Voiko issikan viedä normitallille?

bluuu

Eli pitääkö issikalla olla välttämättä issikkakavereita? Vai kelpaako vaikka pihatossa asuvat ponit? Myytäviä issikoita kun olisi tarjolla, mutta tallipaikkoja issikkatalleilla ei.

9

628

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin123

Tietysti voi!

• plö

Miten sitten ajattelit esimerkiksi puoliverisen ja suomenhevosen tulevan toimeen XD
        Ethän ole hankkimassa hevosta tai eihän sinulla jo ole sellaista, ne nimittäin eivät kuulu tyhjäpäille XD

• issikatonihania

Tottakai voi!

• gklöä

Voi olla tottakai, mutta jos laumaan kuuluu esim. 2 issikkaa ja 1 shettis niin parhaiten yleensä issikat tulevat toimeen. Shettiskin siinä mukana hyvin menee. Kuitenkin issikka ystävystyy helposti kaikkien kanssa :)

• eipahatar

kysyttiinkö kysymyksessä että voiko olla laumassa missä on kaks issikkaa ja shettis?? jos on kolme pyörää ja kaksi mopoa niin ottaako pojat alleen mopot vai ottaako toinen pyörän, toinen mopon?

• eeiiiijuma

ei jumalautaaahhhhhh.. siis et voi olla tosissas??

• hiohoihirnuuhän

ei kun issikka on sen verran rasisti,saattaa antaa monoa muun rotuisille. ja syö niiden ruoat. ees puoliks issikka ei kelpaa. sitä pilkataan ja ivataan. oon kuullu ihan kivityksestäkin. en siis suosittele viemään. ja sulle, pysy vielä keppiheppoloissa??!! kaikkien hyväks..

• 1ssu

tietysti voi .sehän on selvä.hoopo kysymys.eihän ole talleja jossa on vain suokkeja, ainakaan yleensä.höpsö kysymys.meidänkin nykyisellä tallilla oli yks issikka.

• 1ssu

lapsellinen kysymys.olen ennakkotiedoista poiketen täällä viimeistä päivää tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe