Mistä Raumalta saa sähkötupakkaa?

VapeLife

Okei. Kysyn nyt. Mistä Raumalta saa sähkötupakkaa ja mikä niiden ikäraja on? Kertokaa äkkiä plz.

20

3465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höyryttelijä

Ei mistään, lähimmät kivijalkaliikkeet sijaitsee Turussa ja loput varteenotettavat vaihtoehdot ovatkin nettikauppoja. Vähintään 18-vuotiaan turha yrittääkään ilman että joku vanhempi hankkii laitteet. Nikotiinillisia nesteitä joudut tilaamaan EU-alueen sisältä, muttet saa suomesta, ellei joku ystäväsi tee nesteitä kotonaan. Paras vaihtoehto olisi varmasti käydä kaveripiiri läpi ja udella onko heille vanhentuneita laitteita mahdollista käyttää.

• paulsaar
    • K18-

K18.

• Tervakeuhko

Mitä järkeä on ostaa sähkötupakkaa jos on alaikäinen? Joten joko ei polta tai polttanut vähän aikaa. Sähkötupakka on tarkoitettu tupakasta vieroittamiseen.

• kjhkjhgkjhg

juuri näin

• veipit

Ei ole pakko ostaa nikotiinillisia nesteitä.

• Norttiportti

Mitä järkeä on vetää jotain vesihöyryä keuhkoihin? Et joku pentu luulee olevansa sit kovis vai? Hah hah mitä nynnyjä nyky nuoret! Punanen nortti huuleen ja menoks!

• Norttiportti

Sama kun laittas kossupulloon vettä ja kuvittelis sitä juomalla et on kännissä! Äly joi älä jätä

• sillaikai10

Kävele olkiluotoon sieltä saa sitä vahvavirtatupakkaa.

• oivoisinuadd

Raumalla ei ole saähkötupakka kauppaa.. Vain tokmannilla yms myydään ns " kertakäyttöleluja " ei ne nyt ihan kertakäyttösiä ole mutta... Suomessahan ei saa virallisesti myydä nikotiinillisiä nesteitä edes, kaupat jotka niitä myy niin niiden neste varastot ovat ulklmailla. Esim virossa, espanjassa. Netistä saa laadukasta sähkötupakkaa , halvemalla ja nopeasti. En tietenkään suosittele.

• Noronauru

Pick`n Payssa sijaitsevasta kukkakaupasta saa tietääkseni ostaa paketin, joka sisältää akun, clearomisaattorin ja ubs-latausjohdon. Nikotiinittomia nesteitä saa tietääkseni ainakin Tokmannilta ja Vesselistä.

• Noronauru

Nii... Itse käytän nikotiinillisia. Tarkoitukseni ei ollut tyrkyttää nikotiinittomia. Kerroin vain, mitä ja mistä saa. Ulkomailta tilaan litkuni...

• Älyhounou

Kertokaa nyt että mikä järki on vetää sähkötupakkaa missä on nikotiinittomia nesteitä? Mitä siitä niinkun saa muuta kun vesihöyryä keuhkoon? Ei mee mun tajuntaan....Eikös röökiä polteta sitä varten että siitä saa nikotiinia....Toihan kuulostaa oikeesti siltä, että joku haluaa että porukka luulee että toi polttaa vaikka ei poltakkaan. Ei nyt kukaan noin tyhmä oo, vai onko? Sama kun laittaisi kossupulloon vettä ja heiluis sen kanssa kaupungilla et porukka luulisi että juon viinaa ja oon kännissä!

• RöökiiSähköllä

Huoltoasemilla olen nähnyt sellaisia.

• hikihaisee

Olen polttanut 30v tupakkaa.Nyt sähköllä toimivaa vapoa.Pallolaajennus tehty 4 kertaa.
      3kk "lopettamisen" jälkeen pysty kävelemään 2 kertaa pidemmän matkan ilman kivun aiheuttamaa taukoa.En suosittele kenellekään ketä ei ole polttanut paperisavukkeita,mutta kaikille jotka ovat koukussa niihin niin ero on huomattava.

Jotenkin vaan tämä sähköversio unohtuu pidemmäksi aikaa ajanmittaan,ei aitä kaipaa kuten paperossia,ja haju ja makuaisti paranee.sekä suolantarve ruuassa.

Nyt (kolmen kk:n jälkeen kulutus pudonnut alle puoleen) ja usko lääkäriden puheisiin palannut.En enää koskaan polta tupakkaa.

Itse luulin että juuri nikotiini on se myrkky,vaan eipä tunnu olevan.

• Jhjjhh

No mikäs sut sitten sai riippuvaiseksi tupakkaan jos ei nikotiini? Vesihöyry vai?

• kaikkihaisee

En tiedä,mutta luin jostain että tupakkateollisuus on jo 60-luvulla lisänyt tupakkaan ammoniakkia riippuvuuden lisäämiseksi.Ja paljon muitakin aineita juuri koukuttamiseksi on kuulema lisätty.
        Pelkkä nikotiini kyllä riittää eikä sitä tarvi niin usein kuin oikeata tupakkaa.
        Puhun kuitenkin vain omasta puolestani

• Olkainen

mamujen syyettei saa. itse nähnyt, kun ostivat yhden paketin

• MannePappa69

tuuks röökil?

• P.Nyhtö

Mäkin kävelin pallolaajennuksen jälkeen täältä Rovaniemelle ja takasi.
        En vaa ymmärrä miksi tulin takasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe