Mä en ostele mun mies maksaa kaiken mitä ostan. Käymme koko perhe monakossa vaateostoksilla, meillä mene aina 25 000 e kun käymme ostosmatkalla. Olemme erittäin rikkaita ja kauniita ihmisiä. Kaikki hyve on sullut meidän perheeseen. On hienoa kun imiset ovat kateellisia ja ihastelevat taloamme, meitä, autojamme, mökkejämme ja kaikkea. Onko teilläkin niin? Se on harmi jos ei ole, kaikkea ei kaikki voi saada. kannattaa silti olla iloinen siitä mitä on.
Juuri eilen vaihdoimme koko kalustuksen kotiimme ja ostimme uudet verhot ja matot kaikkii huoneisiin. ostimme myös uudet autot noin vaan huviksemme kun ihastuimme erääsiin autohin.
On ihanaa kun ei tarvi rahaa katsoa vaan voi ostaa mitä haluaa. Tee sinäkin samon huomaat että se on ihanaa ja kiva tunne kun ihmiset ovat kateellisia.
Ostatteko merkkivaatteita?
liikaaonrahaa
6
97
Vastaukset
- Blaaaaaaaaaaaaaaaa
Kirjoitustaidoton HULLU!
- Asianvoinähdänäinkin
Pakko ostaa merkkivaatteita, kun eihän kaupoissa ole edes myynnissä merkittömiä vaatteita.
- NizzajaMonacossa
Mikäs se tuolainen"monako"on, onko joku kirppis tuon niminen ?.
Mikäs "hyve on sullut"??
Mitkä "imiset "??
Mikä "samon"?
Ei mekään mitään "rahaa katsota", kortilla maksetaan. - Noinminäkinteen
Minäkin joskus pitkästyessäni rustaan provoja nettipalstoille.
- ällistyttävänrikkaita
meillä on merkkivaate listoja joista tilaamme aina. Nytkin on kymppitonnilla merkkivaatteita. mies onneksi maksaa me ollana riikkaaita.
- tavismama
Harmi ettei älykkyyttä saa rahalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021