
Vähän ihmettelin kuka hakee vaellukselle täysin vierasta seuraa, mutta selvisi sekin ja on tuo ihankin järkeen käypä hyvä syy. - kulkija-Kaisa
Mistä aloittaja mahtaa olla kotoisin ?
Minä ole aloitteleva vaeltaja neitonen (26v.) Asia kiinnostaa kyllä periaatteessa. Riippuu sitten mitenkä meillä synkkasi noin muuten ihmisinä, onko sitä keskinäistä "kipinää". pitäisi saada hieman tietoa ja tavata ennen mitään päätöstä.- DonKyösti
Hoora.
- 619
No, MUTTA! DonKyösti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140